لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

پارتی شبانه 100 نفر از هنرمندان ایرانی در نوفل لوشاتوی تهران

خبرنگار "سرویس فضای مجازی "  فارس گزارش داده است پس از مشخص شدن دخالت‌های آشکار سفارتخانه‌های غربی به ویژه انگلیس و فرانسه در حوادث اخیر، مسئولین این سفارتخانه‌ها قصد دارند با شیوه‌ها و ابزارهای فرهنگی، اطلاعات خود را از وضعیت ایران کاملتر کنند.

در تازه‌ترین اقدام، یکی از سفرای کشورهای اروپایی چندی پیش با دعوت از حدود 100 نفر از هنرمندان ایرانی اقدام به برگزاری جشنی مبتذل در خانه خود کرده است.

بنابراین گزارش، سفیر این کشور که به مانند سفارت انگلیس نقش گسترده‌ای در آشوب‌های اخیر تهران داشته، در حاشیه این جشن ضمن بیان سخنانی با اشاره به نزدیکی فرهنگ و هنر مردم کشورش با ایرانیان، خواستار همکاری نزدیک با هنرمندان ایرانی شده است.
بنابراین گزارش، این جشن که در خیابان نوفل لوشاتوی تهران برگزار شد تا ساعت 4 صبح ادامه داشته و حاضرین در آن ضمن مصرف مشروبات الکلی به رقص و حرکات مبتذل در حضور آقای سفیر پرداختند.
در بین شرکت کنندگان، برخی چهره‌های مشهور سینما و تلویزیون که سابقه حضور در فیلم‌ها و سریال‌های طنز را دارند حضور داشتند.


طبق اخبار تائید نشده کلوتیلد ریس، تبعه فرانسوی که در حوادث اخیر بازداشت شده بود نیز در این برنامه حضور داشته است.


گفتنی است استفاده از محبوبیت چهره‌های مشهور سینما و تلویزیون، و ترویج و تبلیغ مقاصد خود از طریق آنها، همواره ابزاری برای گروه‌ها و جریانات سیاسی بویژه در کشورهای جهان سوم بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد