لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

مطالب

 ۱-حین فراموشی، سیب زمینی بخوریدادامه.... 

۲-تماما تصویری فتوشاپ با لینک مستقیم دانلود   

سلام به همگی دوستان عزیز مرسی همه بمن تسلیت گفتید خیلی ممنونم یکی ازدوستانم شنوا را ازدست دادم خداروحش شاد کند. 

از امین تارخ دبیرجشن خانه سینما و همکاران خانه سینما خیلی تشکرمیکنم امروز مرا دعوتم کرد میرم جشن خانه سینما شرکت کنم و گفتند هر سینماگر کارت دعوت دارند. بمن گفت تشریف بیارید و کارت دعوت بمن داد خوشحال شدم چون هرسال میرفتم جشن خانه سینما شرکت کردم.اما امسال دوباره میرم امیدوارم برنامه خیلی عالی باشد و تولد حضرت امام حسن مجتبی (ع)را به همه مسلمانان را تبریک میگویم و انشالا فردا یا پس فردا دوباره آپ میکنم.و از همه خیلی تشکرمیکنم به یادم بودند 
ازاده مظاهری و دانیل و مهدی آذر فر و تارا عزیز و نفس طلا عزیزو علی مدیروب آتنه فقیه نصیری و مهدی خراسانی وهمه خیلی تشکرمیکنم. 

انشالا سه شنبه مراسم ختم دوستم میرم برای شادی روح به ایشان و خواهرم و استاد خسرو شکیبایی فاتحه و صلوات بفرستید   

****************************************

سلام سلام سلام چطورید؟مرسی نظر دادید دستت درد نکنه من جشن خانه سینمارفتم اما اونهاییکه کارت نداشتند راه دادند این مراسم عموم آزاد بود جایتان همه خالی بود مراسم خیلی خوب بود مخصوصا فضای خیلی قشنگی و گروه موسیقی خیلی عالی بود دست برای امین تارخ و همکاران عزیز درد نکنه و از ایشان قدردانی و تشکرمیکنم و هئیت داوران تشکرمیکنم بخاطر دقت به بهترین نامزدهای جایزه داده خیلی عالی بود اما حیف اسم لیلا حاتمی عزیز و گلشیفته فراهانی خالی بود ناراحت شدم.هئیت داوران جشن خانه سینما زیاد بودند بازیگران:آزیتا حاجیان - رویا تیموریان -مسعودرایگان- پانته آ بهرام - مائده طمهاسبی-پریوش نظریه -داریوش اسد زاده-حمید سمندریان -سیروس ابراهیم زاده -فهاد آئیش-اکبرزنجانپور-حبیب رضایی -و...اسمهای را نام ببرم زیادند. 

و حالا خبر خوب بدستم رسید دوست خوبم مریلا زارعی عزیز در جشنواره خارجی  چچن برنده بهترین بازیگر زن جایزه گرفته خیلی خوشحال شدم. 

 اسم فیلم پستچی سه بار درمیزندآقای فتحی قرار بود دستیار لباس کارکنم متاسفانه چون دانشجو ترم آخرهستم نشد خیلی دوست داشتم با بازیگران همکاری داشته باشم حیف شد. 

عزیزانم از دوست خوبم مینا عزیز و  سایه خانوم و المیرا عزیز و لادن گلم و فروغ عزیز خیلی تشکرمیکنم همیشه از من لطف و محبت دارد و ازش خیلی تشکرمیکنم و هم
نیلوفر عزیز وعلی وزینی گل آقای جوان همدان و ...تشکرمیکنم پیشنهاد میکنم اسمها را نام بردم به وبلاگهایش را سری بزنید خیلی ممنونم.  اگه جمله اشتباه نوشتم ویرایش نکردم ببخشید تند تند نوشتم التماس دعا 

1-برترین های دنیا را میشناسید ؟....ادامه
2-اثباتی ساده برای وجود خدا !  .....ادامه

۳-راز معرفت ....ادامه

4-حقایق سودمندی درخصوص نوشیدنی آب....ادامه  

5-نکاتی مهم برای داشتن یک پوست زیبا .....  

6-در ستایش میوه ای بهشتی "بنام خرما".... 

حین فراموشی سیب زمینی بخورید.

 

 

آیا نمی توانید شماره تلفن مورد نظر خود را به خاطر بیاورید و یا نام محلی را که اخیرا در آن بوده‌اید، فراموش کرده‌اید؟
یک عدد سیب‌زمینی بخورید و دوباره امتحان کنید! بیشتر افراد پس از خوردن کربوهیدرات‌هایی نظیر سیب زمینی موفق می شوند نکته‌های فراموش شده را به یاد بیاورند.

تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن کربوهیدرات‌های ساده مانند سیب‌زمینی پخته، موجب تقویت حافظه می‌شود و این اثر نیم ساعت پس از صرف کربوهیدرات کاملا مشهود است.
نتایج تحقیقات حاکی از آن است که پس از مصرف جو و سیب زمینی، سطح حافظه به ترتیب ۳۷ و ۳۲ درصد افزایش می‌یابد.
به گفته پزشکان موادی در کربو‌هیدرات ها وجود دارد که موجب می‌شود امواجی که به مغز فرستاده می‌شوند، تقویت شده و به این ترتیب بازده حافظه بیشتر شود. پس خیلی به ذهن خود فشار نیاورید، کافی است یک سیب زمینی نوش‌جان کنید تا حافظه‌تان همانند ساعت به کار بیفتد! 

************************* 

شماره سوم مجله فارسی و تماما تصویری فتوشاپ با لینک مستقیم دانلود


Size: 22.4 MB | Format: PDF

 


دانلود:
http://mag.cgpersian.com/CGmag03.rar

یا:

http://stashbox.org/88945/CGmag03.rar

اگر نیاز به پسوردی لینک دوم داشت پسورد:
www.pcseven.com  

 

**************

 

برترین های دنیا را میشناسید ؟گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 

مرتفع ترین پایتخت جهان
مرتفع ترین پایتخت جهان، شهر لاپاز، در بولیوی است.
این شهر 12 هزار پا از سطح دریا ارتفاع دارد.
بلندترین صدای جهان
بلندترین صدای جهان، صدای گردش زمین به دور خودش می باشد
و آنقدر شدید است که اگر ما بشنویم فورآ خواهیم مرد.
زیباترین و بلندترین ساختمانها
ساختمان های شهر نیویورک در کشور آمریکا،
زیباترین و بلندترین ساختمان های جهان معرفی شده اند.
بلندترین کوه های جهان
عموما فکر می شود که بلندترین کوه های جهان در تبت قرار دارد . ولی اگر خاطرات مسافران به قطب جنوب بررسی شود، آنان از کوه هایی صحبت کرده اند که بسیار بلندتر از اورست است .بلندترین بادگیر
بلندترین بادگیر در ایران در شهرستان ابرکوه در استان یزد قرار دارد. این بادگیر زیبا به صورت یک بادگیر بزرگ در پایین و یک بادگیر کوچکتر برروی آن می باشد.
این بادگیر در خانه آقازاده قرار دارد و مربوط به عصر قاجار می باشد.
بلندترین جرثقیل سیار
جرثقیل 810 تنی مارک "روزن کرانزک 10001" بلندترین جرثقیل سیار در جهان است.
قدرت بالابری ( حداکثر وزن بار ) آن 984 تن و طول بازوی متحرک آن 202 متر است.
بلندترین طناب
برای مسابقات طناب کشی که در جشنواره سالانه ناهاسیتی ( در اوکیناوای ژاپن ) در اکتبر 1995 برگزار شد، طنابی به طول 172 متر و قطر 1/54 متر از الیاف گیاه برنج تهیه گردید.
وزن این طناب عظیم الجثه 26/73 تن بود.
بلندترین مجتمع آپارتمانی
ساختمان 100 طبقه موسوم به جان هنکاک سنتر در شهر شیکاگو، با 343/5 متر ارتفاع، بلندترین مجتمع آپارتمانی در جهان به شمار می رود.بلندترین ساختمان بانک
ساختمان 72 طبقه فرست بانک تاور (First Bank Tower)
بانک مونترال در شهر تورنتو در کانادا با 284/98 متر ارتفاع، بلندترین ساختمان بانک در دنیا است.
بلندترین شمع
بلندترین شمع جهان در نمایشگاه استکهلم در سال 1897 به نمایش گذاشته شد
که ارتفاعش 24/38 متر و قطرش 2/59 متر بود. 

******************************** 


اثباتی ساده برای وجود خدا ! 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
 

مردی برای اصلاح سر و صورتش به آرایشگاه رفت. در حال کار گفتگوی جالبی بین آنها در گرفت. آنها درباره موضوعات و مطالب مختلف صحبت کردند.
وقتی به موضوع "خدا " رسیدند. آرایشگر گفت: من باور نمی کنم خدا وجود داشته باشد.
مشتری پرسید: چرا باور نمی کنی؟

آرایشگر جواب داد: کافی است به خیابان بروی تا ببینی چرا خدا وجود ندارد. به من بگو، اگر خدا وجود داشت آیا این همه مریض می شدند؟ بچه های بی سرپرست پیدا می شد؟ اگر خدا وجود می داشت، نباید درد و رنجی وجود داشته باشد. نمی توانم خدای مهربانی را تصور کنم که اجازه می دهد این چیزها وجود داشته باشد.

مشتری لحظه ای فکر کرد، اما جوابی نداد، چون نمی خواست جر و بحث کند. آرایشگر کارش را تمام کرد و مشتری از مغازه بیرون رفت. به محض این که از آرایشگاه بیرون آمد، در خیابان مردی دید با موهای بلند و کثیف و به هم تابیده و ریش اصلاح نکرده. ظاهرش کثیف و ژولیده بود.

مشتری برگشت و دوباره وارد آرایشگاه شد و به آرایشگر گفت: می دانی چیست، به نظر من آرایشگرها هم وجود ندارند. آرایشگر با تعجب گفت: چرا چنین حرفی می زنی؟ من این جا هستم، من آرایشگرم. من همین الان موهای تو را کوتاه کردم.

مشتری با اعتراض گفت: نه! آرایشگرها وجود ندارند، چون اگر وجود داشتند، هیچ کس مثل مردی که آن بیرون است، با موهای بلند و کثیف و ریش بلند و اصلاح نکرده پیدا نمی شد.

آرایشگر جواب داد: نه بابا، آرایشگرها وجود دارند! موضوع این است که مردم به ما مراجعه نمی کنند.

مشتری تائید کرد: دقیقاً ! نکته همین است. خدا هم وجود دارد ! فقط مردم به او مراجعه نمی کنند و دنبالش نمی گردند. برای همین است که این همه درد و رنج در دنیا وجود دارد. 




راستی ! چرا یافتن خدا برای خیلی از ماها اینقدر دشوار است ؟


شاید جواب این سوال در این جمله باشد که :

زیرا ما بدنبال چیزی هستیم که هرگز آنرا گم نکرده ایم ...!
 *********
     
راز معرفت

 
روزی مردی جوان نزد شیوانا، استاد معرفت آمد و از او خواست تا راز معرفت را برایش بازگو کند. شیوانا در جمع مریدانش مشغول تدریس بود. به خاطر وجود مرد جوان درس را قطع کرد و از یارانش خواست تا قاشقی چوبی و تخت را همراه ظرفی روغن مایع برای او بیاورند. سپس قاشق را به دست مرد داد و آن را از روغن پر کرد و از مرد خواست در مدرسه و باغ مدرسه حرکت کند و هر آن چه می بیند را به خاطر بسپارد و دوباره نزد آن ها برگردد. فقط باید مواظب باشد که حتی یک قطره روغن نیز روی زمین نریزد که در غیر این صورت از معرفت و راز معرفت دیگر خبری نخواهد بود.
مرد جوان قاشق را با دقت و تمرکز زیاد در دست گرفت و با قدم های آهسته و دقیق در حالی که یک لحظه نگاهش را از قاشق بر نمی داشت ساختمان مدرسه را دور زد و بعد از عبور از تمام معابر باغ دوباره به جمع شیوانا و شاگردانش بازگشت. شیوانا نگاهی به قاشق روغن انداخت و دید که صحیح و سالم است. آن گاه از مرد جوان پرسید: خوب! اکنون برای حاضرین تعریف کن که از ساختمان مدرسه و باغ چه دیدی؟!


مرد جوان مات و متحیر به جمع خیره شد و با شرمندگی اعتراف کرد که در تمام طول مسیر حواسش به قاشق و روغن آن بوده است و اصلا به شکل ساختمان و باغ دقت نکرده است. شیوانا دوباره همان قاشق را از روغن پر کرد و از او خواست دوباره همان تمرین را تکرار کند. این بار مرد جوان مات و مبهوت به زیبایی و سادگی در و دیوار مدرسه خیره شد و بی توجه به اینکه روغن از قاشق ریخته است، تمام زوایای باغ را با دقت تماشا کرد. وقتی نزد شیوانا و جمع برگشت، با شرمندگی متوجه شد که هیچ روغنی در قاشق نمانده است و قاشق خالی است. با اعتراض به شیوانا گفت که می تواند دقیق و روشن تمام زوایای مدرسه و باغ را برای جمع تشریح کند.
اما شیوانا تبسمی کرد و گفت: شرح زیبایی ها باید با ریخته نشدن روغن از قاشق همراه می شد. تو راز معرفت را پرسیدی و اکنون باید خودت آن را دریافته باشی! راز معرفت یعنی زندگی در این دنیا و مشاهده و استفاده و حظ بردن از تمام زیبایی های آن بدون این که حتی قطره ای از روغن صداقت و پاکدامنی و خلوص و صفای باطنی خود را در این مسیر از دست بدهی. این دو با هم عجین هستند و بدون داشتن همزمان این دو هرگز نمی توانی راز معرفت را دریابی!

***********  
حقایق سودمندی درخصوص نوشیدنی آب

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

به طور متوسط هر انسانی به نوشیدن هشت لیوان آب در شبانه روز احتیاج دارد، یعنی حدود دو لیتر آب آشامیدنی، با این حال،‌ افرادی که اضافه وزن دارند به ازای هر 5/12 کیلو اضافه وزن احتیاج به نوشیدن یک لیوان آب اضافی دارند. اگر شما ورزش می‌ کنید، یا یک روز گرم و خشک تابستان را بیشتر زیر نور خورشید پشت سر می ‌گذارید میزان مصرف آب نیز باید به تناسب افزایش یابد.
آب نوشیدنی شما بهتر است، خنک باشد چون آب خنک بهتر جذب سیستم می‌ شود تا آب گرم و شاید به همین دلیل است که همه ما نوشیدن آب خنک را ترجیح می ‌دهیم. همچنین شواهدی وجود دارد که اثبات می ‌کند، نوشیدن آب خنک در واقع به سوخت و سوز کالری‌ها هم کمک می‌ کند.

بیست نکته‌ برای حصول اطمینان از نوشیدن هشت لیوان آب در هر روز :
گاهی نوشیدن 8 لیوان آب در هر روز برایمان به چالشی واقعی تبدیل می‌ شود. در اینجا بیست نکته در اختیارتان قرار می‌ دهیم که رسیدن شما به آن هدف متعالی زیستی را آسان‌تر کند! بسیاری از متخصصین زیبایی می‌ گویند: نوشیدن آب مورد نیاز بدنتان ارزان‌ترین ‌و سریع‌ترین راه زیبایی و خوش تیپ‌تر شدن است! این گفته باید انگیزه کافی برای ما جهت نوشیدن آب ایجاد نماید!

1. با یکی از همکارانتان شرط ببندید که کدام یک از شما در یک روز کاری می ‌تواند آب بیشتری بنوشد.

2. در هر مقطعی از روز که تغییر فعالیت می ‌دهید، یک لیوان بزرگ آب خنک نوش جان کنید. مثلا در شروع روز درست پس از برخواستن از خواب، درست پیش از ترک منزل برای رفتن به محل کار، وقتی در اداره پشت میز کارتان نشسته اید و غیره.

3. کار را برای خودتان ساده کنید: همیشه یک شیشه پلاستیکی پر از آب پاکیزه و خنک روی میزتان داشته باشید و در طول روز همیشه به سراغ آن بروید.

4. وقتی آب میوه می‌ خورید (آب سیب، آب انگور، آب پرتقال) نصف لیوانتان را با آب خالص پُر کنید.

5. وقتی خیلی هوس خوردن غذاهای غیر مغذی کردید، بلافاصله پس از صرف آن یک لیوان آب بنوشید!

6. در ساعات اداری رأس هر ساعت یک لیوان آب بنوشید. با پایان ساعت اداری شما آب مورد نیاز روزانه بدنتان را تأمین کرده‌اید.

7. به جای چای یا قهوه یک لیوان آب گرم با یک قاشق عسل حل شده در آن نوش جان کنید.

8. مادام که سر کار هستید یک لیوان بزرگ پر از یخ در دسترس داشته باشید و همواره آن را از آب خوری اداره پر کنید. کلمه کلیدی "نوشیدن با نی" است چون در آن صورت هر بار مقدار بیشتری آب می ‌نوشید و در مجموع بهتر آب بدنتان را تأمین می ‌کنید.

9. تکه‌های کوچک لیمو ترش، پرتقال و دیگر مرکبات را در فریزر منجمد کنید و از آنها به جای تکه‌های یخ استفاده کنید. آب خنک شده با آنها نشاط آورتر است و ضمناً قدری میوه مصرف کرده‌اید.

10. پس از هر بار توالت رفتن، برای تنظیم بهتر سیستم گوارشی تان یک لیوان آب بنوشید.

11. پیش از نوشیدن نوشیدنی‌های گازدار، سه یا چهار لیوان آب خالص گوارا استفاده کنید. خواهید دید دیگر یا میلی به صرف نوشیدنی گازدار نخواهید داشت و یا با نوشیدن نصف قوطی، از مصرف بقیه آن‌ صرف نظر خواهید کرد.

12. دو برابر میزان مصرف چربی‌ها آب بنوشید. مثلا اینگونه اراده کنید که من هنگام خوردن غذایی که 10 گرم چربی دارد 20 اونس آب می‌ نوشم.

13. با هر وعده غذا دو لیوان پر از آب بنوشید، یکی قبل و یکی بعد از غذا، همچنین پیش از هر خوراکی وسط روز، یا عصر، یک لیوان آب بنوشید تا میل به پُرخوری بین وعده‌های اصلی غذا پیدا نکنید.

14. همیشه یک بطری قابل پر کردن مجدد همراه داشته باشید و در اوقات بیکاری در صف بانک هنگامی که در اتوبوس یا مترو هستید، و...آب بنوشید.

15. یک لیوان زیبای لب طلائی تهیه کنید و از شیر آب آن را پر کنید و با لذت بنوشید.

16. بلافاصله پس از آرایش کردن دو لیوان آب بنوشید.

17. یک شیشه دو لیتری آب با خود به اداره ببرید و سعی کنید پیش از پایان کار آن را تمام کنید. اگر نتوانستید این کار را بکنید، در ترافیک در راه منزل آن را بنوشید. این درست مثل شرکت در یک مسابقه است.

18. همیشه در هنگام تماشای تلویزیون، شستشوی رخت‌ها،‌ شام پختن ‌و غیره یک بطری بزرگ آب در دسترس داشته باشید.

19. به برنامه محافظت از پوست خود نوشیدن دو لیوان آب را بیفزایید. لیوان آب را بنوشید، پوست را تمیز کنید، آن را مرطوب نمایید و غیره،‌ و بعد دوباره آب بنوشید.

20. آبتان را از یک پیمانه مدرج شیشه‌ای پیرکس بنوشید. این راه خوبی است برای اندازه‌گیری میزان آب مصرفی تان در روز. 

*************************   

نکاتی مهم برای داشتن یک پوست زیبا

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

۱- تا آنجا که میتوانید از استرس دوری کنید.
۲- زیر آفتاب زیاد نمانید و از کرمهای ضد آفتاب استفاده کنید.
۳- سیگار نکشید چون سیگار خودش پوست را خراب میکند.
۴- آب زیاد بنوشید.
۵- خوابتان کافی باشد.
۶- توجه کنید که پوستتان را خوب تمیز کنید.
۷- سبزیجات و میوه جات را به وفور استفاده کنید.

چگونه میتوان کبودی زیر چشم را کم کرد؟
کبودی زیر چشم مشکلی است که اکثر خانمها با آن مواجه هستند. کبودی و پف زیر چشم اکثر به خاطر استرس، بیخوابی و گاهی اوقات هم ارثی است. این کبودی در حقیقت ناشی از جریان خون زیاد در مویرگهای این قسمت از صورت است که ناشی از مشکلاتی است که در بالا گفته شد. برای رفع این کبودی و ورم، باید از کرم های زیر چشمی استفاده کنید که منشا گیاهی و دریایی داشته باشند تا این رگها را آرامش داده و حالت مرطوب کنندگی هم داشته باشند. این کرم را صبح و شب با ضربه های آرام به زیر چشم خود بمالید تا این جریان خون را هماهنگ کرده و جلوی تورم را بگیرد.  

***********************   

در ستایش میوه ای بهشتی "بنام خرما

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

خرما میوه‌ای است بهشتی که نام آن در کتاب‌های مقدس آسمانی بارها تکرار شده است. گیاه‌شناسان معتقدند که به احتمال قریب به یقین خرما از سرزمین‌های حوالی خلیج فارس منشا گرفته است. خرما در دوران باستان به فراوانی در سرزمین‌های بین دو رود نیل و فرات وجود داشته و گفته می‌شود محدوده رشد آن در دوران پیش از تاریخ از سنگال تا حوزه رودخانه ایندوس در شمال هند را در برمی‌گرفت. شواهد باستان‌شناسی مربوط به کشت خرما در غرب عربستان به 4000 سال پیش از میلاد مسیح تعلق دارند. خرما در این نواحی به عنوان نماد باروری و زایش مورد توجه خاص مردم بوده است و چادرنشین‌‌ها آن را در واحه‌های بیابانی می‌کاشتند.
اعراب خرما را با خود به اسپانیا بردند. بعدها بتدریج خرما از آسیا و عمدتا خاورمیانه به استرالیا و قاره آمریکا نیز برده شد. سیاحان اسپانیایی نیز خرما را به نیومکزیکو و کالیفرنیا معرفی کردند تا جایی که کالیفرنیا امروزه یکی از تولیدکنندگان خرماست. بیش از 3000 نوع خرما در جهان شناخته شده است که برخی از آنها مانند هلیله، مضافتی، شکری چرپان و بارشاهی در ایران وجود دارد.

تا 30 درصد وزن خرما را آب تشکیل می‌دهد. میوه خرما 2 درصد پروتئین و کمتر از 2 درصد چربی و املاح دارد. پروتئین و آب موجود در آن بسته به نوع خرما و مرحله رسیدن آن تفاوت دارد. 100 گرم خرمای تازه دارای 163 کیلو کالری انرژی، 9/0گرم پروتئین، 3/0 گرم چربی، 38 گرم گلوسید، 30‌میلی‌گرم فسفر، 3/1 میلی‌گرم آهن، 650 میلی‌گرم پتاسیم، 65 میلی‌گرم منیزیم، 70 میلی‌گرم کلسیم، 2 میلی‌گرم آهن، 2/2 میلی‌گرم نیاسین است. به دلیل سدیم کم آن (یک میلی‌گرم در 100 گرم خرما)، برای افراد دچار فشار خون بالا که باید رژیم کم سدیم داشته باشند، مفید است.

تحقیقات نشان داده خرما با توجه به داشتن مقدار قابل توجه فیبر خوراکی می‌تواند از بسیاری سرطان‌ها مانند سرطان کولون و معده پیشگیری کند.

یکی از خواص خرما ملین بودن آن است. اگر 6 تا 7 عدد خرما را در 2 لیوان آب جوش خیس کرده و صبح و شب آن را به صورت گرم بنوشید خاصیت آن را به وضوح می‌بینید.

خاصیت دیگر خرما، خنثی کردن اسید معده است، از آنجا که زیادی اسید معده باعث ترش کردن و دل‌درد می‌شود، در طب سنتی چین برای رفع دل درد 2 تا 3 عدد خرمای تازه و له شده را در آب جوش انداخته آن را هم زده و می‌نوشند.

مراحل تشکیل میوه ی خرما :
میوه خرما از زمان تشکیل تا هنگام رسیده شدن باید 4 مرحله را پشت ‌سر بگذارد که عبارتند از:

مرحله نخست : که میوه‌ای به رنگ سبز، سفت و تلخ است و به آن (چاقالی) می‌گویند، ذخیره قند خرما در این مرحله گلوکز و فرکتوز است.

مرحله دوم : که شش هفته به طول می‌انجامد. در این مرحله میوه هنوز سفت است، اما رنگ آن به زرد نارنجی یا قرمز تغییر می‌یابد و ذخیره قند آن عمدتا ساکاروز است و به آن خرما خارک می‌گویند.

مرحله سوم : که به آن رطب می‌گویند، چهار هفته طول می‌کشد. میوه در این مرحله نیمه رسیده و به رنگ قهوه‌ای است.

مرحله چهارم : که دو هفته طول می‌کشد. در این مرحله میوه رسیده است. برخی میوه را وقتی رنگش هنوز روشن است، برداشت و برای رسیده‌تر شدن در شرایط دمایی مناسب انبار می‌کنند. مثل رطب مضافتی و کبکاب (زرد طلایی) و بعضی دیگر در گرمای خرماپزان بر سر نخل می‌مانند تا نیمه‌خشک شود که به آن خرما می‌گویند، مثل خرمای پیارم.

10 نکته مهم در مورد مصرف خرما :
1- سعی کنید به جای قند و شکر از خرما برای نوشیدن چای استفاده کنید.

2- در آشپزی و شیرینی ‌پزی نیز به جای شکر می‌توانید از خرما استفاده کنید.

3- ورزشکاران به علت فعالیت زیاد، می‌توانند از عصرانه‌ای مقوی که با خرما باشد استفاده کنند.

4- خرما برای کاهش چربی‌های خون موثر است.

5- برای خواب راحت و با آرامش می‌توانید قبل از خواب یک عدد خرما و یک لیوان شیر گرم میل کنید.

6- خرما دارای قند زیادی است. در واقع حدود70 درصد آن را کربوهیدرات تشکیل می‌دهد، 25 درصد قند آن ساکاروز و 50 درصد آن گلوکز است.

7- فیبر موجود در خرما برای بهبود عملکرد سیستم گوارش و هضم و دفع مواد غذایی مفید است.

8- کسانی که بیماری قند دارند باید کمتر از این میوه استفاده کنند.

9- با مصرف خرما می‌توان احتمال ابتلا به پوسیدگی دندان را کاهش داد. عصاره خرما با جلوگیری از رشد میکروب عامل پوسیدگی دندان، احتمال ابتلا به این عارضه را کاهش می‌دهد.

10- خرما میوه ای بسیاری مغذی و کامل است که می‌توانید به همراه چای یا آب جوش در زمان افطار ماه مبارک رمضان آن را میل کنید. 

********************** 


 

نظرات 93 + ارسال نظر
مهدی خراسانی یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 http://www.jnk86.blogfa.com

سلام
خسته نباشید سرکارخانم لادن ....

خدابیامرزه که دوست شما فوت کرده خدا رحمتش کنه، خانم لادن .... حرفهای رو زدی بشدت ناراحت شدم این حرفای رو نزن خدا نکنه بالاخره اتفاق پیش میاد دست شما نیست بلکه کاری خداست و قسمت نبود که قبل ازدوست زنده بود که بروید. بازهم میگم تسلیت می گویم.امیدوارم شما با روح شاد و آرام برگردند به سرجای اولش.

التماس دعا........
به امید دیدار

..... یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:26

سلام.حرفاتون رو خوندم.راستش من چند روزی بیشتر نیست که با این وبلاگ آشنا شدم.از وبلاگ امین زندگانی پیداتون کردم.راستش حالتون رو درک می کنم چون دقیقا مرداد ماه امسال من هم یکی از دوستانم رو از دست دادم که هم خیلی جوون بود و هم احساس می کردم خیلی بهش بدی کردم ولی بعد که نشستم فکر کردم دیدم چندان هم بهش بدی نکردم و در واقع چون اون رو از دست دادم این فکر رو می کنم.تازه بالاخره که همه ما یه روزی از این دنیا می ریم این ناراحتی شما طبیعیه ولی اینکه می گید تا آخر عمرتون گریه خواهید کرد درست و عاقلانه نیست.امیدوارم دوباره آپ کنین .موفق باشین.

علی(آتنه) یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 http://www.my-beauti-ateneh.blogfa.com

سلام خوبی؟

خدا بیامرزتش تو هم خودتو ناراحت نکن

میدونم برمیگردی دوباره آپ میکنی ما همه منتظر هستیم.

نگفتی چیکار کردی

مهدی یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 19:54 http://musicvideosazan.persianblog.ir/

سلام .منم تسلیت میگم لادن جان.من اپم

نفس طلا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:13 http://1010a.blogfa.com

سلام گلم خوشگلم واسه چی اینقدر خودتو ناراحت می کنی همه ی مایه روز میمیریم این هم خواست خدابوده که قبلااز فوت دوستت اونو نبینی مهم اینکه اون الان تو قلب تو برای ابد زنده میمونه امیدوارم گذشت زمان بتونه حالتو بهترکنه ودوباره اپ کنی چون واقعا دلم واست تنگ میشه
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس فعلا بای

مرسی قربونت برم بازهم محبت و لطف دارید میبوسمت ماچ

یک ناشنوا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:25

سلام خانم هنرمند !!
یک نصیحت : لطفا در نوشتن جملات بخصوص فعل آن کمی دقت کنید .
انشاا... موفق باشید

سلام مرسی شما؟

آزاده یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:36 http://www.azadeh-mazaheri.blogfa.com/

سلام لادن جان، تسلیت میگم. امیدوارم غم آخرتون باشه. واقعا سخت است که وقتی خبر رابشنوی. نه تنها شما ، برای همه که پیش میاد به یه نوعی سخت ترین زندگی را تجربه می کنه.
عزیزم شما نباید خودتون را سرزنش کنی چون از قبل قراره که این اتفاقها بیافتد. یعنی بخشی از سرنوشت ما همه انسانها از قبل مشخص شده. انشاا... غم آخرتون باشه.

دانیل دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 http://yadegaritarik.blogfa.com

وای لادن خانوم از دنیا سیر شدید چرا


مگر این همه ارزش داره زندگی



امیدوارم که اینگونه نباشه چون آمار دوستان خوبم با این وضعیت کم میشود

اصلا نباید اینگونه باشد
یک پیشنهاد کاری دارم حاضری ؟

مرسی چی پیشنهادی؟

تارا دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 http://www.crazy17392.blogfa.com

سلام لادن جونم

حرفهات واقعا تاثربرانگیز بود.بهت تسلیت می گم غم آخرت باشه عزیزم لادن جون انقدر خودتو سرزنش نکن،اذیت نکن با این فکرا که چرا نرفتی دیدنشو به فکرش نبودی و ... آخه تو زندگی همه همیشه همینطوره!!!! تا وقتی آدما سالمن از دیدن هم طفره می رن کارای روزمرشون رو واجب تر می بینن...(نمی دونم شاید بخاطر این که احساس می کنن وقت زیاده برای دیدن همدیگه) اما به محض اینکه دوستشون یا آشناشون خدایی نکرده بلایی سرش می یاد همه یادش می افتن،همه خودشونو سرزنش می کنن که چرا....
تنها تو نیستی عزیزم همه همینطورن!اصلا هم تقصیر تو که نیست،اتفاقیه که برای همه آدمها می افته حالا سعی کن با بودن در کنار دوستای دیگه ات آرامش پیدا کنی و روحیه ات رو حفظ کنی و علاوه براین سعی کن خانواده دوستت رو هم تسکین بدی اونا به کمک امثال تو احتیاج دارن!!!

باز هم تسلیت می گم
شادزی
فعلا...

سلام تارا عزیز مرسی قربونت برم لطف و محبت دارید ماچ

حمید دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:22 http://www.naghshezaman.blogpars.com

سلام
هم پریشانم... هم نگاهی آشنا دارم !!!
مرا خوانده ای تا به حال؟
.
.
.
هم سفالگر بودیم و ساختیم ... هم ساخته شدیم و بارها شکستیم...
نه منی خواهد ماند و نه تویی ...
منتظرم سر بزن...!

الناز(مدیر وب سایت رسمی استاد امین دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:07 http://amintarokhfans.blogfa.com

سلام لادن جونم خوبی؟
من آپم
خوشحال میشم یه سری بزنی.
فدات شم
الناز

کانون ناشنوایان مراغه سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 http://canoonm.blogfa.com

سلام
نماز وروزه تان قبول درگاه حق
ناراحت نباشید به دلیل مشغله زیاد نتوانسته بودم لینک نمایم وبلاگتان را امروز لینک کردم

نام ؟ سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:49 http://foxman.ir

چه صدایت کنم .. تا راضی باشی .. خاک بر سرم که با صدا کردنت باید راضیت کنم
با این صدای بی ارزشم .. کاش لال بودم .. با زبان بی زبانی دیالوگ عشق را بر زبان می آوردم
من با این چشمهای پر از خون .. که دیدم به سرخی می زند .. آرزویم است ثانیه ای تماشایت کنم
چه صحرا چه فروهر .. لادنی مثل گل مثل دریا .. مثل گوهر .. گشتم در صحرای نگاهت .. نیافتم .. کاش کمی شانس می آوردم
عشق را حواس پنج گانه نمی توانند حس کنند .. چه زبان چه گوش چه چشم .. باید با عشق .. عشق را حالیت کنم
من غریبی بیش نیستم .. اما از شهر آشنایی آمدم .. وای سوغاتی یادم رفت .. کاش عشق را همراه خود می آوردم

سلام مرسی از شعر زیبات خیلی ممنونم لطفا خودت بیشتر معرفی کنید و آدرس دقیق برام بنویس چون باز نشده موفق باشید.

مهدی@@دفترعشق سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:54 http://www.daftareshghe.blogsky.com

سلام خوبی؟

امیدوارم که همیشه خوب باشی

طاعات و عباداتتون قبول

***************

دفتر عشق به روز شد

***************

منتظر حضور سبز شما هستم

شاد باشی ----- التماس دعا

*******************
بشکن فاصله ها را با یک قلب عاشق دو سینه ایم
همیشه با هم و همیشه به یادم همیم.

سایه سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:53 http://hovyda.blogfa.com

پیام خصوصی که برات فرستادم رسید؟اگه نرسیده دوباره بفرستمش

سایه سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:54 http://hovyda.blogfa.com

لادن جان باورت میشه از هویدا جدا شدم؟من هنوز باورم نشده
دبیرم رو می گم خانوم هویدا که گفتم خیلی دوستش دارم یادت هست اون نمی خواد سال دوم ریاضی رو درس بده

سایه سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:55 http://hovyda.blogfa.com

لادن زیبایم آپ هم خیلی زیبا بود گلم بازم پیش بیا تا هستم

سایه عزیزم مرسی همیشه سرمیزنی دستت درد نکنه قربونت برم ماچ

سایه سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:57 http://hovyda.blogfa.com

راستی لادنم می گم جواب سوال من رو ندادی گلم راجع به پوریا می گم پوریا پورسرخ.چطوری ؟اصلا بهش نمی یاد خوادخواه باشه شما اینجوری فکر می کنی؟

عزیزم بهتر هست در مورد پوریا پورسرخ حرف نزنیم.من اونو از نزدیک دیدمش بدم اومد امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشی.

سایه چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:02 http://hovyda.blogfa.com

لادنم ده بار یه دونه پیام رو برات فرستادم بالاخر رسید؟خیلی مهمه که بدونم رسیده یا نه چون پیام اولم بود

دانیل چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 http://yadegaritarik.blogfa.com

سلام

خیلی خوشحال شدم که تو دعوت شدی از جانب من هم سلام برسون به آقای تارخ

راستی که تو اسوه یک قدرتمند و اراده هستی

سلام مرسی دانیل عزیز همیشه لطف دارید ممنونم شماهمینطور. برایتان‌ارزوی موفقیتی میکنم.

دانیل چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:19

.•*.
.•*..*•. عشق من بر قلبی سردی چیره شد
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. مستو نازم کن که من دیوانه ام
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. آه از این دل آه ازاین جام امید
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•..
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. . ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..
.•*..*•. .

مرسی از کامنت شما در وبلاگم بزودی به روز خواهیم شد
با تشکر دانیل
www.yadegaritarik.blogfa.com

دانیل عزیز شکلک زیبا برام فرستادی دستت درد نکنه خیلی قشنگه.

www.pnnvideo.blogfa.com چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 http://www.pnnvideo.blogfa.com

www.pnnvideo.blogfa.com

امید چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:41

سلام لادن خانم
خوشحالم که برگشتی
منم تسلیت میگم و امیدوارم که غم آخرت باشه.

سلام امید جان مرسی سرزدی دستت درد نکنه لطف کنید با همراه آدرس وبلاگتان را بنویس تا سری بزنم خوشحال میشم.

علی وزینی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:29 http://www.sahmema.blogfa.com

جشن خوش گذشت؟
راستی دیدد حق علی شادمان خورده شد
واقعا اگر شما فیلم زمانی برای دوست داشتن را می دید
خیلی بابات این قضیه ناراحت می شدید
دیشب به پدر علی شادمان زنگ زدم خیلی ناراحت بود

راستی رادیو کودک و نوجوان مصاحبه با روژان آریامنش
بازیگر دردسر والدین
و مصاحبه با فاطیما بهارمست مجری خوانند و بازیگر نوجوان انجانم دادم
بیایید و گوش کنید قشنگ شده البتته فاطیما هم مجری گری کرده و توش خونده

سلام علی جان مرسی خیلی خوشحال شدم دستت درد نکنه بله جشن خیلی بهم خوش گذشت جات خالی بود چرا پدر علی شادمان ناراحت بود؟باید خوشحال میشد که نامزد بوده و اما این فیلم را ندیدم علی شادمان هنوز وقت داره میتونه که تا چندسال دیگه فیلمهای زیادی بازی کنه و جایزه بگیره.مرسی همیشه موفق باشید.

محسن امیری چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:11 http://www.pclearning.tk

با سلام و عرض تسلیت خدمت شما:
مشکلات وبلاگ اکثرا برطرف شده و برای دانلود هم مشکلی وجود ندارد. آدرس جدید ما هم که در بالا هست.
حتما یه سر به وبلاگ ما بزنید.
خیلی ممنونم.

سلام مرسی سرزدی خیلی ممنونم.

علی(مدیر وب آتنه فقیه نصیری) چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:34 http://www.my-beauti-ateneh.blogfa.com

سلام لادن جان

خواهر عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه.از اینکه برگشتی خیلی خوشحال شدم
خدا روح دوستتون و خواهر عزیزتون رو شاد کنه.

لادن جون من که خیلی صبر کردم.برام انجام بده شاید فردا هم یکی برات پیغام بذاره بگه علی مدیر وب آتنه فقیه نصیری فوت شد.اونوقت ناراحت بشی و پشیمون بشی که زودتر برای من انجام ندادی.
راستی عکسم رو برداشتی؟ یعنی دیدی؟

سلام مرسی قربونت برم داداش جون این حرفها را نزن ناراحت میشم باورکنید آتنه همش سرکاره تو را خدا کمی صبرداشته باش حتما اینکارو انجام میدم.
بله عکست را دیدم موفق باشید.

نیلوفر چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:40 http://www.helpme.blogfa.com

سلام لادن جان.
هر جا هستی شاد و سلامت باشی . غمگین نباش.
خوشحالم که به جشن دعوت شدی ایشالا بهت خوش بگذره . برات افلاین هم گذاشتم. مواظب خودت باش ....

سلام نیلوفر جون مرسی خوشحال شدم بهم خوش گذشت جات خالی بود مرسی میبوسمت.

دل نوشته های من چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:40 http://mmg2.blogfa.com/

سلام لادن عزیزم تسلیت میگم آخرین غمت باشه
ممنون که به من سرمیزنی
حتما باذکر نام زیبایت از مطالبت استفاده میکنم
در پناه حق خدا نگهدار

بازهم سلام دخترعموی عزیزم مرسی دستت درد نکنه سلا مرا به خانواده محترمتان را برسانید میبوسمت در پناه حق

لاله چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 20:16 http://jouan-band.blogfa.com

سلام لادن جون خوبی عزیزم منم بهت تسلیت می گم ببخشید عزیزم من یه مدتی نبودم و اینجا رو شخص دیگه اداره می کرد...
راستی عزیزم اگه آدرس ایمیلتو بهم بدی من جواب اون سوالا رو میدم
الانم که اومدم یکی از دوستان من رو خیلی مورد لطف قرار دادن (...) و کفتن که چرا نوشتم لادن صحرایی باید بنویسم لادن فروهر(؟؟؟) اگه این جوریه بیا بنویس عزیزم

سلام لاله جون مرسی قربونت برم من از این به بعد بنویسم لادن فروهر مرسی ماچ

نصرتی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:12 http://dostdarjn.blogfa.com

سلام عزیزم خانم فروهر

به وبلاگم سر زدید خیلی ممنون. روز تولد شما هم هرروزی که

باشد مبارک باد .لادن جون شرمنده دوست ندارم غیر از شما٬ از

عکس های من ٬ دیگران استفاده کنند!!

سلام مرسی گلم هرطور راحتی ماچ

وبلاگ مهتاب کرامتی پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 http://mahtabkeramati.blogfa.com/

الهی فدات شم لادن جون عزیز دلم
ممنون از حضورت
خیلی ناراحت شدم برای کوچ دوست عزیزت
مرگ هم عرصه ی بایسته ای از زندگی است!

مرسی دستت درد نکنه سرزدی خیلی ممنونم.

رضا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 http://rezaattaran.blogfa.com

با سلام به شما
بدین وسیله به اطلاع می رساند وبلاگ رسمی رضا عطاران پس از مدت دو سال ونیم وقفه بار دیگر کار خود را از سر گرفت
به همین جهت از شما خواهشمند است ضمن اطلاع این موضوع به سایر دوستان ووبلاگ نویسان در صورت تمایل وبلاگ را با نام "رضا عطاران" لینک کنید

با سپاس فراوان

بهروز پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 http://novintasvir.blogfa.com/

ناراحت نباش...

مرسی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:22

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام لادن عزیز و گلم خوبی عزیز دلم ؟
می بوسمت هزار تا
دوستت دارم هوار تا
شاااااااااااد باشی
و موفق

سلام عزیزم مرسی لطف دارید اسم شرفتون؟لطف کنید بیشتر خودتان را معرفی کنید خیلی منتظرتم.

مینا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 http://gonjeshkelat.blogfa.com

سلام لادن جونم! مرسی به خاطر تبریک ... شما لطف دارین !
دلم برات تنگ شده بود لادن جونم!
تسلیت می گم لادن عزیز مرگ دوستت رو ... واقعا ناراحت کنندس ... شرمنده که زودتر به خاطر تسلیت خدمت نرسیدم ! نمی دونستم یه همچین اتفاقی برات افتاده ... روحش شاد . خدا رحمتش کنه .
لادن جونم واقعا ممنونم ازت ... بخدا همه ی این خوبیا از خودته ! واقعا لطف داری ... مرسی!
امیدوارم یه سریال خیلی خوب خوب با اون کارگردانی که خودت دوست داری تو تلویزیون بازی کنی که همه ببینیم و از بازی قشنگت لذت ببریم ! به امید اونروز لادن جونم ... راستی منتظر اکران بی پولیم هستیم که ببینیمت ! همیشه موفق باشی !

سلام مینا جووون قربونت برم مرسی اینهمه لطف و محبت دارید خیلی ممنونم منتظر فیلم بی پولی نباش چون شاید یک سکانس مرا حذف کنه .موفق باشید.ماچ

سایه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 http://hovyda.blogfa.com

لادنم آپ زیبایی بود بیست

مرسی سایه عزیزم قربونت برم وبلاگتان زیباست بهت نمره بالاتر از بیست بدم ماچ

سایه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 http://hovyda.blogfa.com

لادنم خیلی گلی خیلی دوستت دارم

سایه عزیزم مرسی من بیشترازشما رو خیلی دوستت دارم بوووس

علی(مدیر وب اتنه) پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:58

سلام لادن جون

خوبی؟

کنسرت لیلا خیلی قشنگ بود
ممنون.

راستی از نقش آفرینان بگیر.از کجا میدونی اتنه سر کار هست؟

میتونی سر کار بهش بدی؟

تنهایی یک معلول جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:58 http://moteasefam.blogfa.com/

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

سلام مرسی دستت درد نکنه شکلک خیلی قشنگ بود .

فروغ جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:15 http://ydt.persianblog.ir

آرامش درونم را سپاس

راحتی ذهنم را سپاس

آسودگی جسمم را سپاس

هماهنگی و اعتذالم را سپاس

شادی درونم را سپاس

شادمانی و سرورم را سپاس

اینهمه نشاط و سرزندگیم را سپاس

سلامتی را سپاس

تندرستی ام را سپاس

انرژی فراوانم را سپاس

انسان بودنم را سپاس

آگاهی روز افزونم را سپاس

مرسی فروغ عزیزم شعر زیبایی بود دستت درد نکنه ماچ

مهدی@@دفتر عشق جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:57 http://daftareshghe.blogsky.com

سلام خوبی؟

******* دفتر عشق به روز شد *******


منتظر حضور شما هستم

( طاعات و عباداتت قبول )
در این شبها برای منم دعا کن

التماس دعا- یا علی

فروغ جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:47 http://ydt.persianblog.ir

به همه عشق بورز ، به تعداد کمی اعتماد کن ، و به هیچکس بدی نکن

مرسی فروغ جووون قربونت برم بوووووووووس

مهدی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:58

درود به لادن عزیز...
لادن جان خودت رو به خاطر موضوع فیلم بزنگاه ناراحت نکن...انشاالله یه روزی تو یه فیلم تاپ با یه کارگردان تاپ بازی کنی و بهترین بازیگر نقش اول زن هم بشی...
در ضمن کنسرت لیلا جون هم نزدیکه تبلیغات این کنسرت یادت نره...
همیشه لیلایی باشی...
با آرزوی بهترینها واسه لیلا جون و فریبا جون در تمامی مراحل زندگی و کارها...
بدرود...

سلام به تو ای گل نشونم مهدی جان مرسی اینهمه لطف و محبت دارید خیلی ممنونم من 17 سال هست عاشق لیلایم و همیشه ازش حمایت میکنم مرسی سرزدی دستت درد نکنه خیلی خوشحال شدم و برایتان‌ارزوی موفقیتی میکنم انشالا باهم در کنسرت لیلا جان میبینیم به امیددیدار

مهدی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:04

درود به لادن عزیز...امیدوارم خوب باشی...خودت رو به خاطر مساله فیلم بزنگاه ناراحت نکن ما که دعا میکنیم شما رو یه روز به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن ببینیم..
راستی کنسرت لیلا جون هم نزدیکه تو وبلاگت در مورد این کنسرت بنویس...همیشه لیلایی باشید
با آرزوی بهترینها واسه لیلا جون و فریبا جون در تمامی مراحل زندگی و کارها..
بدرود...

افشوالله شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 http://www.chehregon.persianblog.ir

سلام عزیز
اگه مططلب طنز دوست داری تا برق نرفته بدو بیا
هر روز با یک مطلب طنز جدید
تورا من چشم در راهم

سلام مرسی سرزدی وبلاگتان را باز کردم خیلی جالب و بامزه بود خیلی لذت بردم اما نظرات شما باز نشد چرا؟

دانیل شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:54 http://yadegaritarik.blogfa.com

سلام چون بوی بهار

خوبی لادن
من هم از عطاران خوشم میامد ولی این سریال خیلی اون ارلوس کرده

خیلی مسخره و کشدار است

ولی برایم جالب بود که تو هم تو این سریال بازی می کردی

راستی کارهای عطاران بیشتر اجتماعی است

راستی چرا برای کار ۱۵۰۰ تومان رفتی
تست بازیگری بود .............؟

ناراحت نباش سریال خوبی هم زیاد نبود انشاله فیلم خودت ................

سلام دانیل جون مرسی 1500 تومان تست بازیگری نبود و مغازه عطیه معصومی ناشنواست بعنوان فروشنده لوازم عتقیه بود خیلی بد و افتضاح بود از عطیه خیلی بدم بیاد.

دانیل شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:05

سلام خوبی می بینم که لینک من را هم حذف کردی
اگه دوست داشتی من را مجدد لینک کن
انوهم در ردیفهای اول
؟؟؟

دانیل شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:21

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤
با تشکر از محبتات
دانیل
www.yadegaritarik.blogfa.com

مرسی دانیل عزیز دستت درد نکنه خیلی ممنونم برام دعا کن.

سایه شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:13 http://pooria-poorsorkh87.blogfa.com

سلام.خوبی لادنم؟کم پیدا هستی خیلی دیر به دیر میای تو نت.
لادن جان مرسی که اومدی البته متاسفانه درست ۵دقیقه قبل از اینکه شما بیای در اثر یک اشتباه هم قالبم و هم اسلایدم رو از دست دادم واسه همین اون چیزی که می خواستم نشونت بدم رو ندیدی هنوز...
توی قسمت وب سایت آدرس وب پوریا رو دادم ...
ولی باید قول بدی هر وقت که اومدی تو نت به من هم سر بزنی باشه؟
راستی آپ هم خیلی زیبا بود اما لادن گلم اگه بخوای بازم از لیلا فروهر بنویسی ممنکنه پیغام های بدتری بشنوی همین طوری که من در وب پوریا با این مشکل مواجه هستم و کسانیکه میان بعضی ها رو خود پوریا نظر می دن که این مسئله خیلی خصوصی هست می ترسم برات مشکل ایجاد بشه گلم...
ولی بازم از جواب دادن فرار کردی ها...
راجع به فوت خواهرت و پوریا پورسرخ می گم...

سایه شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:52 http://hovyda.blogfa.com

لادن جان حالا پیامی که راجع به پوریا و خواهرت بود رو دیدم
آخی خدا رحمتش کنه می دونی تا حالا چن نفر توی همین جاده مردن؟مگه چه مشکلی داره که اینقدر توش تصادف میشه؟
لادن جان ازخیلی دوست دارم که با محمد حسین لطیفی کار کنی اون موقع هم با پوریاکار می کنی هم با باران کوثری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد