لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

فیلم بی پولی و سالگرد وبلاگم

۱۳۸۷ دوم مرداد

سلام و خسته نباشید اولا در گذشت استاد خسرو شکیبایی را به

جامع سینمای ایران تسلیت میگویم و واقعا شوکه شدم چون دوتا

فیلم سالاد فصل و پیشنهاد ۵۰ میلیونی با زنده یاد استاد آقای شکیبایی

 همکاری داشتیم من دستیارصحنه و لباس کارمیکردم.

و ازاون خاطره های خوبی دارم الان روحیه ام خوب نیست انشالا

سرفرصت خاطره اون بنویسم و هم عکس یادگاری از ایشان میذارم.

من تشییع تالار وحدت شرکت کردم اما به بهشت زهرا نرفتم چون خیلی

شلوغ بود.

ولی امروز اول مرداد در مراسم یادبودی درمسجدجامع  شهرک غرب

شرکت کردم و دوستان عزیزانم باران کوثری و ترانه علیدوستی و

پانته آ بهرام و رویا نونهالی و مهشید افشار زاده و پرستو صالحی و

نیکی کریمی را دیدم و باهم احوالپرسی کردیم.و اما باران کوثری عزیز

 وقتیکه مرا دید بغلم کرد گریه کرد اصلا حالش خوب نبود بهش گفتم

گریه نکن روحش ناراحت میشه.گفت قربونت برم بهت اسمس میدم.

گفتم باشه موفق باشی دوباره میبینمت.اما نیکی کریمی عزیز

 میخواست میرود خروج جمعیت حاضران خیلی شلوغ بود و به نیکی

حمله میکردندو بیچاره نیکی داشت خفه میشد و خیلی زود رفت.

 ببخشید جمله بد و تند تند بنویسم.از شما خیلی عذرخواهی میکنم.

اما حاضران بقیه بازیرگان را نام میبرم اینها دوستان من نیستند ولی

 اسمشان را میگویم.

عسل بدیعی - زهره حمیدی - چکامه چمن ماه - الیزابت امینی -

فریبا کوثری - پرند زاهدی - شقایق فراهانی - شبنم قلی خانی -

تانیا جوهری - ملکه رنجبر - افسر اسدی - حمیرا ریاضی - افسانه ناصری

 - افسانه پاکرو - اکرم محمدی - ...الان بقیه یادم نمیاد هروقت یادم افتاد

 ادامه بذارم.متاسفانه دوربین دیجیتال نداشتم و همچنین موبایلم

دوربین کیفیت پایین بود نتونستم عکسها بگیرم.جات شما همه

 خالی بود و روح آقای خسرو شکیبایی شاد و یادش گرامی باد.

فاتحه و صلوات بفرستید خیلی متشکرم.

خسرو شکیبایی و ماهایا پطروسیان در «سینما فردا»

روز دوشنبه 31 تیر ساعت 18، فیلم «زیر درختان کاج» به کارگردانی هادی آفریده

 در «سینما فردا» سینما سپیده به نمایش درآمد.

روز دوشنبه ۳۱ تیر ماه اصلا خبرنداشتم امروز تازه فهمیدم

شوکه شدم اسم فیلم زیر درختان کاج کارگردان هادی آفریده

موضوع:موضوع دختر کر و لالی به نام لادن صحرایی است که دوست دارد کارگردان شود.
زیر درختان کاج» دارای برداشت های متفاوتی از بازیگران

 سینما و تلویزیون است و حضور کوتاه و به یادماندنی

مرحوم خسرو شکیبایی با آن لبخند و صدای رویایی اش

صفای خاصی به فیلم بخشیده است. ماهایا پطروسیان

به عنوان یک دوست و صاحب نظر در این فیلم به ایفای

نقش می پردازد.

 من به هادی آفریده و خبرگزاری ها اعتراض دارم

من کرولال نیستم

من نیمه شنوا هستم یعنی میتونم حرف بزنم میتونم

 میخونم میتونم

 میشنوم باسعمکم خوب میشنوم.نمیدانم چرا این

هادی آفریده به خبرنگاران گفته لادن کرولال هست.

و دوما من اصلا

خبرنداشتم این

فیلم چندبار به نمایش در آمده اعتراض دارم چون

 این فیلم اصلا زندگی من نیست و هادی بمن توهین

 کرده و از شما ها خواهشی دارم این

فیلم را دیدید باورنکنید چون فقط میخواهد آبروی مرا

میبرد و میخواهد من به موفقیتهایم نرسم. و از

هادی آفریده بسیار خیلی ناراضی هستم.

چون من در شمال چندصحنه خودم فیلمبرداری کردم

زنده یاد خسرو شکیبایی بود فیلم خصوصی بود دادم

 به یکی ازدوستم ایما استمراری دستیار کارگردان

 هست چون بهش اعتماد کردم اما فهمیدم این فیلم

به دست هادی آفریده

 داده و درست کرده من اصلا ایما استمراری و

 هادی آفریده عمرا نمی بخمششش.

برای هادی آفریده و ایما استمراری

و خبرگزاریها خیلی متاسفم.

نظرت برام بنویسید خوشحال میشم لطفا مرا

حمایت کنید.متشکرم.

 ارتباط ماه تولد با نوع ورزش شما ؟؟؟

گاه نو به تناسب اندام، توجه به نشانه «برج ها» و وارد کردن آن ها

 در تمرینات ورزشی است.

بیشتر افراد برای مسائل عشقی و کاری به طالع بینی روی می آورند،

اما در مورد ورزش چطور؟! حتی اگر شما با این عقیده موافق باشید

که اجرام آسمانی می توانند تصمیمات و اتفاقات زمینی را از قبل خبر

 دهند، اما تأثیر آن ها روی تناسب اندام کمی غیر معقول به نظر می رسد.

اما استفاده از طالع بینی دید تازه و جدیدی را به تمرینات ورزشی می بخشد

 و می توانید با توجه به نشان مخصوص ماه خود، ورزش مخصوص تان

 را انجام دهید.

وقتی شما خواستنی ها و نخواستنی ها و توانایی های طبیعی و ذاتی تان

را بدانید، می توانید یک رژیم غذایی و ورزش را انتخاب کنید و انجام دهید.

 چون مناسب شماست و صرفاً به خاطر اینکه مربی بدنسازی شما اینطور

 می خواهد و می گوید این ورزش برای سلامتی و لاغر کردن تان مفید است.

 طبق نظریه ستاره شناسی، هر نشانه، قدرت و تمایلات خاص خودش را دارد؛

و تک تک نشانه ها با اعضای بدن در ارتباطند. در واقع، دانستن طالع ورزش

 و تناسب اندام به عادت های ورزشی قدیمی تان جان تازه ای می بخشد

مخصوصاً اگر از انجام دادن حرکات تکراری خسته شده اید. وقتی حرکت

 ورزشی مناسب انجام می دهید، به جای اینکه فکر کنید ورزش کرده اید

 بیشتر برایتان جنبه بازی و تفریح خواهد داشت.

آن وقت است که از حرکات ورزشی لذت می برید و در عین حال بدنی

سالم خواهید داشت.

برج فروردین (حمل)

نشان ویژه: بلند همتی و جاه طلبی

عضو تأثیرپذیر: سر

حرکت ورزشی ایده آل: حرکات بدنسازی با دستگاه به صورت

کاملاً فشرده و حرکات کششی. فروردینی های پر انرژی و هدفمند

 می توانند در رقابت ها پیروز شوند و نتیجه بگیرند. مثلاً کیک

بوکسینگ ورزش محبوب برج حمل است چون از رقابت و به کارگیری

 استراتژی در آن لذت می برند.

برج اردیبهشت (ثور)

نشان ویژه: استواری و استحکام.

عضو تأثیرپذیر: گردن

حرکت ورزشی ایده آل: بدنسازی با دستگاه، حرکات قدرتی ساده

 و حرکات کششی. متولدین برج حمل راحت طلب هستند و به همین

 دلیل از روابط پیچیده یا وسایل خیلی مجلل پرهیز می کنند و به جای

 آن ترجیح می دهند ساده رفتار کنند و سرشان در کار خودشان باشد.

 دو سرعت، دراز- نشست و برخی حرکات ایستاده کششی این افراد

 را سرحال می آورد. معمولاً نخستین جایی که با انجام این حرکات منقبض

 می شود و به آن فشار می آید گردن است پس مراقب باشید منطقه

حساس را فشار ندهید.

برج خرداد (جوزا)

نشان ویژه: کنجکاوی

عضو تأثیرپذیر: شش ها

حرکت ورزشی ایده آل: مدیتیشن و حرکات ورزشی که بدن را با

روح مرتبط کند.

با ذهنی پراکنده و فعال، متولدین جوزا نیاز بسیار زیادی به انگیزه

و محرک دارند. پیاده روی و گپ زدن با دوستان، طبیعت اجتماعی

این افراد را ارضا می کنند (و باعث عملکرد بهتر شش ها می شود)

یا راه رفن روی تریدمیل در حال گوش کردن به موسیقی مورد علاقه

، تا مغز شلوغ شما را کمی آرام کند. البته حواستان باشد حرکات آرام

 آخر ورزش را فراموش نکنید، آرام شدن برای شما ضروری است.

برج تیر (سرطان)

نشان ویژه: حساسیت

عضو تأثیرپذیر: شکم

حرکت ورزشی ایده آل: حرکات سبک، بدنسازی با دستگاه به

 طور منظم.

سرطان نشانی حساس و سخت گیر است که حرکات ورزشی نرم و

 سبک را ترجیح می دهد. می توانید بین شنا و دوچرخه ثابت در

محیطی آرام یکی را انتخاب کنید. سرطان به شکم حکمرانی می کند،

 پس حرکات کششی و قدرتی مربوط به آن را زیاد انجام دهید تا

 احساس خوبی داشته باشید.

برج مرداد (اسد)

 منهم مردادی هستم کاملا درسته

نشان ویژه: شکوه و جلال

عضو تأثیرپذیر: قلب

حرکت ورزشی ایده آل: یوگا قدرتی و هماهنگ کردن آن با هدف

کوچک کردن شکم، ران و باسن اسد درخشان، عاشق تحسین شدن است.

افراد متولد برج اسد ژیمناستیک و بدنسازی دوست دارند، هر چه

 تعداد آینه ها بیشتر باشد، بهتر است. اما آنها محیط تمیز و سالم

را می پسندند پس آنها را در سالن ورزشی یا اتاق بدنسازی را

بدبو نمی توانید پیدا کنید. یوگای قدرتی دقیقاً با علاقه وافر این

برج به حرارت، جور در می آید و این هماهنگی بدن شما را در

 بهترین حالت ممکن قرار می دهد.

برج شهریور (سنبله)

نشان ویژه: هوش و فراست

عضو تأثیرپذیر: دستگاه گوارش

حرکت ورزشی ایده آل: پیاده روی قدرتی و حرکات ناحیه شکم

سنبله سخت گیر بسیار وسواسی و مشکل پسند است.

متولدین سنبله از سالن های ورزشی کثیف متنفرند و بیشتر،

 ورزش هایی را ترجیح می دهند که در هوای آزاد باشد. پیاده روی های

سریع و طولانی مدت، سوخت و ساز بدنتان را بالا می برد و قدرت

تفکرتان را تقویت می کند. حرکات ورزشی ناحیه شکم و برخی

حرکات یوگا باع می شود سم ها از بدن خارج شوند و دستگاه

 گوارش تقویت شود.

برج مهر (میزان)

نشان ویژه: سازگار

عضو تأثیرپذیر: کمر

حرکت ورزشی ایده آل: طناب زدن

معمولاً متولدین مهرماه نیازی به کاهش وزن ندارند و بیشتر،

 وزن شان را متعادل نگاه می دارند. انجام حرکات ورزشی ناموزون

 آرامشتان را تهدید می کند. مثل کلاس های بدنسازی که همیشه

 شما موقع اجرای حرکات، قدم هایتان را گم می کنید و گیج

می شوید. حرکت هایی نظیر شکل روبه رو برای کمرتان مفید

 است و مناسب حالتان می باشد. حرکات موزون هم با طبیعت

 و ذات شما سازگار است.

برج آبان (عقرب)

نشان ویژه: قوی و مشتاق

عضو تأثیرپذیر: اندام های تولیدمثل

حرکت ورزشی ایده آل: مجموعه ای از حرکات ورزشی قدرتی

عقرب ها طالب شور و اشتیاق بسیار زیادی هستند یعنی

هیچ ورزشی را تا عرق شان درنیاید، کامل نمی دانند.

تمرینات ورزشی مثل کوهنوردی، یوگا قدرتی و تمرینات

دسته جمعی، میزان اندورمین را همان طور که دوست دارید بالا می برد.

برج آذر (قوس)

نشان ویژه: ماجراجویی

عضو تأثیرپذیر: ران

حرکت ورزشی ایده آل: تمرینات روباز، کوهنوردی.

متولدین «قوس» یک ذخیره بسیار بزرگ انرژی دارند و

 عاشق ورزش های روباز هستند. پیاده روی، صخره نوردی،

اسکی روی آب و روی برف تماماً ورزش هایی هستند که نیازها

و احساساتتان را پاسخ می دهند و باعث ترقی و افزایش حس

ورزشکاری تان می شود (البته ران هایتان را هم قوی و کشیده

می کند). اگر شرایط برای ورزش های خارج از سالن فراهم نبود

 می توانید به سراغ کوهنوردی بروید.

برج دی (جدی)

نشان ویژه: ورزیده و ماهر

عضو تأثیرپذیر: زانوها

حرکت ورزشی ایده آل: بالا رفتن از پله، یوگا

متولدین برج جدی دریافته اند که اصرار و ممارست، نتیجه بخش

خواهد بود. دوست دارید در همه زمینه ها فعالیت کنید، پس

بدنسازی با دستگاه مثل دستگاه پله برایتان بسیار مناسب است.

یوگا هم برای افزایش دقت تان بسیار مفید است. این ورزش ها

 باعث تقویت ماهیچه ها و عضلات دور زانو می شود.

برج بهمن(دلو)

نشان ویژه: خیال پردازی

عضو تأثیرپذیر: ساق پا

حرکت ورزشی ایده آل: هر نوع ورزشی خارج از قاعده و تکرار

از دستور دادن به دلوی ها بپرهیزید چرا که از دستور

 شنیدن متنفرند. بهتر است همه چیز را به صورت انتخابی

 به آنها بگویید. متولدین دلو عجیب و غریب هستند. مثلاً

ممکن است به عنوان ورزش، لی لی بروند و واقعاً هم این کار

 را می کنند تا اینکه پرش را الگوی دیگران کنند. پس از آن

سراغ کار دیگری می روند. البته از کلاس های ورزشی شلوغ

 هم به شدت دوری می کنند. بهتر است قبل از انجام حرکات

 مربوط به ساق پا، حتماً مچ پا و قسمت های دیگر آن را کاملاً

 گرم کنید و بیشتر از حد توان تان هم وزنه نزنید.

برج اسفند(حوت)

نشان ویژه: ایده آلیسم

عضو تأثیرپذیر: پا

حرکت ورزشی ایده آل: تنفس یک در میان با سوراخ های بینی

، شنا و یوگای سبک و ملایم

قبل از هر چیز متولدین برج حوت نیاز به محیط ورزشی آرام و

 ساکت دارند، بدون ساعت، مربی پر سر و صدا و هرگونه

تجهیزات دست و پاگیر و مزاحم. نشان ماهی، عاشق آب است

پس بهترین پیشنهاد برای اسفندی ها انواع و اقسام ورزش های

آبی است. تنفس یک در میان و متناوب سوراخ های بینی باعث

 آرام شدن ذهنتان می شود، در حالی که حرکات نشسته یوگا،

 نرمش و انعطاف پذیری بدنتان را حفظ می کند و پاها را استراحت می دهد.

امیدوارم این را خوشت اومده باشید.با تشکر ازشما

با سلام و خسته نباشید مرسی از من خیلی لطف و محبت دارید خیلی ممنونم.امروز ۲۳ تیر ماه جات همه خالی بود هفته بهزیستی گرامی باد. سازمان بهزیستی از طرف انجمن خانواده ناشنوایان ایران مرا دعوتم کرد بخاطر خانواده برتر و موفق به مادرم عزیز و منهم همینطور جایزه لوح تقدیرو نیم سکه بهارآزادی دریافت کردیم.از انجمن خانواده ناشنوایان و خانم لیلا اعتماد مدیرمسئول , همکارانم خیلی تشکرمیکنم مرا معرفی کرده و انشالا زحمتهایشان را جبران میکنم.وهمچنین مادرم فداکار برام خیلی خیلی خیلی زحمت کشیده و تربیت کرده و انشالا مادرم ۱۶۰ ساله زنده باشد الهی آمین. برام بزودی یک عکس خواهم گذاشت.خیلی متشکرم.برام دعا کنید.التماس دعا

لادن صحرایی

 

 

 

چه راحت یکسال گذشت۱۲تیرماه

 

مثل بقیه سالها با یه تفاوت

 

اینجا رو داشتن!!!

 

یکسال ازتولد وبلاگم میگذره یکسال پراز خاطره و تجربه

 حالا وبلاگ

تولد وبلاگمه مبارک مبارک ...دست دست دست

 دست رقص رقص

تو ی این یک سال سعی کردم مطالب خوبی رو بذارم

نظرات خوب زیاد داشتم انتقاد هم در بعضی جاها کمکم کرد

از همه دوستانی که لطف داشتند و به این وبلاگ آمدند تشکر می کنم و برای همه عزیزان آرزوی خوشبختی دارم. امیدوارم تا بتونم ادامه بدم
 
 
Woman Singers ( Group 2 )
Who Is The Best ?

 
 
 
 


با سلام و خسته نباشید ببخشید دیر آپ کردم بخاطر امتحانات تمام شد

دوتا خبر بدم که اولی سالگرد افتتاح وبلاگم یکسال گذشت 12 تیر ماه بود

دوما اول تیر ماه رفتم سرصحنه فیلم بی پولی به کارگردانی آقای حمید نعمت الله

بازیگران لیلا حاتمی و بهرام رادان هستند.از لیلا حاتمی خیلی تشکرمیکنم

 بخاطر لیلا عزیز که مرا معرفی کرد یک سکانس مهمانی با 6نفر دختر و پسر ناشنوا

 بازی کنم.بهرام رادان عزیز را دیدم پسر مهربون و خوش برخورد بودواقعا خوشم اومد

 اولین بار نبود دوبار دیدمش اصلا خودمو معرفی نکردم ولی خوشحالم که

سرصحنه فیلم بی پولی با اون آشنا شدم و کمی حرف زدیم چون همش به فکرم

 لیلا حاتمی بود از صبح10 تا8شب پیش لیلا حاتمی بودم خیلی بمن خوش گذشت

جایتان همه خالی بود. بابک حمیدیان بازیگراین فیلم نقش شاهرخ پسر ناشنوا

 بازی میکنه وقتی که دیدمش پسر بسیار خوب و مهربان هست وخیلی باهوش هست.

خانم شکوفا کریمی دستیار کارگردان آشنا شدم بهترین همکار تا به حالا دیدم و

 اشنالا دوباره با شکوفا کریمی عزیز همکاری داشته باشم باعث افتخار من هست

چون فیلمهاش بسیار معروف از جمله:کتاب قانون (مازیار میری)–

همیشه پای یک زن در میان است(کمال تبریزی) – انعکاس – یک شب(نیکی کریمی)

– نسل جادویی(ایرج کریمی) - .....این فیلم بی پولی با فیلم الی

کارگردانی اصغر فرهادی جشنواره فیلم فجر رقابت میکند. من دعا میکنم

 که فیلم بی پولی بهترین بازیگر زن و مرد و بهترین کارگردان و

عوامل پشت صحنه جایزه بگیرند انشالا شما هم دعا کنید.باور کنید من به آقای فرهادی

 بسیار احترام میذارم. و هم گلشیفته فراهانی عزیز و ترانه علیدوستی و مریلا زارعی

دوستان خوب من هستند اما لیلا حاتمی تمام فیلمها خیلی زحمت کشیدند مثل

 فیلم سالاد فصل و حکم و شاعرزباله ها و ...اصلا جایزه نگرفتند باید حق بدهید

 امسال جشنواره فجر جایزه بهترین بازیگر زن باید به لیلا حاتمی عزیز بدهد

 چون همه میگن فیلم بی پولی لیلا حاتمی خیلی خوب بازی کرده و خیلی زحمت

 کشیده و همچنین بهرام رادان و آقای حمید نعمت الله.راستی وقتیکه فیلم تمام شد

 اصلا رو به رویم نشد با لیلا و بهرام عکسی بگیرم.واقعا شرمنده ام و موفق نشدم عذرخواهی بپذیرید.وقتیکه رفتم سایت سینما ما گالری بی پولی دیدم عکس خودم هست

خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم ازآقای علی نیک رفتار خیلی تشکر میکنم

و دورخط قرمز کشیدم خودم هستم.

 

ladan

 

ladan2

 

ladan3

فقط میتونم عکسهای بی پولی میذارم امیدوارم خوشت اومده باشید.

 

 

 برای بقیه گالری فیلم بی پولی کلیک کنید.

http://www.cinemaema.com/index.php?module=mGallery2&g2_itemId=66919

و همچنین از شادی عزیز پوستر قشنگی فیلم بی پولی درست کرده و از ایشان خیلی تشکرمیکنم .

http://www.shadi-poster.com/

 

 هر سوال دارید درباره فیلم و بازیگران دارید در خدمت شما هستم میتوانید برام

کامنت بنویس تا تک تک جواب خواهم داد.اگه وقت کرده باشم چون تابستان سرم

 شلوغ هست باید 2تا فیلم کوتاه بسازم یکی 30 دقیقه فیلم کوتاه برای جشنواره فجر

 بسازم و هم 137 ثانیه ای برای جشنواره محله بسازم و هم دوتا فیلمنامه برای

 سریال بدستم رسید اسم کارگردان رو نمیگویم شاید بازی کنم یا بازی نکنم اگه

خدابخواد.اما اول مهرماه دوباره میرم دانشگاه برای ترم آخر کاردانی تربیت بدنی

تا بهمن ماه  درسم را تمام میکنم انشالا.دوباره به فیلمسازی ادامه خواهم داد.

عزیزانم سایتها مثل اورکات و میهن عشق و ازدواج موقت و دوستیابی و ....

چندنفر به اسم مرا زدند اصلا روحیه این ماجرابی خبر بودم و توجه کنید من

 اصلا به این  سایتها عضو نیستم و عکسهای مونتا‍ﮊ و برهنه و ...مرا درست

 کردند خودم نیستم فقط چندتا عکسهای واقعی خودم رو به وبلاگم گذاشتم اگه

ندیدی لطفا به آرشیوهایم قبلی رو سری بزنید.و در ضمن 3سال هست عضو

سایت کلوب هستم یکبار عضو شدم.بهنوش بختیاری و لیلا حاتمی و هدیه تهرانی

 و ماهایاپطروسیان و ...بمن گفتند اصلا عضو کلوب نیستم و حتی عضو گروپ نیستم و

 ....اما بهرام رادان از من خواست که میگویم اصلا عضو سایتها نیستم و ایدی به

اسم بهرام زده اهمیت نده و چون اون خودم نیستم و در ضمنا اصلا وقت نمیکنم به

 تک تک هوادارنم ایمیلها جواب بدهم خیلی عذرخواهی کرد و برای این فیلم بی پولی

 دعا کنید.

گلشیفته فراهانی عزیز بمن خبر داد گفت  بزودی سایت شخصی افتتاح میکنم و خبرتان میدهم.

اول تیرماه تولد دوست عزیزم نسرین مقانلو و4 تیرماه تولد دوست عزیزم هدیه تهرانی

 و 18 تیر تولد دوست خوبم ترلان پروانه و 19 تیر تولد دوست عزیزم گلشیفته فراهانی

 و 20 تیر دوست خوبم آناهیتا نعمتی هستند و برای آنها تک تک آرزوی موفقیتی و

خوشبختی میکنم و انشالا 120 ساله زنده باشید و میبوسمتان.

و همچنین 9 تیرماه تولد نوال الزغبی بهترین خواننده عربی خیلی دوستش دارم هست

36ساله میشود و به هوادارانش را تبریک میگویم.شاید سه ماه دیگر آپ میکنم و

برایتان آرزوی موفقیتی میکنم و برام دعاکنید. التماس دعا

 

نظرات 92 + ارسال نظر
leila شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:46 http://myown.blogfa.com

aaaaaa....che bahal Ldan joOn!yadet bashe hatman baramoon taarif koniaa!merC ke umaD!:X:XxXXx

ارتباط یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 http://www.ertebat.blogsky.com

سلام .
خیلی ممنون و مرسی برای لینک
من هم شما رو با عنوان لادن صحرایی - ناشنوای هنرمند لینک کردم .
موفق باشید و شاد زندگی کنید و همیشه خوشبخت باشید ....

رضا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 http://rezahassanpoor.blogfa.com/

سلام من دوست امین هستم همون که اسم وبلاگش تنهایی یک معلول هست خوشحال میشم بهم بیشترسربزنی

شادی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 http://www.shadi-poster.com

سلام
مرسی از اپت
خیلی خوب بود
خوش بحالت
بیشتر بگو
اونجا چی کار کردی؟
موضوع سکانس چی بود؟

فائقه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:15 http://www.faribafanclub.blogfa.ir

سلام لادن جان واقعا خوشا به حالت که بهرام عزیز رو از نزدیک ‌ ‌دیدی

شهرزاد شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:01

عزیزمی لادن
ماچچچچچچچچچچچچچ

مهدی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34

درود به لادن عزیز...
انشاالله خودت یه روز جایزه بهترین بازیگر نقش اول رو بگیری...
حالا بگو ببینم چرا لیلا حاتمی رو اینقدر دوست داری...آیا به این خاطر که اسمش هم اسم لیلا فروهر عزیز هست...
بدرود...

سلام و خسته نباشید آقا مهدی لطف دارید خیلی ممنونم خیلی خوشحال شدم چون لیلا حاتمی بهترین دوستم هست و هم همکارم. چون الان ۶سال هست با لیلا حاتمی عزیز ارتباط دارم و خیلی دوستش دارم چون خیلی مهربونه و خیلی خوش اخلاقه و رازدار هست اما از اول لیلا فروهر خیلی دوستش دارم یعنی ۱۷سال هست عاشق لیلا فروهر هستم اما جالبه که اسم لیلا خیلی دوست دارم فقط لیلا فروهر و لیلا حاتمی هست و بس.

مدیریت وبلاگ بهنوش بختیاری یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 http://behnoush-bakhtiary.blogfa.com

سلام
ممنونم که سر زدی
وبلاگ را خواستم ببندم اما این کار را نکردم.من با خود بهنوش ارتباط مستقیم دارم.به این وبلاگم هم یه سر بزن
منتظرتم.نظرت را بگو.

پیام یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 http://www.bilit.persianblog.ir

سلام ... انصافا فیلم «بی پولی» مهم ترین امید جشنواره امساله و حالا که دوست عزیزی مثل شما در این فیلم بازی کرده علاقه ما برای دیدن آن دو برابر میشه ... انشاالله سیمرغ بهترین فیلم کوتاه و بازیگر زن مکمل (نقش دوم) رو هم خودت میگیری ... راستی بی پولی به جشنواره میره یا قبل از اون اکران میشه ؟ ... موفق و پیروز باشی

پریا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:34

خوشحالم از این موفقیتت ولی ۱ کوچولو هم ازت دلگیرم

تخصصی کارگردانی و بازیگری یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:21 http://www.cinemadirector.blogfa.com

سلام و خسته نباشید
عضر می خوام که لینکتون نکردم
وبلاگ قشنگی دارید
من شمارو لینک کردم
موفق باشید

بهمن

لیلوا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:28 http://lilva118.blogfa.com

طوبی


درون چشمان تو عشق جاریست
و من
از میان شوخ چشم یی نگاه تو
می سپارم تمام بی مهری های جهانم را
به زلف باد و لبخند هر نسیم

درون چشمان تو عشق جاریست
و من
غریقی به رویای نگاه جادوئی توام
غزل آواز دلتنگی های شبانه ام
گواه من است و
این پاره های بی جان حروف
که سرشارم میکند از
گریه و اه و افسوس

درون چشمان تو عشق جاریست
و من
می سپارم یال یاد را
به کودکانه ی اواز و طوبای اندیشه
تا رنگی از ترانه های چشم تو را
به جوانه ی شعرهایم زنم

درون چشمان تو عشق جاریست
و من
ققنوسی سوخته در آتشم ...
سوگند به جان
بلور انه های اشکم
که می شکند در سکوت
هنوز هم خاکستری
جا مانده از شعله ی نگاه توام....

امشب اما
به گیسوان بلند تیراژه ی
مهربانی های تو
گل آوازی
برنگ آبی ستاره ها را
می آویزم
شاید به نیابت
نغمه های بارانی ی شعرم
در حضور پژواک پیدائی ماه ....
مسخِ مستانه های چشم تو شوم
چون عشق
در نگاه تو جاریست
و من غریقی به رویای
نگاه جادوئی توام....


نوید یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:54 http://www.mosadeq0024.blogfa.com

لادن جان سلام موفقیت های اخیرت تبریک از خدا میخوام در هر عرصه موفق و پیروز باشی.

مینا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:11 http://gonjeshkelat.blogfa.com

سلااااااام لادن جون! خیلی دلم برات تنگ شده بود! چه خوب شد که دوباره اومدی! خوبی؟ چقدر خوب که داری فیلم میسازی ... به امید موفقیتت در جشنواره ی فیلم فجر و ... عرصه های جهانی!
عکسای بی پولیم خیلی خوب بود! منم خیلی دوست دارم زودتر ساخته بشه و اکران بشه که برم ببینم ... چون کارای اقای نعمت الله رو خیلی دوست دارم. مخصوصا بوتیک ! و امیدوارم این یکیم مثل بوتیک فیلم متفاوت و قوی باشه.
راستی این عکسایی که از بی پولی گذاشته بودی من تا حالا هیچ جا ندیده بودم ! مرسی از عکسای اختصاصیت! ایشالله که در دانشگاه و عرصه ی بازیگریو فیلم سازیو اینا همه و همه موفق باشی !
فعلا با اجازه لادن جون!

یکی از طرفدار لادن صحرایی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:52

سلام عزیزم قشنگم خیلی دوستت دارم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ایمان (مدیر وب گلشیفته و رادان) دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 http://www.golshifteh3.blogfa.com

سلام

خسته نباشید

تولد وبلاگتون مبارک

شما چطور فهمیدید که قراره سایتی زده بشه برای گلشیفته؟ مشه توضیح بدی؟

بای

ستاره دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 http://go-go.blogsky.com

سلام عزیزم

خوبی؟

آدم مهمی هستیا

قربونت
خدافظ

مهدی==دفترعشق دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 http://www.daftareshghe.blogsky.com

سلام خوبی؟
ممنون از حضور گرمت در دفتر عشق
لینک شما حتمان اشتباهی حذف شده اگه مایل هستی دوباره تبادل لینک کنیم
اپت خیلی بحال و جالب بود
موفق باشی

پریا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:06

مهم نیست بی خیال خودت چه طوری خانومی

مینا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 http://gonjeshkelat.blogfa.com

مرسی لادن جون که اومدی ... شماام خیلی به من لطف داری ...ممنون!
حتما دعا میکنم که لیلا حاتمی و بهرام رادان با بازیه قشنگشون سیمرغو بگیرن ...
راستی لادن جون شما خودتم تو فیلم بی پولی بازی کردین؟ جدی ؟ پس ایشالله خودتونم سیمرغ بگیرین ...
راستی تولد وبلاگتم مبارک ...
ایشالله بیایم فیلم کوتاهتو تو جشنواره ببینیم!

نوید دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:58 http://www.mosadeq0024.blogfa.com

لادن جان بازم سلام از اینکه لینکم کردی ممنون منم لینکت کردم به امید دیدار

محمدرضا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:27 http://mvmgroup.blogsky.com

سلام رفیق
خوبی ؟
مرسی که سر زدی.
راستش من وقتی اینترنت میام سریع نظرات رو می خونم و صفحه ها رو ذخیره می کنم و سر فرصت مناسب می خونم. الان هم نمی تونم نظر خاصی بدم ولی در مورد عکس های بی پولی باید بگم جالب بودند.

علی وزینی - گل آقای جوان همدان دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:59 http://sahmema.blogfa.com



سلام من شمارو لینک کردم خوشحال میشم منو هم لینک کنید
در ضمن من خبرنگار گل آقا هستم
بزودی با کارتون بیشتر آشنا میشم
موفق باشید

الناز(وبلاگ رسمی استاد امین تارخ) سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 http://amintarokhfans.blogfa.com

شلام لادن گلم.خوبی؟چه خبر؟
من وقت نکردم به کل لینک کرده هام بگم آپم نصفشو دیروز نصفشو امروز نصفشو فردا میگم
دیگه ببخشید.
خیلی ممنون که سر زدی
تولد وبلاگتم مبارک
موفق باشی
الناز

وبلاگ مهتاب کرامتی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:26 http://mahtabkeramati.blogfa.com/

لادن جان فدای لطفت.
چقدر خوشحالم از فعالیت های هنری ات.
من مثل شما علاقه مند مطلق یک خواننده هستم منتها از گوگوش خیلی خیلی خوشم می آید.
تولد تیر ماه یی های عزیز هدیه تهرانی مبارک باشد.
امروز ۱۸ هم تولد نیوشا ضیغمی است و پیشاپیش تبریک خیلی خاص دارم برای گلشیفته فراهانی و فردا که روز تولدش است.
حضور شما همیشه باعث افتخارم است لادن جان.

چیزی شبیه روزنامه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:04 http://h8531b.blogfa.com

سلام
چه عجب
تبریک تبریک
عکسها عالی عالی
موفق باشی به ما هم سر بزن منو وبلاگم خوشحال میشیم

تیم مدیریتی گروه طرفداران گلشیفته سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:44 http://www.golshiftehgroup.com

سلام ازتون دعوت می کنم به وب سایت گره طرفداران گلشیفته بیاید وب سایتی که در سطح بسیار بالایی اخبار مربوط به این هنرمند رو پوشش می ده می خواستم ازتون دعوت کنم با توجه به رابطه ایی که با گلی دارید به عنوان یکی از مدیران فعال بشید سایت رو ببینید پشیمون ممی شید
منتظرم

درود بر لادن گرامی،
شما هم حرفه‌ای هستی. دست من رو هم بگیر. برای نظر پرمحبتت خیلی خیلی ممنون و سپاسگزارم.

هومت چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 http://hoomet.blogfa.com

سلام
بلاگ زیبایی دارید
خوشحالم که دوست خوش قریحه ای چون شما دارم ( البته اگر به دوستی قبولم داشته باشید)
خوشحال میشم از نظرات سازندتون در مورد بلاگم آگاه شوم
www.hoomet.blogfa.com

مونا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 http://www.delshifte.blogfa.com

سلام
توی وبلاگم یه جشن تولد گرفتم برای کسی که دوستش دارم .
تو هم دعوتی
خوشحال میشم بیایی

پیام چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 http://www.bilit.persianblog.ir

سلام ... بروزم ... موفق و پیروز باشی

نیکا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:48

سلام لادن عزیزم خیلی خوشحالم که الان در بلاگ فرد هنرمند و با پشتکاری چون تو دارم کامنت میذارم!!!!!لادن عزیزم من عاشق گلی عزیز هستم و خیلی دوست دارم که از نزدیک ببینمش ولی تا حالا قسمتم نشده که گلی رو ببینم !!میتونم ازت خواهش کنم اگه با گلی حرف زدی این پیغامو بهش بدی تا خودش هر راهی رو که دید براش مناسب از اون راه باهاش ارتباط برقرار کنم چون من تا چند ماه دیگه هم بیشتر ایران نیستم وبعد میرم که اونجا کارگردانی بخونم انشا الله و برگردم!!!امیدوارم که این کار انجام شه!!۱حسابیم سرتو خوردم

رضا چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:19 http://rezahassanpoor.blogfa.com/

سلام خوبین لادن جان خانوم هنرمند من اپم بهم سربزن خوشحالم میکنی

hamid پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:46 http://downloadha1.blogsky.com/

سلام لادن خانوم . خیلی ممنون که به من سرزدی . وبلاگ زیبایی دارین .
راستی تبادل لینک میکنی ؟
منتظر جوابتم
مرسی

علی پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 http://darham.blogsky.com


سلام متشکرم که وبلاگ من سر زدید اگر قابل دونستید وبلاگ من که کلبه خرابه ایست در این اقیانوس با نام آموزش رجیستری لینک کنید.

علیرضا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:35 http://golshiftehgroup.blogfa.com

سلام لادن خانوم.
من رو شناختید؟ من همون علیرضای وبلاگ گلشیفته فراهانی شاهکار سینمای ایرانم.
دلیل اینکه ۶،۷ ماه اصلا از وب شما دور افتادم،‌شاید براتون جالب باشه. متاسفانه قالبتون به قدری سنگین بود که با توجه به سرعت اینترنت بسیار پایین من و مشکلات دیگه، اصلا بالا نمیومد. بعضی اوغات حتی ۳۰ دقیقه هم صبر کردم و باز هم بالا نیومد. کم کم دلسرد شدم و این قضایا.
اما حالا کامنتتون رو تو یکی از وبهای دوستان دیدم و گفتم که بیام و ببینم وبتون این بار برام بالا میاد یا نه، تا باز هم با وبتون ارتباط داشته باشیم. این دفعه خوشبختانه وبتون بالا اومد. هر چند بعد از ۵ دقیقه!
خوشحال شدم که وبتون رو دوباره دیدم. باعث افتخاره. درباره ی بی پولی و لیلا حاتمی عزیز هم حرفهایی دارم که به زودی خدمت میرسم.
اگه دوست داشتید، وب ما رو لینک کنید. ما هم این کار رو کردیم تا از وبتون استفاده کنیم.
خوشحال شدم
فعلا

مونا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:24 http://www.delshifte.blogfa.com

سلام لادن عزیزم
امروز خیلی خوشحالم...
چون بعد از مدت ها بالاخره به تنها آرزوی زندگیم که دیدن گلی بود رسیدم ....
دارم از خوشحالی بال در میارم ....
منم باهاش دوست شدم .
دوسه روز دیگه توی وبلاگم یه آپ در همین رابطه می ذارم و عکسامون رو هم اونجا می ذارم ...
خبرت می کنم بیایی ببینی ....
امشب شب آرزوهاست ....
من که به آرزوم رسیدم

لاله پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:35 http://jouan-band.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟؟؟
لینکت کردم قربونت برم

حمید پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:19 http://harkiharki.blogfa.com

سلام

امشب شب آرزوهاست

شبی که لحظه لحظه اش رو بایدغنیمت دونست و ازش استفاده کرد


واسه منم دعا کن

hamid جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 http://downloadha1.blogsky.com/

سلام . ممنون که ما رو لینک کردی . شما نیز لینک شدید .
عکس پایین نحوه دانلود رو گذاشتم . اگر باز مشکل بود بگید تا جای دیگیری آپ کنم .

http://i38.tinypic.com/b88var.jpg

امین عشقی جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:25

سلام لادن خانوم
خوبی؟چه خبر؟

میلاد جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 http://pitza-messenger.edo.ir

سلام
فیلتر شکن پیتزا مسنجر هم به راه افتاد .[نیشخند]

www.pitza-messenger.blogfa.com/page/proxy.aspx

شیردل جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:21 http://www.jnk86.blogfa.com

سلام خانم صحرایی
خسته نباشید توی کامنت، نظرشما را خوندم . ناراحت نباشید با آقای خراسانی که مشغول بوده، تماس گرفتم و گفت که نمی دونستم وبمو لینک کرده . بهم دستور داده و گفت که وب خانم صحرایی رو در اسرع وقت بذارید.بنده همین کارو انجام دادم .
خانم صحرایی بابت حواس نبودن آقای خراسانی معذرت می خواهم . امیدوارم از وبلاگمو راضی باشی.وهمچنین آرزوی موفقیت و سر بلند شما را داریم.
با تشکرفراوان

فروغ شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:33 http://ydt.persianblog.ir

سلام . تولد وبلاگت مبازک
۲. عکسای بهرام رادان هم برای من مبارک
۳- رادان خیلی ناز شده باز هم به من تبریک
۴- طرفدارشم هوارتا بهش بگو بعد جوابشو تبریک به من بگو
۴ - بازم از رادان
:::::
رای هم دادم
خیالت راحت شد .؟
چرا رای به گلزار و رادان نداری؟؟؟؟؟هان؟!
میبینم که با هدیه تهرانی توی یه ماهی؟
یه آمار بگیر ببین کی توی اردیبهشت اومده دنیا ترجیجا ۲۰ قربونت برم .
آخرش از عشق این هنذمندان کشور من میافتم میمیرم . باور کن

امین عشقی یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:00

*•.ღ☆ஜ♥*•.ღஜ☆ஜღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ
*•.ღ☆ஜ♥*•.ღஜ☆ஜღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ

HAPPY BIRTHDAY DEAR

سلام خوبی
به تولدم نمیای
خوشحال میشما
زود بیا منتظرتم

دفتر عشق یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 http://www.daftareshghe.blogsky.com

راهی که باید برویم را رفتیم ، اشکهایی که باید از غم دلتنگی و دوری میریختیم ، را

ریختیم ، سختی هایی که باید در لحظه های عاشقی میکشیدیم ، را کشیدیم ، هنوز هم

راه نفسگیری تا پایان مانده است !


هر چه بود از تاریکی گذشتیم ، عاشق ماندیم و عاشقانه به پای هم نشستیم!


روشنایی نزدیک است عزیزم ، آن کلبه دور خانه عشق است !

سلام
دفتر عشق بروز شد
منتظر حضور گرمت میباشم
دفتر عشق هر سه روز یک بار اپدیت میشود
موفق باشی [گل][گل][گل]

روژان یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 http://rojan-1375.blogfa.com/

سلام
از اینکه به من سر میزنی وبرام کامنت میگذاری متشکرم من هم شما را با نام لادن صحرایی ناشنوای هنرمند لینک کردم
برات روزهای شاد را آرزو میکنم

سلام روژان آریامنش( بازیگر نوجوان) عزیز خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردی برام کامنت گذاشتی دستت درد نکنه قربونت برم انشالا همیشه در کارهات موفق باشید به امیددیدار ماچ

Atefeh سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:17

salam honey bloge bahali dari dost dashtam merci ke mano peyda kardi baz,hamasho mikhonam ghol.

اشکان سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 http://barankosari.mihanblog.com

سلام لادن جان...
پوزش میخوام بابت مدتی که نبودم...به دلایل کاری مدتی افتخار اینرو نداشتم که به نت و مخصوصآ تارنمای زیبای شما بیام .مرسی از اینکه تو این مدت به من سرزدی...
مطلب و تصاویر بسیار زیبا بودند...البته بعضی تصاویرو نتونستم دانلود کنم که ممکنه به خاطر مشکلات سیستمم بوده باشه...اما خیلی استفاده کردم...
آرزوی موفقیت برات دارم...

گل آقای جوان-علی وزینی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:37 http://sahmema.blogfa.com

سلام از اینکه به وبلاگم سر زدید
ممنون
خوشحال میشدم منو هم لینک می کردید
من شمارولینک کردم
در ضمن کامنت گذاشته بودید چرا جوابتونو ندادم
خواستم بگم تا اونجا که یادمو اسمی از شما نبوده و سوالی نکردید ولی به هرحال شاید من اشتباه کردم اگه سوالی دارید مجددا بفرمائید تا جواب بدهم
با آرزوی موفقیت برای شما
خبرنگار گل آقا - علی وزینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد