لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

تشکر ویژه از بهمن قبادی عزیز

  

سلام دوستان عزیز امروز روز جمعه 23 اسفند است  رفتم دفتر استدیو نفس مال خانم مستانه مهاجر و همسرش پژمان بازغی هست برای افتتاح مخصوص هنرمندان هستند جای همه خالی بود میخواهم از مستانه عزیز خیلی تشکر میکنم خیلی خوب بود واقعا دستش درد نکنه همچنین پژمان.

سر ساعت 4 دقیق رسیدم اونجا فقط مهناز افشار بود بعد کم کم همه اومدند و شلوغ بود.

تا 8 شب تمام شد مهمانان را نام ببرم که آمدند اونجا .محمدرضا گلزار- مهناز افشار – رعنا آزادی ور – کامبیز دیر باز – عزت الله انتظامی – حامد بهداد – پرند زاهدی – علیرضا خمسه – رضا کیانیان – سروش صحت – امین حیایی – نیلوفر خوش خلق – برزو ارجمند – بقیه یادم الان یادم نمیاد ....خیلی ها بودند.ولی در این مهمان با محمد رضا گلزار و پرند زاهدی و نیلوفر خوش خلق آشنا شدیم آنها خیلی مهربان هستند و خیلی خوش اخلاق برخورد کردند چند بار آنها را دیده بودم اصلا موفق نشدیم که آشنا شویم ولی این مهمان تونستم با همه آشنا بشوم برای همه بازیگران‌و همچنین مستانه مهاجر و پژمان بازغی آرزوی موفقیتی میکنم.


 

  

 

با سلام دوستان عزیز فرا رسیدن پیشاپیش سال نو جدید را به شما تبریک  

میگویم  و امیدوارم سال نو خوب و خوش داشته باشید.دیروز خیلی بهم  

خوش گذشت چون دیداری داشتم پیش بهمن قبادی کارگردان مشهور  

فیلمهای زمانی برای مستی اسبها و لاک پشتها پرواز می کنند و نیوه مانگ 

 هست و کارهایشان رو خیلی دوست دارم در اکران خصوصی فیلم لاک پشتها  

پرواز می کنند در خانه سینما با بهمن قبادی آشنا شدیم الان5 سال گذشت 

 بازهم با بهمن قبادی در تماسیم و اون مثل برادرم دوست دارم و باهم در مورد  

فیلم کوتاه صحبت کردیم که انشالله بعد از عید اولین فیلم کوتاه بسازم  

و تمام موفقیتهایم مدیون اول خدا بعد مادرم   هستم چون واسه  

من خیلی خیلی خیلی زحمت میکشندو میخواهم از بهمن قبادی خیلی خیلی  

خیلی تشکر کنم بخاطر مرا معرفی کرده به مستانه مهاجر عزیز تدوینگر سینما  

هست همسرپژمان بازغی می باشد و با ایشان آشنا شدیم و خانم مهاجر خیلی  

دوستش دارم چون سالها به دنبالش بودم و خیلی خوشحالم که بهمن قبادی  

مرا به ایشان معرفی کرده و از آقای قبادی تشکر میکنم و برای آقای بهمن قبادی 

 و مستانه مهاجر و پژمان بازغی آرزوی موفقیتی میکنم و مستانه مهاجر عزیز روز 

 جمعه مرا دعوت کرده که به دفترش برم برای افتتاح دفترش . اگه بهمن قبادی  

نبود کارگردان نمی شدم چون وقتیکه درسم را تمام کردم چندبار رفتم انجمن  

سینمای جوان و فارابی و ....رفتم مرا قبول نکرد خیلی گریه کردم اما بهمن قبادی 

 عزیز خیلی مهربون و خوش اخلاق هست و خیلی خیلی خیلی  

بمن کمک کرد واقعا دستش  درد نکنه انشالله کارهایش  همیشه موفق باشد .

از همه خواهشی دارم لطفا بمن ایمیل بیهوده نزنید همش میگند مرا ببر پیش  

فلان بازیگر. یا کمکم کنید که فیلم بسازم یا میخوام بازی کنم .در جواب من به  

شما بگویم از دستم بر نمیاد اصلا اهل اینکارو نیستم و اصلا خوشم نمیاد کسی  

رو  میبرم پیش بازیگرها. خواهشی میکنم  زیاد با بازیگران وابسته نباشید و  

خودتان خیلی تلاش کنید و به مراسمهای مختلف بروید بتوانید بازیگران را از نزدیک  

 می بینید و در مورد بازی کردن در سینما و تلویزیون پیشنهاد میکنم به کلاس امین  

تارخ و حمید سمندریان بروید و زیاد فیلمها رو نگاه کنید و به دفاتر سینمایی بروید 

 و فرم را پرکنید و هرروز روزنامه بانی فیلم بخرید و آگهی تست بازیگری میدهد  

شما حتما شرکت کنید و انشالله معروف بشید اگه پول داشته باشی بهتره.

و در ضمن اولین بار داری فیلم بازی میکنی بدون دستمزد را قبول کنید و هم  

نقشهای  ۵ دقیقه یا ... قبول کنید تا تجربه را بگیرید و کم کم نقش دوم و اول  

برسی و انشالله به آرزوهات برسی. و در مورد کارگردان فیلم کوتاه پیشنهادی  

میکنم به انجمن سینمای جوان بروید و از آن کمک بگیرید. و شماره ها بازیگران  

شرمنده ام نمیتوانم در اختیار شما رو میذارم چون آنها راضی نیستند.

و ببخشید جمله ها بد نوشتم و برایتان آرزوی موفقیتی میکنم خدانگهدار تا بعدی 

***** 

دارم سوالی ای خدا

  ای آشنا و فکر ما

  ای قادر قدرت نمـــــــــا ، چون می نوشتی این سرنوشته ما  

خاکیان را

  قسمت چه کردی ، از ملک هستی ، افلاکیان را ؟! "

پ . ن : سلام امروز یازدهم دسامبر 2016 هست متاسفانه خانم مستانه مهاجر کمکم نکردخیلی دلم شکست.

                                                                                                          

نظرات 7 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:15

سلام لادن جون خوبی؟پس چرا جوابمو نمیدی؟کجایی؟

ببخشید نیلوفر عزیزم دیر جواب دادم به ایمیلت فرستادم گلم.

علی(مدیر وب آتنه فقیه نصیری) چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 13:56 http://www,my-beauti-ateneh.blogfa.com

سلام لادن خواهر گلم.



امیدوارم حالت خوب باشه.

خوشحالم به آرزوت رسیدی واقعا لیاقتشو داشتی.


تو تلاش کردی خدا هم بهت کمک کرد .

آرزو می کنم فیلمت موفق بشه به بهترین شکل

سال نو رو پیشاپیش تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشی و به همه ارزوهات برسی و همیشه شاد باشی خانم کارگردان

مرسی داداش علی جون خیلی ممنونم شما همینطور همیشه موفق باشی.

ع.ی-سامان پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 http://saman52.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی داری.پایدار باشی

دنیا پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 21:43 http://picturearab.blogfa.com

سلام دوست عزیز
با عکسهای نجوی کرم آپم.
پنجشنبه هفته آینده نجوی کرم کنسرت داره.
از ساعت 10:30 که از شبکه روتانا موسیقی و الوطن کویت پخش میشه.
اگر باز هم از بزنامه ای خبردار شدم در قسمت نظرات وبلاگت میگم. تلفنی نه دوست من.

مرسی دنیا عزیزم قربونت برم دستت درد نکنه بوووووووس

نیلوفر شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 13:36

سلام لادن جون.خوبی.نمیدمنم چرا ایمیلم باز نمیشه.فکر کنم یه ادم نفهم که رمزمو داشت ایمیلمو دست کاری کرده.ادرس ایمیل جدیدمو به زودی برات میذارم.بوس

نیلوفر جون خیلی نگرانت بودم خوشحالم دوباره اومدی ولی خیلی ناراحت شدم فکر میکنم ایمیلت را هک کرده لعنت بر کسی که هک میکنه.منتظر ایمیلت هستم موفق و شاد باشید بوووووس

آزاده شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 19:41 http://azadeh-mazaheri.blogfa.com

چند روز دیگر سال جدید 1388 به در خانه ما در میزند ! پس آماده باشیم تا در را وا کنیم و بهش خوشامد بگوییم.
پیشاپیش عید را تبریک می گویم و انشاا... سال خوبی داشته باشید. سال پربرکتف سال سلامتی و خوشی را برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم.

مرسی دوست عزیزم شما هم پیشاپیش سال نو مبارک را تبریک میگویم ماچ

یاسمن شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:49 http://www.yacma.blogfa.com

سلام لادن جون
مرسی که به یاد من بودی عزیزم من هم واقعا از ته دل خیلی خیلی دوستت دارم امیدوارم یک روز لیلا فروهر ببینی و به همه ی ارزوهات برسی :* :* :*
راستی لادن جون یه خواهش اگه اشکال نداره عکس رو به من میدی اگه خراب هم هست اشکال نداره ولی اگه دوست نداری یا نمیتونی هم ناراحت نمیشم اصلا اشکال نداره مرسی عزیزم :* :*

مرسی قربونت برم یاسمن گلم شما همینطور به تمام آرزوهات برسی بووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد