لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

مطالب

 ۱-حین فراموشی، سیب زمینی بخوریدادامه.... 

۲-تماما تصویری فتوشاپ با لینک مستقیم دانلود   

سلام به همگی دوستان عزیز مرسی همه بمن تسلیت گفتید خیلی ممنونم یکی ازدوستانم شنوا را ازدست دادم خداروحش شاد کند. 

از امین تارخ دبیرجشن خانه سینما و همکاران خانه سینما خیلی تشکرمیکنم امروز مرا دعوتم کرد میرم جشن خانه سینما شرکت کنم و گفتند هر سینماگر کارت دعوت دارند. بمن گفت تشریف بیارید و کارت دعوت بمن داد خوشحال شدم چون هرسال میرفتم جشن خانه سینما شرکت کردم.اما امسال دوباره میرم امیدوارم برنامه خیلی عالی باشد و تولد حضرت امام حسن مجتبی (ع)را به همه مسلمانان را تبریک میگویم و انشالا فردا یا پس فردا دوباره آپ میکنم.و از همه خیلی تشکرمیکنم به یادم بودند 
ازاده مظاهری و دانیل و مهدی آذر فر و تارا عزیز و نفس طلا عزیزو علی مدیروب آتنه فقیه نصیری و مهدی خراسانی وهمه خیلی تشکرمیکنم. 

انشالا سه شنبه مراسم ختم دوستم میرم برای شادی روح به ایشان و خواهرم و استاد خسرو شکیبایی فاتحه و صلوات بفرستید   

****************************************

سلام سلام سلام چطورید؟مرسی نظر دادید دستت درد نکنه من جشن خانه سینمارفتم اما اونهاییکه کارت نداشتند راه دادند این مراسم عموم آزاد بود جایتان همه خالی بود مراسم خیلی خوب بود مخصوصا فضای خیلی قشنگی و گروه موسیقی خیلی عالی بود دست برای امین تارخ و همکاران عزیز درد نکنه و از ایشان قدردانی و تشکرمیکنم و هئیت داوران تشکرمیکنم بخاطر دقت به بهترین نامزدهای جایزه داده خیلی عالی بود اما حیف اسم لیلا حاتمی عزیز و گلشیفته فراهانی خالی بود ناراحت شدم.هئیت داوران جشن خانه سینما زیاد بودند بازیگران:آزیتا حاجیان - رویا تیموریان -مسعودرایگان- پانته آ بهرام - مائده طمهاسبی-پریوش نظریه -داریوش اسد زاده-حمید سمندریان -سیروس ابراهیم زاده -فهاد آئیش-اکبرزنجانپور-حبیب رضایی -و...اسمهای را نام ببرم زیادند. 

و حالا خبر خوب بدستم رسید دوست خوبم مریلا زارعی عزیز در جشنواره خارجی  چچن برنده بهترین بازیگر زن جایزه گرفته خیلی خوشحال شدم. 

 اسم فیلم پستچی سه بار درمیزندآقای فتحی قرار بود دستیار لباس کارکنم متاسفانه چون دانشجو ترم آخرهستم نشد خیلی دوست داشتم با بازیگران همکاری داشته باشم حیف شد. 

عزیزانم از دوست خوبم مینا عزیز و  سایه خانوم و المیرا عزیز و لادن گلم و فروغ عزیز خیلی تشکرمیکنم همیشه از من لطف و محبت دارد و ازش خیلی تشکرمیکنم و هم
نیلوفر عزیز وعلی وزینی گل آقای جوان همدان و ...تشکرمیکنم پیشنهاد میکنم اسمها را نام بردم به وبلاگهایش را سری بزنید خیلی ممنونم.  اگه جمله اشتباه نوشتم ویرایش نکردم ببخشید تند تند نوشتم التماس دعا 

1-برترین های دنیا را میشناسید ؟....ادامه
2-اثباتی ساده برای وجود خدا !  .....ادامه

۳-راز معرفت ....ادامه

4-حقایق سودمندی درخصوص نوشیدنی آب....ادامه  

5-نکاتی مهم برای داشتن یک پوست زیبا .....  

6-در ستایش میوه ای بهشتی "بنام خرما".... 

ادامه مطلب ...

مطالبها جالب حتما بخونید

سلام و خسته نباشید نماز و روزه و دعا شما قبول باشدو برام دعا کن ممنونم.از شما خواهشی دارم پست قبلی درخواستی ازشما 18 مطالب رو با دقت بخون خیلی خوبه و امیدوارم راضی باشد. و هم اینجا خوب بخونید مرسی.

1-چگونه یک حدیث، اینشتن را شگفت‌زده کرد؟  

2-افغانی که با بریتنی اسپرز ازدواج کرد؟؟؟!!!!  

۳-شگفتی های قرآن 2008 با عکس 

4-جانشینانی برای YouTube 

5-خودشناسی از روی امضاء (واقعی واقعی) 

۶-وقتی دختر ایرانی burnout dominator بازی میکنه! (عکس)   

7-عربهای چشم چرون (عکس بامزه)بیا ببین  

۸-کارت عروسی سنتی ملیکاشریفی نیا دخترمحمدرضاشریفی نیا بازیگر  

9-رعایت حجاب در دندان پزشکی (عکس)  

10-شما میوه چه درختی هستید؟ (تست روانشناسی) 

۱۱-ترفند ازپیداکردن سیم کارت های دزدیده شده  ادامه ... 

12-پیدا کردن شماره تلفن افراد (ترفند) 

13-می خوای بفهمی کی الان روی خطه یا نه (تو یاهو مسنجر ) 

14-قفل گذاری محکم بر روی ویندوز XP
15-رمز نویسی به روش ژاپنی (عکس) ™ 

16-عکس جنجالی و تعجب بر انگیز از گلاب آدینه!!! مگه مییششه؟!!!!!! 

۱۷-عکس جدید آنجلینا و براد و بچه هاشون و دوقلوهاش 2008بیاببین

ادامه مطلب ...

درخواستی از شما

۱- وب سایتهای شخصی خوانندگان ایرانی  

۲- وبلاگ درباره مینا لاکانی عزیز با مدیریت لادن  سری بزنید متشکرم. 

۳-چگونه روسری بپوشیم تاجذاب تر شویم؟ 

۴-چند جمله جالب درمورد عشق

۵-تست تمرکز و تعیین تاریخ مرگ(خیلی جالبه) 

6-داستانه بیکاری که میلیونر شد !!!!! واقعاً جالبه !  

7-روانشناسی ابروها   

8-چگونه دختران در سایت  www.youtube.comدانلود فیلم کند؟عکس نگاه کنید

9-چگونه از سایت www.youtube.com  دانلود فیلم کنیم؟ 

10- من دیروز از طرف انجمن خانواده ناشنوایان ایران رفتم مسابقه 101 شرکت کردم اما فقط شماره 7 نشستم چون عدد 7 خیلی دوست دارم ولی اصلا در روی سن و هم پرسش میکروفون شرکت نکردم چون لادن صحرایی بدم میاد تصمیم گرفتم شرکت نکنم و این مسابقه به مناسبت روز جهانی ناشنوایان تاریخش معلوم نیست پخش میشه.دوست عزیزم آزاده مظاهری اولین نفر شرکت کرده و جایزه اش مبارک باشد و پسری اسمش اردوان هست 5ساله بودم  با اردوان آمادگی باهم بودیم ماشالا بزرگ شده دانشجو  هست و در این مسابقه شرکت کرده جایزه اش مبارک باشه.

۱۲-زشت ترین زن دنیا و خودکشی-عکس  

۱۳-امام جمعه شیراز: زیبارویان تلویزیون روزه را باطل می کنند.ادامه.... 

۱۴-اسامی اماکن قبل و بعد از انقلاب(جالبه) 

۱۵-همسر ایده‌آل‌ شما متولد چه‌ ماهی‌ است‌؟ادامه...  

۱۶-پت و مت دوست داشتنی ازکجاآمده؟.....ادامه  

۱۷-وزارت ارشاد در مقابله با یاهو میسنجر برای خواهران !جالبه ادامه.... 

۱۸-تی شرت با طرح روزنامه !!!حتما ببیند

ادامه مطلب ...