لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

امروز رفتم سینما فیلم درباره الی دیدم

با سلام و خسته نباشید دوستان عزیز ساعت 7 شب با دوستانم رفتیم سینما سپیده فیلم درباره الی با زیر نویس فارسی برای ناشنوایان گذاشتند دیدیم واقعا خیلی لذت بردیم این فیلم درباره الی خیلی بر من تاثیر گذاشت من به آقای اصغر فرهادی و گروه بازیگران و دست اندرکاران را تبریک میگویم و خسته نباشید میگویم واقعا خیلی عالی بود بازهم میخواهم دوباره این فیلم را ببینیم و سیر نمیشوم.  من از سازمان بهزیستی کشور و سینما سپیده و انجمن خانواده ناشنوایان را خیلی تشکر میکنم از اینکه خیلی زحمتهایی کشیدند بسیار سپاسگزارم.

فیلم‌های سینمایی با زیرنویس فارسی برای ناشنوایان اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: با افتتاح طرح سینما برای همه، ناشنوایان از هفته آینده می‌توانند فیلم‌های روز سینما سپیده را با زیر نویس فارسی تماشا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور، اکران فیلم‌های سینمایی روز با زیرنویس فارسی برای استفاده ناشنوایان روز چهارشنبه در سینما سپیده افتتاح می‌شود.
با افتتاح این طرح که به همت بنیاد آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بهزیستی کشور انجام می‌شود، ناشنوایان و خانواده‌هایشان می‌توانند فیلم‌های روز این سینما را در سانس ساعت 7 روزهای پنج‌شنبه با زیرنویس فارسی تماشا کنند.
در مراسم افتتاحیه این طرح که روز چهارشنبه انجام می‌شود ناشنوایان و خانواده‌هایشان برای نخستین بار فیلم سینمایی "درباره الی " ساخته "اصغر فرهادی " را در محل سینما سپیده با زیرنویس فارسی و به طور رایگان تماشا می‌کنند.
ارائه سی‌دی فیلم‌های سینمایی در شبکه محصولات فرهنگی با زیرنویس فارسی نیز از جمله اقدامات دیگری است که از سوی این بنیاد، برای استفاده ناشنوایان در حال انجام است.
انتهای پیام/ر


نظرات 4 + ارسال نظر
ناشنوای سربداران پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:26 http://deafsarbadaran.blogfa.com/

سلام
دستتان درد نکنه خیلی خوبه خوشحال شدم

سایه شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:13 http://hovyda.blogfa.com

سلام
خوبی؟
گلم من هر روز آنلاینم
لادن جان فیلم درباره الی که قشنگ نیس تازه به نظرم حیفه گلشیفته فراهانی که توی این فیلم بازی کرده اساسی بی سر و ته بود
وقتی فیلم تموم شد من بالاخره نفهمیدم الی اسمش النازه یا المیرا هست یا الهام
ولی حالا بیخیال من فکرکنم خروس جنگی قشنگ بازی آخه فیلمی نیست که رضاعطاران توش بازی کنه و باحال نباشه
اونو حتما برو نگاه کن من هنوز ندیدمش ولی فکرکنم قشنگ باشه

ناشنوای سربداران شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:35

تویی هم مصطفی و هم محمد تو را در آسمان نامند احمد
تو کانون صفا مرد یقینی تو عین رحمه للعالمینی
عید مبعث بر تمام مسلمانان مبارک باد

تارا جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 http://http://royahayeshirineman.blogfa.com/

سلام عزیزم خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد