لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

تبریک به دوست عزیزم لیلا حاتمی بهترین بازیگر نقش اول زن شد

 

  لیلا حاتمی   بهترین بازیگرنقش اول زن شد

سینمای ما – برندگان سیمرغ بلورین بهترین‌ بازیگر نقش اول زن
سیمرغ بلورین بهترین‌ بازیگر نقش اول زن به همراه یک دستگاه خودروی مینیاتور به 
 لیلا حاتمی برای بی‌پولی.
 لیلا حاتمی  : تشکر می‌کنم از هیات داوران و حمید نعمت‌اله  
برای ادامه بیشتر به اینجا کلیک کنید.
لیلا حاتمی جان عزیزم خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم سالها تلاش کردید و بهت تبریک میگویم و خیلی بهت افتخار میکنم و هیچوقت فراموشت نمیکنم و همیشه به یادتم و همیشه ازت حمایت میکنم خیلی خیلی خیلی دوستت دارم و انشالله در مراحل زندگیتان همیشه خوشبختی و موفقیتی باشید به امیددیدار مجدد قربانت لادن 
*************

ناشناس (همشناس)برام فرستاد خیلی قشنگ نوشته بخونید.  دوستان عزیز من خودم یکی از طرفداران این خانوم مهربون هستم. میدونید ایشون چقدر زحمت کشیدند. نه هیچ وقت نمیتونید درک کنید. نه من نه شما. قدرت درکمون فوق العاده پایین هست. این کلمه رو بارها من و شما شنیدیم ««درکت میکنم»». اما وقعا اینطوریه؟ لادن تا به همین الان خیلی زحمت کشید . کی میتونه با مشکل شنوایش که فقط ۲۵ درصد هست فیلم بسازه؟؟ ولی لادن ساخت و تمام مشکلات رو به جون خرید خودش که الان داره این نوشته رو میخونه میدونه چه مشکلاتی داشت. نتیجه تمام سختی ها که کشید برنده دریافت لوح تقدیر شد و شد اولین ناشنوای هنرمند کشور که تونست معنی کلمه ی من میتونم رو به اثبات برسونه. خودش بهتر میدونه از ۲ سالگی تا به الان چه سختی هایی کشید. من و تو که میشنویم کلی مشکلات داریم که از زیرشون شونه خالی میکنیم.ولی لادن تونست باهمون شنوایی ناچیزش اثری هنری رو تقدیم کنه.هچ کس حتی خود من این موضوع رو به صراحت درک نمکنیم مگه اینکه یه مشکل این چنینی داشته باشیم. وقتی ما میفهمیم که درد لادن رو داشته باشیم و ارتباطمون با بیرون به وسیله ی سمعک باشه. من و تو یه کار کوچیک ازمون برمیاد که براش انجام بدیم اونم اینه که براش یه هوادار خوب باشیم. هواداری که تو همه شرایط باهاش باشه و حداقل با حرفهامون کمکش کنیم لادن تو کشورش اولین هنرمند ناشنوا هست که تونست فیلمش رو بسازه و با وجود مشکلات سر راه و همکاری نکردن خیلی ها که (خیلی ببخشید) چشم دیدن پیشرفت کسی رو ندارند باز هم به یاری خدا تونست که اول بشه. لادن رو هیچ وقت دسته کم نگیرید و همیشه دوستش داشته باشید. اونم خیلی زیاد.
به یادش باشید و همیشه براش یه همواره واقعی باشید.   

***************

جواب من به ناشناس ( همشناس): مرسی اینقدر لطف و محبت دارید خیلی ممنونم .
ادامه مطلب ...