لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

مادر سنگدل (2) ادامه مطلب کلیک کنید

سلام دوستان عزیز  

من روز شنبه متوجه شدم که یکی از عموهایم اسمش احمد صحرایی هست به رحمت خدا رفت خیلی ناراحت شدم که روزپنجشنبه فوت کرده و روز جمعه خواهرم رفته تشییع جنازه از اینکه بمن خبرم نداد خیلی متاثر شدم و به زن عموم کبری خانم  و دخترعموم حمیده خانم و پسرعموهام حمید و حامد و بهروز و سیروس تسلیت میگویم و مرا در غم خود شریک بدانید و حتما مراسم چهلم شرکت خواهم کرد برای شادی روح عموم احمد صحرایی فاتحه و صلوات بفرستید با تشکر از شما 

****************  

ازطرف دیگر خوشحال شدم که مسابقه وبلاگ برتر پنجم شدم و هم بعنوان زیباترین وبلاگ مرا انتحاب کرد و از ایشان خیلی تشکرمیکنم دستت درد نکنه برام سوپرایزرم کرده و کسانیکه به وبلاگ مرا رای دادند خیلی خیلی تشکرمیکنم و انشالا زحمتهایتان شما را جبران میکنم.  

نتایج مسابقه وبلاگ برتر آبانماه
 
با تشکر از تمامی دوستانی که شرکت نمودند و تشکر از کسانی که محبت نمودند و دوستان خود را حمایت کردند

 با ۵۳ رای پنجم - Ladansahraei.blogsky.com

 با تشکر از شما  

***********************  

 دوستان عزیز نمیخواهم ناراحتت کنم و آرشیو قبلی مادر سنگدل (1) را دیده بودی و حالا دوباره بدستم رسید مادر سنگدل(2)گذاشتم تو را خدا اگه ناراحتی قلبی دارید و یا مادر باردار هستید یا سن 18 به پایین هستید به این عکسها وحشتناک نگاه نکنید  چون بسیار وحشتناکه خواهشی دارم بخاطر امام حسین (ع)این عکسها نگاه نکنید . 

این عکس ببینید مادر سنگدل داره میخنده لعنت بر مادران سنگدل . 

من از تمام مادران سنگدل و هم پدران سنگدل خیلی خیلی خیلی متنفرم . 

 

 

 

 



نظرات 57 + ارسال نظر
بیکران دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 http://alireza2211.bolgfa.com

سلام لادن جان
از شانس بد من هیچ کدوم از عکسات باز نشد

منتظرم به وب من تشریف بیاری

مرسی عکسهاباز میشه مشکل نداره ولی سایت شما را دادی که ارور بده بازهم بیا سری بزن ممنونم.

مهشید دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:38 http://www.mahshid1373.blogfa.com

سلام لادن عزیزم الهی منم قربونت بشم این بار هم مثل همیشه عالی بود لادن جونم کنجکاو شدم ادرس ایمیل خواستی میدونی من هزار بار تاحالا ایمیل درست کردم ولی هی ارور میده دیوونه شدم وجون برای وب حتما باید ایمیل رو بزنی ایمیل اداره مامانمو زدم وحالا میخواستم ازت خواهش کنم هر کاری داری به صورت نظر شخصی برام بفرستی ممنون میشم واکه نمیشه ایمیل مهشاد دختر خاله ام رو ازش میکیرم میدم بهت حتما جواب بدی ها بوس بوس خیلی دوستت دارم از همه بیشتر تو دوست مخصوص منی میدونی جرا خوب معلومه جون یه جورایی دوست عق من مهناز افشارم هستی بای بای عزیزم

مهشید عزیزم مرسی قربونت برم برات نظرخصوصی دادم بوووووس

مهشید دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 19:23 http://www.mahshid1373.blogfa.com

خواهش میکنم لادن جونم راستی نظرات هم رسید عزیزم اولا ممنون که منو مناسب دونستی با هام دردودل کردی ودوما هم مطمعا باش من به کسی نمیکم خیالت راحت باشه لادن جونم بای یای ممنون از نظراتت ووب زیبای خانم لیلا حاتمی راستی یه سوال مهناز افشار جونم وب نداره

مرسی عزیزم مهناز افشار وب سایت شخصی ندارد.
ولی بتوانید به وبلاگ هواداران مهناز افشار با مدیریت یاسمن عزیز سری بزنیدخیلی عالیه.
http://www.yacma.blogfa.com/

لاله دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:18 http://jouan-band.blogfa.com

سلام خوبی لادن جون ...خیلی دلم برات تنگ شده بود
چند بار آف گذاشتم انگار بهت نرسیده جواب ندادی
من آپم

لاله جونم خبری ازت نبود نگرانت بودم مرسی خوشحال شدم متاسفانه چندماهه هست یاهو نرفتم و دیگه به یاهو چت نمیرم و برام آف نذار با ایمیلم در تماس باش.

مهشاد دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:11 http://mahshad1371.blogfa.com

. . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *

تقدیم به تو
بااحترام

مرسی مهشاد عزیزم دستت درد نکنه زحمت کشیدی شکلک زیباست.

مهشاد دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:17 http://mahshad1371.blogfa.com

سلام لادن جونم ، بابت کامنتت ممنون می دونی چیه گلم خیلی به شخصیتت علاقه مند شدم آخه کامنت هایی که می ذاری خیلی دوستانه و صمیمی هستند . عسلم یه سوالی ازت دارم چند سالته و متولد چه شهری هستی ؟ اگه دوست داشتی برام توی نظرات خصوصی بنویس . دوستت دارم یه عالمه اندازه ی یه قابلمه..............بای بای

مرسی عزیزم قربونت برم من متولد 1364 و تهرانم منهم خیلی دوستت دارم.

مسابقه وبلاگ برتر سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:59 http://web-bartar.blogfa.com

با سلام به لادن عزیز
تبریک به شما برای انتخاب وبلاگ شما به عنوان زیباترین و موثرترین وبلاگ شرکت کننده در مسابقه وبلاگ برتر در آبانماه
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید

لطفا یک ایمیل به ما بزنید تا نحوه دریافت هدیه رو برای شما بنویسیم

با سلام مرسی سوپرایزرم کردی دستت درد نکنه خیلی خوشحالم کردی لطف و محبت دارید متشکرم.

دل نوشته های من سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:50 http://mmg2.blogfa.com/

سلام عزیزم
از کامنتهایی که گذاشتی ممنونم
مثل همیشه پر انرژی
موفق باشی درپناه حق

مهدی سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:36

خب باران خانمو می گم دیگه آبادانه می تونی واسم اسم هتلشو بگیری؟

از باران عزیز بی خبرم چون خودم سرم شلوغه چون وقت نمیکنم به تک تک بازیگران زنگ میزنم و خبراشون میگیرم.

هم شناس(اسم مهم نیست مهم حرف هست) چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:35

خوبی؟ عید غدیر رو بهت تبریک میگم. خیلی دلم برات تنگ شده بود.امیدوارم حالت خوب باشه و همیشه موفق و سلامت باشی.هفته ناشنوایان رو هم با تاخیر زیادی بهت تبریک میگم.خوش به حالت همه میشناسنت. دوستای بازیگر زیادی هم داری و خودت هم بازیگر هستی و هم کارگردان. یه روزی تو هم میشی بهترین کارگردان ایران. الانم که اولین کارگردان هنرمند ناشنوا تو ایران هستی. راستی خواهرت رو از یاد نبردم پنجشنبه ی پیش براش 1000 صلوات فرستادم.
بازم میخوام بهت تبریک بگم بخاطر تلاش هایی که کردی و سختی هایی که کشیدی
خیلی تلاش کردی و الان که هر کسی تو رو مشناسه نتیجه ی تلاش خودت هست
بهت تبریک میگم.دوست دارم خیلی بهت تبریک بگم. خلاصه الان لذت سختی هایی که کشیدی رو داری میبینی و تو بازیگران حرفی برا گفتن داری.
برات همیشه دعا میکنم که موفق بشی و به اوج موفقیت برسی و خوشبخت بشی و از همه هنرمندان ایران بیشتر هوادار داشته باشی.
میدونم که واقعا زحمت کشیدی که به اینجا رسیدی و شب های زیادی رو نخوابیدی که الان به این درجه رسیدی. برا همین بهت تبریک میگم چون زحمت داری میکشی. خودت هم میدونی هیچ جنگلی بدون گرگ نیست برا همینه که برای همه هنرمندان شایعه درست میشه.آبجی امیدوارم همیشه و همیشه موفق باشی و زیر سایه ی
دعای مادرت به همه ی درجه ها برسی.قدر مادرت رو بدون.
صاحب یه همسر و فرزند خوب هم بشی خوشبخت بشی.
گاهی وقت ها دلم برا خودم تنگ میشه.مرمضان میشه برام مثل مرمضان های قبلا نیست. عید نوروز میشه اصلا برام مثل قبلا نیست.اصلا برام اون حال و هوا رو نداره. مرمضون امسال اصلا نفهمیدم چطوری رفت. فقط شب قدر برام بهترین شب بود چون به خدا قول
هایی دادم آبجی اگه اتنه فقیه نصیری شمارش رو بهت نداد مطمئن باش که سرش شلوغ هست. یه لحظه خودت رو بزار جای اون و با کفش اون چند قدم راه بیا متوجه میشی.اونم تو رو دوست داره
آتنه فراموشت نکرد شاید شماره همراه تو از گوشیش پاک شد
همیشه فکر کن که دوست داره.
من امروز برای خواهرت ۱۰۰۰ صلوات میفرستم و از خدا براش طلب آمرزش گناهان میکنم و دورکعت نماز براش میخونم که انشا الله ثواب همه ی اینها به طور کامل برسد به خواهرت و روحش شاد بشه و قبرش نورانی. کاش میتونستم بیام سر قبرش.
آبجی گلم ببخشید که سرت رو درد آوردم.

مرسی لطف داریددستت درد نکنه برام زحمت کشیدی.

مونا چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 http://www.delshifte.blogfa.com

سلام لادن جون
خوبی عزیزم .
چه خبرا؟ خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمت اما این سعادت نصیبم نمیشه ...!
از گلی چه خبر ؟ راستی نمیتونی به برادر امین زنگ بزنی و سراغی از گلی بگیری .
حتما خبرم کن گلم .

مرسی مونا جون قربونت برم این چی حرفیه؟انشالا بعد ازدرسهام حتما قرار بذاریم خوشحال میشم.
از گلی جون خبر ندارم مرسی ولی نمیخوام به خانواده گلی وامین مزاحمشان بشم.چشم خبرت میکنم.

زهره چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 http://www.moviemaker.blogfa.com

سلام ممنون که وبلاگم سر میزنی.دوست عزیز.

مهشید چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 14:59 http://www.mahshid1373.blogfa.com

سلام لادن جونم خوبی اامشب باکلی عکس میام یادت نره بای ها باشه عزیزم خیلی دوستت دارم راستی خیالت راحت من به تواعتماددارم لادن جونم خوش به حالت جند بار مهناز افشار رو دیدی برام مینویسی کلا جه هنرمندایی رو دیدی راستی محمدرضا کلزار جونم رو هم دیدی ببخشید اکه غلط داره صفحه کلیدم قاطی داره

مرسی مهشید جون دستت درد نکنه.انشالا قسمت شما بشه که مهناز افشار را ازنزدیک ببینی و سلام مرابهش برسونی.
من همه تمام بازیگران رو دیدم فقط موفق نشدم که شان پن و ژولیت بینوش ببینم خیلی ناراحت شدم و الان آرزویمه که بازیگران هالیوود رو از نزدیک ببنیمش انشالا.بله فقط 4 بار محمد رضا گلزار را دیدم ولی همدیگرو نمیشناسیم.

دانییل چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:18

واقعا تو محشری که همیشه یادمی

مرسی دانیل عزیز منتظرت بودم بالاخره سرزدی دستت درد نکنه.

شیدا چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:26 http://www.ertebati.blogfa.com

سلام خوبی درباره مادر سنگدلی چه بود اصلا نفهمیدم و عکس چیزی بد نشون نداد ؟؟؟؟؟/

عزیزم ادامه مطلب کلیک کنید ولی خواهشی دارم نگاه نکنید چون وحشتناکه.

مهشید پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:08 http://www.mahshid1373.blogfa.com

سلام دختر خاله جون خوبی عزیزم لادن جونم عکساتو دیدم وای خیلی ناز بودن خیلی خیلی خوش به حالت که همه ی هنرمندا رو دیدی امیدوارم میکم هروقت بامهناز افشار حرف زدی میشه بهش بکی بیاد تو وبم میشه راستی تو برام دعا کن تا مهناز افشاروباران کوثری ومحمدرضا کلزاررو یه روزی ببینم یعنی میشه اها راستی من و بابام همدانی نیستیم وماازاون موقع که من7 سالم بود اومدیم همدان ولی کاش خونه ی ما تهران بود اون موقع میومدم بیشت ومیدیدمت عزیزم راستی برام اسم فیلم هایی که توشون بازی کردی رو بنویس به نظر تو من جه جوری میتونم وارد سینما بشم یا با توجه به علاقه ای که به فیلم وسینما دارم جه رشته ای رو انتخاب کنم خوبه یادت نلره جواب بدی ها ببخشید من هرسری کلی سوال میبرسم ولی خوب جی کار کنم که احساس میکنم تو ابجی بزرکمی ودلم میخواد ازت راهنمایی بکیرم بای بای خانومی بازم بیا به وبم بوسى بوس دوستت دارم راستی بهت تسلیت میکم برای فوت عو جونت ایشالله غم اخرت باشه عزیزم وحالا هم اکه ناراحتی ازت خواهش میکنم یه لبخند زیبا بزن همین به همین اسونی زیادی نوشتم بای بای

مینا پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:21

سلااااااااااااااااااااااااااام لادن جونم!
خوبی؟ خیلی خیلی خیلی دلم برات تنگ شده واقعا! الان باورم نمیشه اومدم بعد مدت ها وبلاگت و این همه اپای جدید دیدم! یکی از یکی جالبتر! لادن جونم من تمام این مدت یادت بودم و خیلی دلم برات تنگ شده بود همین روزا تصمیم داشتم بیام وبت یه سر بهت بزنم!منتهی به خاطر کنکورم تصمیم گرفتم اینترنت نیام که مثلا درس بخونم! نظرای شما را هم تازه دیدم! ببخشید اگه این مدت نبودم و خیلی دیر اومدم! یه ذره حجم درسام کم بشه باز میام اپ میکنم! الان یه مدتیه که اینترنت کم میام واسه همین به وب سر نزده بودم! خیلی شرمنده! ایشالله که وبت همینطور هیجان انگیز ادامه داشته باشه! در پناه حق شاد و سلامت باشی لادن جونم! با اجازه!

میناجوون مرسی قربونت برم انشالا در کنکور موفق باشی بووووووس

شیدا پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 19:59 http://www.ertebati.blogfa.com

سلام مرسی اسم منو گذاشتی دست شما درد نکنید باشه عکس نگاه نمی کنم

قربونت برم شیدا عزیزم.

مهدی پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:13

آهان خوب مرسی

مهشید پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:49 http://www.mahshid1373.blogfa.com

ممنون که جواب دادی یعنی به نظر توکلاس تاتر نرم مهشادم از دستت ناراحت نیست اخه جراباید ناراحت باشه میدونی اونا دیشب مهمونی بودن حتما امروزم کلاس بوده مطمعن باش بهت سرمیزنه زود زود در مورد عکس باور کن من بلد نیستم از رایانه عکس بزارم وحتی برای وبم هم نشد بزارم ولی خودمو برات توصیف میکنم بینی ام معمولیه جشمام قهوه ایه تیره است صورتم کرده قدم بلنده لاغرم ولی خیلی جیبس وبفک میخورم ایشالله همو از نزدیک میبینیم خدا کنه یه بار ببینیم نه میکم اکه دوست داری شماره موبایلتو برام بفرست تا بهت اس ام اس بدم البته اکه دوست داری من نمیخوام ناراحتت کنم دوست داشتی تو کامنت خصوصی بفرست برسی که لطف میکنی وبه وبم میای لادن جونم

جمشید مقدم پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:42 http://www.bia2qaen.blogfa.com

سلام خوبی لادن جان. وبلاگ قشنگی داری.
مرسی. به وبلاگ منم سر بزن. ممنون.

مهدی==دفتر عشق پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:37 http://www.daftareshghe.blogsky.com

سلام خوبی؟[گل][قلب]

دفتر عشق به روز شد [گل]

منتظر حضور گرمت هستم.

شاد باشی[گل][قلب]


خورشید که ما را دید ، دیگر نتابید......

[گل][گل][گل]

مجتبی صحرائی پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:30 http://MojtabaSahraei.logfa.com

سلام
تبریک به مناسبت انتخاب شدن تو مسابقه وبلاگ ها
و تسلیت برای درگذشت عمو احمد!
هفته گذشته منم یکی از بستگان ناز و دوست داشتنی خودمو از دست دادم!

یه امید موفقیت!
فعلا!

مرسی از لطف شما ممنونم.تسلیت میگویم و مرا در غم خود شریک بدانید.باتشکر از شما

بهروز جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:24 http://SetareyeDiar.Blogfa.com

سلام لادن خانم
ممنون که در وبلاگ ستارگان دیار جواب پیامم رو دادید .
من فعالیتم رو د روبلاگ ستارگان دیار خیلی خیلی کم کردم و وبلاگ جدیدی با نام ستاره دیار راه اندازی کردم و خیلی وقته شما رو در وبلاگ ستاره دیار لینگ کردم . خواهشاْ اینبار واسه جواب دیر نکنی و منبعد حتماْ در وبلاگ ستاره دیار کامنت بزار .
چند بار اسم وبلاگ ستاره دیار رو تکرار کردم که در پیامگذاری اشتباه نکنید . بیصبرانه منتظر حضور سبزتان هستم .
موفق باشید
SetareyeDiar.blogfa.com

سلام به همه ی عزیزان
وبلاگ بزرگترین وبلاگ هواداران بهنوش بختیاری آپ شد در مورد فیلم های اکران در جشنواره فیلم فجر از همه ی شما عزیزان دعوت میشود از سایت بازدید کنید.
راستی لادن خانوم ایمیلی که فرستادی رو دانلود کردم ولی باز نمیشه.اصلا فونتش نمیخونه. اینگار با ۲۰۰۷ نوشتی .کامپیوتر وقتی دانلود میشه پیغام میده با چه برنامه ای باز بشه. با ورد باز میکنم تمام حروف به یه زبان دیگه میاد
برام ساده بنویس چون اینطوری از این مشکلات کمتر پیش میاد و دردسرش کمتره.یه بار دیگه اون ایمیل رو برام بنویس
منتظرم فعلا بای.

مهشید جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 http://www.mahshid1373.blogfa.com

حق با شماست ادم نمیشه به هرکسی اطمینان کنه نه قربونت برم من اصلا تا به حال از جیزی نا راحت نشدم وهمیشه میخندم با ایمیل موافقی جشب عزیزم بزار فکر کنم سوالام یادم بیاد اون موقع حتما برات میفرستم راستی یه خبر خوب من امروز یا فردا با کلی عکس میام از لیلا حاتمی هم میزارم فقط بخاطر لادن جونم

مرسی مهشید جون ازاینکه برام سوپرایزرم میکنی دستت درد نکنه بوووووووووس

مجتبی صحرائی جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:40 http://MojtabaSahraei.logfa.com

بازم سلام و ممنون از پیامت!
نه من این سایت های عربی رو که میگی ندیدم!
آدرس یکیشونو بهم بده ببینم!
مشکلی واسه طراحی سایت نیست و راه حل هم داره!
خواستی بیشتر در این مورد بدونی بهم بگو!
فعللا!

مجتبی صحرائی جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:55 http://MojtabaSahraei.logfa.com

یکیشونو دیدم فلاش بودش!
دومی با اینترنت پرسرعت dial up لود نشد.
--------------
کمکی اگه از دستم برمیاد بهم بگو!
فعلا!

مونا شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 http://www.delshifte.blogfa.com

سلام لادن جون .
تبریک میگم برای انتخاب شدن وبلاگت به عنوان یکی از وبلاگهای برتر . امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفتت باشم .
ماچ ماچ عزیزم

مرسی مونا عزیزم قربونت برم لطف دارید شما همینطور همیشه موفق باشید.

نیلوفر شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:15 http://www.helpme.blogfa.com

سلام. لادن مهربان و دوست خوبم. من کامپیوترم یه مدت مشکل داشت و نمی اومدم حالا که اومدم دیدم وبلاگتو و خیلی خوشحال شدم چون مطالبت جالب و مفیده دستت درد نکنه... لادن جان برات افلاین هم گذاشتم اما جوابمو ندادی. مرسی که به وبلاگم سر زدی دوست مهربونم راستی این مادر دیوونه است و باید اعدامش کنن عکس رو دیدم واقعا ناراحت شدم چرا این کار رو کرده؟؟ خیلی خوبه عکسش واضحه و باید ابروش بره.
لادن جون خودت خوبی؟؟؟ خوش میگذره؟؟پلادن جون بهت تسلیت هم میگم بخاطر عموت.

مرسی نیلوفر عزیزم خیلی خوشحالم اومدی نگرانت بودم مرسی چندماهه یاهوچت چک نکرده بودم آفهات بدستم نرسیده. مرسی بوووووووس

بهروز شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 22:29 http://SetareyeDiar.Blogfa.com

لادن خانم سلام ، حال شما ، خوبید .
امیدوارم همواره در بهترین حالات روحی باشید .
بدلایلی زیاد نمیتونم زیاد مکث داشته باشم .
بعداً بهتون سر میزنم .
فعلاً خدانگهدارتون
فقط
اینکه
افتخارمائید

بهروز جان مرسی امیدوارم شما حالتان خوب و بهتر باشدلطف دارید متشکرم.

مهشید یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 18:15 http://www.mahshid1373.blogfa.com

سلام لادن جون ببخشید دیر اومدم اینترنتم مشکل داشت ولی حالا با کلی عکس امشب حتما به قولم عمل میکنم واز لیلا حاتمی هم میزارم دوستت دارم ممنون میشم بهم سربزنی همین الان تازه رفتم که بزارم بدو ممنون ولی عکس هناز افشار باز نشد در هر صورت ممنون که از عشقم مهناز جونم بود

مرسی مهشید عزیزم قربونت برم اینقدر لطف دارید مرسی برام سوپرایزر کردی دستت درد نکنه ماچ ماچ ماچ

مونا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 http://www.delshifte.blogfa.com

سلام لادن عزیزم
حالت چطوره . امیدوارم خوب وخوش باشی .
توی جشنواره فیلم فجر شرکت میکنی ؟
بلیط جشنواره رو گرفتی ؟
حتما خبرم کن .

مونا جون مرسی خوبم به یادم هستی ممنونم من خیلی دوست دارم فیلم بی پولی و درباره الی توی جشنواره فجر رو میبینم اما اگه بلیط گرفتم خبرت میکنم.

نسیم وصل دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 http://nvasl.blogfa.com

هم تسلیت و هم تبریک
------------------------------------
جهادی دیگر در عرصه اینترنت
فراخوان وبلاگ نویسان آزاده
------------------------------------

فرهاد سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 http://eshghemanenegar.blogfa.com



ترو قران برا نگارم دعا کنید الا ن بیهوش رو تخت بیمارستان افتاده ترو جون مادرت ترو جون عزیز ترین کست برا سلامتیش سه تا صلوات بفرستید ترو قران دعا کنید براش

فرهاد جان خیلی ناراحت شدم انشالا هرچه زودتر نگار عزیز خوب بشه خبرم کن.

دانییل سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:58

ببخشید دیر جواب دادم و مرسی دستت درد نکنه خیلی خیلی خیلی خوشحالم کردی و همیشه به یادتم مرسی اینقدر لطف و محبت دارید و مرسی همه کامنتها برام نوشتید خوندم


,hruh alh luv;i isjdn
واقعا شما معرکه هستید راستی شمارش معکوس آغاز داره میشه

مرسی دانیل عزیز لطف دارید.

رضا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:37 http://receng.blogfa.com

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوبی##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ________________ ______#
#__________#___________________ ___ #
_#_________#____جا نمونیییییییییییییییییی_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____#

#
زود بیا نضر یادت نره حتما" اپم بای

مرسی رضا جان شکلک زیبا فرستادی دستت درد نکنه.

مهدی@@دفتر عشق چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبی؟[گل][قلب]

دفتر عشق به روز شد[گل]

منتظر حضور گرم شما هستم[گل]

برقرار باشی و سبز[گل][قلب]

هدیه ای با ارزش تر تو برای من در دنیا نیست!
گلی خوشبوتر از تو در گلستان زندگی در میان گلها نیست!

مهشاد چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:54 http://mahshad1371.blogfa.com

سلام لادن جون ، ازدست من ناراحتی که سر نمی زنی ؟ تو این مدتی که نیومدی چند بار آ÷ کردم ها ، نکنه به خاطر اینکه کامنت نذاشتم ناراحتی ؟ لادن جون من که گفته بودم قسمت نظراتت توی کام÷یوترم باز نمی شه الانم اداره ی مامانم هستم.

مهشاد عزیزم نه بابا برای چه ناراحتی باشم؟بخاطر امتحانات داشتم عذرخواهی میکنم قربونت برم مرسی به مادر گرامیتان سلام برسون.

مهشید چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:07 http://www.mahshid1373.blogfa.com

سلام لادن جونم جرا نیومدی تووبم برات عکس لیلا حاتمی رو کزاشتم حتما مشغول بودی وسرت شلوغ هر وقت وقت کردی یه سری به من بزن اخه بازیکری دردسر خودشو داره عزیزم نکنه از دست من ناراحتی اکه ناراحتی ببخشید باشه راستی فردا المبیاد کشوری کامبیوتر دارم برام دعا کن

مهشید جون بازهم عذرخواهی میکنم بخاطر امتحانات داشتم مرسی انشالا المپیاد کامپیوتر قبول باشیدبرات دعا کردم.بووووووس

اوهام چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:04 http://skizoferni2.blogfa.com

سلام...

خوبی؟؟؟

وبلاگ قشنگی داری..


موفق باشی...

بای

شیدا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 19:16 http://www.ertebati.blogfa.com

لادن جون سلام تسلیت می گم امیدوارم غم آخرتان باشد

مرسی شیدا عزیزم قربونت برم.

یگانه پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 http://www.yegane.blogfa.com/

سلام خوبید؟
وبلاگ قشنگی دارید
خوشحال میشم به منم سر بزنید واگه تمایل داشتید لینگ کنیم
موفق باشی
یا حق

مردآرام پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 http://www.quietman.blogfa.com

از دست نوشته های یک داستان نویس(مردآرام) :
1-کسی نیست که برای من بنویسد. من هم برای کسی نمی نویسم.
2-از کاغذهای دست نویس سیاه رنگ توی سطل آشغال بوی ترس وتنهایی می آید. ترس که باشد دلم نمی آید بنویسم.
3-.......
4-در همسایگی محذوف ذهن من کودکی بازیگوش زندگی می کند که گاهی لذتم را به بینهایت میل میدهد. اما حیف که این کودک کراندار است و فقط گاهی می آید.
5-آیا این واژه را بنویسم؟؟؟؟نه ننویسم. شاید فکر کنند هرزه ام. شاید از من بترسند.
6-موضوع هایی هستند که می خواهند بنویسمشان اما بوی ترس می دهند. ترس که باشد من نیستم.
7-تنهایی از ترس بهتر است. در ترس منتظر یک نفر هستی که بیاید و نجاتت بدهد اما در تنهایی خودت هستی و خودت.
دوستان سلام
بارها دعوتتان کرده ام و آمده اید، ممنون.
باز هم یک دسته گل سرخ گرفته ام توی دستم و منتظر شما هستم تا بیایید و تیشه به صخره زمخت داستانم بزنید شاید چشمه ای بیرون بیاید و مرا از این تشنگی نجات دهد.
((دهانش مثل دهان مرده ها باز است))
این نام داستان کوتاه من است.
منتظرتان هستم.
ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید**هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

مرسی داستان شما را خوندم خیلی قشنگ بود.

cruz 3 پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:56 http://programonline.orq.ir

هم چیز در اونجا هست هرچی که دوست داشته باشی داره اون چیزی رو که دلت می خواد می تونی در اونجا پیدا کنی...باور نمی کنی برو نگاه کن فقط زود برو تا از دست نپریده یک چیزی دیگه هر روز هم آپدیت می شه. [نیشخند][چشمک]

پاشا شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:37 http://pashapasha.blogfa.com

سلام
با اخباری از جشنواره 27 به روزم
[گل]

شلمرود - دانیل شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:44

خدایا از ما بگیر آنچه که تو را از ما می گیرد.


خدا که باشد همه چیز طعم خوب مهربانی دارد.

مهشید یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 http://www.mahshid1373.blogfa.com

لام لادن جون خوبی خانمی ممنون که اومدی به وبم من الان تو مدرسه ام ممنون که اومدی به وبم خانومی راستی بابت راهنمایی هات ممنون ابجی جونم گلم بازم میام اخی خیالم راحت شد فکر کردم ابجی جونم باهام قهر کرده قربونت بازم بیا بازم میام ماچ ماچ بوس بوس

روژان یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:27 http://rojan-1375.blogfa.com/

سلام!
متشکرم که به فکر من هستی امتحانات خوب بود و به خوبی انجام شد.
من الآن سر کار جدیدی نیستم اما در سریالهای شکر تلخ و مختارنامه و همینطور تله فیلم قصیده شب بارانی بازی کردم که در نوبت پخش هستند در ضمن دو هفته ی پیش هم پشت صحنه قصیده شب بارانی در شما و سیما پخش شد که یک مصاحبه کوچک هم از من نشان داد
و اما در مورد آن کامنت خصوصی: من به فکر آن بچه ها هستم ولی اگر با چند تهیه کننده و کارگردان صحبت بکنی نتیجه ی بهتری خواهی گرفت.
برات آرزوی موفقیت دارم
فعلا بای

سلام روژان عزیزم مرسی قربونت برم شما بهترین بازیگر هستید انشالا همیشه در کارهایتان همیشه موفق باشید به امیددیدار بووووووووس

مونی دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:46 http://www.mamosh-mimish.blogfa.com

سلام لادن خانوم
دورادور از طریق وبلاگ دوستان با شما آشنا شدم .
خیلی پر بار است و مطالب جالبی دارد .
اگه با تبادل لینک موافق بودین حتما خبرم کنید .
برایم مایه افتخار است که با هنرمندی مثل شما آشنا شدم

مرسی مونی جون لطف دارید خوشحال شدم شما رو لینک کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد