لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

پیشاپیش عید سال 1388 بر شما مبارک

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد
دل رمیــده مـا را انیــس و مـونس شد

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


 ضمن عرض سلام، ادب و احترام خدمت شما دوستان  گرامی، از طرف خودم و  ناشنوایان  ، میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت، حضرت رسول اکرم (ص) و همچنین خجسته زادروز سلاله پاکش حضرت امام جعفرصادق (ع) را بر یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و حضور همه ی مسلمانان جهان، هموطنان و بویژه شما و ناشنوایان تبریک و تهنیت عرض نموده و در آستانه ی آغاز سال نو و فرا رسیدن بهار زیبای طبیعت، با تقدیم صمیمانه ترین شادباش های نوروزی، لحظاتی لذت بخش و خاطره انگیز را برای شما عزیزان آرزومندیم. 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
ای تو بهار حسن بیا کان هوای خوش
ابر باغ و راغ و گلشن و صحرا مبارکست

ای صد هزار جان مقدس فدای او
کاید به کوی عشق که آنجا مبارکست

ای جان چار عنصر عالم جمال تو
بر آب و باد و آتش و غبرا مبارکست

هر دل که با هوای تو امشب شود حریف
او را یقین بدان تو که فردا مبارکست




پیشـاپیش نـوروز بـر شمـا مبـارک
 
   
نظرات 12 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 http://dastneves.blogfa.com

با منطق عشق منتظرم .سری بزنید خوشحال میشم

دانیل - شلمورد یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:54 http://www.shalamrood.ir

سلام

خیلی وقته که از من یاد نمیکنیی؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دانیل عزیز همیشه به یادتم.

شیدا یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 http://www.ertebati.blogfa.com

سلام لادن جون خوبید مرسی امدی

سال نو به شما هم تبریک می گم امیدوارم سال جدید برای شما و مادرتان بسیار خوب باشد

یاسمن یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 14:13 http://www.yacma.blogfa.com

سلام لادن جون من هم عید بهت تبریک میگم مرسی عزیزم ادرس ایمیلم برات گذاشتم واسه عکس خیلی خیلی خیلی مرسیییییییییییییییییییییی
امیدوارم یه روز خودت از نزدیک ببینم :* :* :*

مهشید یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 15:23

سلام لادن جون عیدت مبارک راستی حتما لیلا فروهر عزیز رو میبینم به خاطر تو میدونی جند بار براش تبریک نوشتم راستی یه سوالی دارم ایا واقعا محمدرضاگلزارعزیزم ممنوع الکار شده اکه جوابت اره است بکو برای همیشه یا فقط 1سال اخه من خیلی ناراحتم اون واقعا سلطان سینمای ماست ومنم خیلی دوستش دارم

سلام مهشید جون مرسی از لیلا فروهر عزیز لطف دارید ممنونم من اصلا در مورد ممنوع تصویر با گلزار صحبت نکردیم ولی انشالا بزودی حل بشه.گلزار پسر بسیار خوبیه و مهربونه.من واقعا ازش خوشم اومد اصلا مغرور نیست.این هم آدرس خبرگزاری فارس درمورد افتتاح استودیو آوای نفس نوشته ولی اسمم ننوشته اصلا ناراحت نشدم.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8712250577

چیزی شبیه روزنامه یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:39 http://h8531b.blogfa.com

...سلام

انگار بوی عید می آید

پس مبارکتان باد

مهشید یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:55

ممنون عزیزم که جواب دادی من فکر میکنم یه شایعه الکی بوده میتونم یه سوال ازت بکنم جندبار محمدرضاگلزارودیدی اکه یه بار سرفیلبرداری دیدیش سلام منو بهش برسون من خیلی خوشحالم که دوست وابجی هنرمندی مثل تودارم عزیزم

مرسی مهشید جون من فکر میکنم چهار بار دیدمش ولی اصلا باهم همدیگرو نمیشناختیم ولی دفتر استدیوی آوای نفس باهم آشنا شدیم واقعا دست مستانه مهاجر و پژمان بازغی درد نکند. چشم حتما دلم میخواد کار بعدی با گلزار همکاری داشته باشم انشالله. منهم به شما افتخار میکنم مرسی بوووووووووس

علی(اتنه) یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:58

سلام
سال نو مبارک

یک عاشق دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 http://www

سلام لادن جوووووووووووووووووووون خیلی خیلی خیلی دوستت دارم عاشقتم.

مرسی خودت بیشتر معرفی کنی متشکرم.

کانون ناشنوایان استان مازندران سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 http://www.deafmazandaran.blogfa.com/

سرکار خانم لادن صحرائی
با عرض سلام و خسته نباشید ....
فرا رسیدن نوروز وبهار طبیعت را به شما و خانواده محترم تبریک عرض نموده و سالی سرشار از موفقیت شادکامی و سعادت را از درگاه پروردگار متعال برای شما آرزومندم. امید آنکه بهار جانتان جاودانه و وجودتان همواره در شکفتن باد .

دل نوشته های من شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 16:55 http://mmg2.blogfa.com/

سلام لادن عزیز
سال نو مبارک
نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست اگر چه بلندترین شب آن یلدا باشد
برای شماوخانواده محترمتان آرزوی نوروزی همیشه سبز وبهاری دارم

دانیل پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:47

سلام
لادن کلا س بازگری میخواهم برم نظرت چیه خوبه مدرکش از سینمای جوان است به درد می خوره
تونستی بگوووووووووووووووووووووو

سلام دانیل عزیز چطوری؟مرسی حتما به کلاس شرکت کن مدرکش خوبه اما بیشتر فعالیت کنید امیدوارم در آتی کارهای شما خواهم دید
و همیشه موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد