لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

روز تولدم ۳ مرداد

سلام خسته نباشید امروزبهترین روز زندگی من می باشد چون روز تولدم هست مرداد 64هستم وسالگرد تولد حضرت امام محمد تقی(ع) هست وبه تمام مسلمانان تبریک میگویم وتمام کسانیکه به یادم بودند وبمن sms زدند تبریک گفتندخیلی ازهمه تشکرمیکنم ودوست دارم اسمهای آنان روببرم 
 
نسبت بمن خیلی محبت ولطف دارند وبرایشان آرزوی موفقیت میکنم.

هنرپیشه ها( لیلا حاتمی –علی مصفا - هدیه تهرانی - بهنوش بختیاری - مهران رجبی - مهناز غمخوارو شهاب حسینی) وکارگردان( کمال تبریزی )

ودوستانم آتوسا کریمی (استکلهم )-فلورا زارعان-واستادم آقای دکتر دربانی وتمام دوستانم و... همچنین ازمادرم وخواهرم لیدا خیلی تشکرمیکنم.

برای شادی روح خواهرم لاله صحرایی فاتحه بفرستیدمتشکرم.

 

نظرات 10 + ارسال نظر
غول چراغ پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:51

تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

رضا مشتاق پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 http://alldaytimes.blogsky.com

مطالب وب شمارو تقریبن کامل خوندم
بهت تبریک میگم ... بابت این همت و پشتکار و روز تولد
بازیگری و کار در روزنامه
جزو کسانی هستی که باید برای بچه های معلول الگو و سرلوحه باشی

منم یه جورایی معلولیت دارم
ولی همت شمارو نداشتم (:

موفق باشی

حسن شاد پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:58 http://www.deafmashhad.ir

سلام عزیزم لادن خانم
قالب خیلی زیبا باغ باغ باغ بود
خیلی خوشحالم شدم تبریک میگویم
متشکرم

الهام جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:07

میدونم دیر شده ولی بازهم تولدت مبارک خانمی

فرنوش حبیب نژاد جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 http://haman-hamishegi.blogfa.com

مرسی لادن عزیز از اظهار لطفت و تولدت مبارک.

leila kh جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 http://setareyeiranzamin.blogfa.com

سلام لادن جون
سالروز تولدت رو به شما و خانواده عزیزت تبریک می گم
امیدوارم خوشبخت و سلامت باشی و همیشه تو زندگی شخصی و نیز در کار هات موفق باشی
دوستت دارم.

عیسی محمدی یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 http://eesa.blogfa.com

سلام خانم صحرایی.
بابت آن نسخه که پارسال کار شد باید تشریف ببرین دفتر نشریه. تازگی ها منتقل شده به گلبرگ شرقی. نسبتا نزدیک تر شده. تلفنش را فعلا ندارم ولی برایتان گیر می آورم همراه آدرسش و می گذارم همین جا.
راستی روز تولدتان هم مبارک بود. ببخشید نتونستم وبلاگتون را نگاه کنم و زودتر تبریک بگم. آخه مآموریت رفته بودم تهران نبودم. به هر حال به قول بعضی ها الهی صد ساله شوید. روزهای قشنگی داشته باشین. خداحافظ

مجید و مریم و نیلوفر و شقایق یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:35 http://mmg.blogfa.com/

یا علی
با سلام بخدمت دختر موفق ایرانی و افتخار نام صحرائی
لادن جان ممنون از حضور پر مهرت و سپاسگزار از اظهارات سراسر لطف شما
لادن جان تو فعل خواستن را خوب صرف کردی
لادن جان تو روح بزرگ و مهربانی داری
لادن جان تو به شنوا ها درس بزرگی دادی
تو با ناشنوائیت از میلیونها شنوا » جلوتر و برنده تر شدی
راهت را محکمتر ادامه بده و جرقه درونت را به زبانه آتش تبدیل کن تا بزرگترین هنر مند ناشنوای جهان شوی و سخنان هلن کلر و زندگینامه اش را اگر نخواندی بخوان و بیشتر کمکت میکنه
به همه خانواده سلام برسان و انشالله روح خواهرت در سایه رحمت الهی باشه .
راستی آدرس وبلاگ مژگان را هم بده .
به وبلاگ ما هم بیشتر سر بزن

خدایارت
دوستدار تو ومفتخر به آشنائی با تو عزیز :
مجید - مریم - نیلوفر - شقایق

ارش اسدی سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:21

سلام وبلاگ خیلی زیبایی مثل خودت داری امید وارم همیشه موفق باشی

نیلوفر پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 http://www.helpme.blogfa.com

لادن جان امشب تمام نوشته هات رو خوندم.
عزیزم تولدت رو اول به همه عزیزانت و بعد به خودت تبریک میگم به خودم هم تبریک میگم که دوست مهربون و با معرفی مثل شما پیدا کردم
لادن جان منم مردادی هستم و عاشق همه مردادیها ... لیسانس روانشناسی دارم و به هنر هم علاقه دارم..بعضی وقتا هم واسه دل خودم مینویسم ..فکر کنم از شما یکمی بزرگتر باشم یا همسن..نمیدونم....لادن پاکم بخاطر فوت خواهرت ناراحت شدم و الان براش فاتحه خوندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد