لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

عکسهای کاریکاتور و بزرگداشت روز جهانی معلولان


    و از همه خواهشی دارم که به وبلاگم رای بدید خیلی ممنون میشم.باتشکرازشما

http://www.cinemaema.com/Web_Links-req-viewlinkdetails-lid-211.html                                                                                                                                                                 

بازهم سلام عید تان مبارک من میخوام عکسهای جالبی برایتان بگذارم
امیدوارم که خوشتان بیاد.و شب خوب را داشتم بخاطر این که به نسرین مقانلو
زنگ زدم احوالش را پرسیدم فیلم ساعت شنی را تبریک
گفتم بخاطر بازیهای عالیش که به نمایش گذاشته .و از
گلشیفته جون خیلی وقت هست بی خبرم و اس ام اس هایم
را جواب نمیداد خیلی نگرانش شدم تصمیم گرفتم بهش زنگ
بزنم گلشیفته جون نیزخیلی خوشحال شد و ازمن خیلی
مغذرت خواهی کرد بخاطر این که ۵ماه آمریکا بود وچون
تازه ۳روز است به تهران آمده خسته بود من نیز به او گفتم 
گلی جون قربونت برم خیلی خوشحال شدم خیلی دوستت دارم میبوسمت.
و بعد به بهناز جعفری زنگ زدم ناراحت بود بخاطر درگذشت مادربزرگش
را به اوتسلیت گفتم و او بمن گفت من  درحال پخش سریال بیداری هستم .
و بعد به  خیلی از هنرمندان زنگ زدم خصوصی بود ببخشید.آن شب برام

خیلی خوب بود.عیدتان مبارک عزیزانم همیشه موفق و شاد باشید.تا بعد 

کاریکاتور جورج کلونی

کاریکاتور پنه لوپه کروز

کاریکاتور براد پیت

کاریکاتور بروس ویلیس

کاریکاتور شون هانری

کاریکاتور دیوید بکهام

کاریکاتور رونالدینهو

حالا آیا خوشت اومد؟ برای عید قربان و شب چله سوپرایزرت کنم عکسهای ماشین
افراد معروف میذارم بازهم امیدوارم از این عکسها لذت برده باشید.نظرت یادت نره

برام نظر بنویسید خیلی خوشحال میشم.

ماشین چارلیز ترون

ماشین مدونا

ماشین لءناردو دی کاپریو

ماشین تام کروز

ماشین بوش

جورج کلونی

تام کروز

جان تراولتا

آنجلینا جولی

مستربین

خانه جورج کلونی

خانه آرنولدشوارتیگزر

خانه دنزل واشنگتن

خانه سلین دیون

خانه جاستین تمبرلیک

خانه جسیکا سیمپسون

خانه جورج میشاییل

خانه کالوین کلین

خانه التون جان

خانه انریکو

خانه امینم

سلام و خسته نباشید با درخواست دوست عزیزم عاطفه نوری
عکس خصوصی اش را پا ک کردم و عاطفه نوری تازه سریال محمودمقامی را
به پایان رسانده .و خیلی خوشحال شدم دوباره با عاطفه عزیز صحبت کردم و خیلی دوستش دارم.

بزرگداشت روز جهانی معلولان در تهران

مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولان با عنوان " روایت پرواز "
عصر یکشنبه 11 آذر  با حضور
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی
/ هنرمندان و خانواده های انان در تالار
اندیشه تهران برگزار شد.

در این مراسم که عزت الله انتظامی هنرمندپیش کسوت سینما حضور داشت
و
لادن صحرایی ناشنوا در رشته فیلمسازی موفق به دریافت جایزه ویژه روز
جهانی
معلولان شد. همچنین از هنرمندان موفق معلولان مختلف تجلیل شدند.

 

مراسم روز جهانی معلولان 12 آذر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.
در این مراسم وزیر رفاه و تامین اجتماعی، برخی نمایندگان مجلس، رئیس سازمان
بهزیستی و تعدادی از معلولان حضور داشتند.

در این مراسم تقدیر از  معلولان نمونه و در زمینه های علمی و هنری موفقبوده اند نیز تجلیل شدند. همچنین سرکار خانم لیلا اعتمادی (رئیس انجمن
خانواده ناشنوایان ایران)
بعنوان معلولان نمونه موفق به دریافت جایزه شد.

 

اجرای سرود "ای ایران" ازسوی گروه موسیقی ناشنوایان دستان گویا و 
اجرای موسیقی سنتی توسط گروه موسیقی نابینایان 
دیگر برنامه های روز
جهانی معلولان
بود.

 

استاد انتظامی و لادن صحرایی 

 منبع از روزنامه همشهری - جام جم- تهران امروز-ایران-...

 سلام و خسته نباشید واقعا مرا ببخشید مدت ها این وبلاگ را آپ

نکردم بخاطر گرفتاری ها و اما اون جشن خیلی خوشحالم که
از دست استاد اقای بازیگر عزت ا...انتظامی جایزه گرفتم .
و جایتان همه خالی بود .

عزیزانم این وبلاگ تا ۲۰ بهمن آپ نمیشود بخاطر نزدیک امتحانات
هست و شما همیشه موفق و شاد باشید التماس دعا