لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

ویژه در مورد دوست عزیزم لیلا حاتمی بازیگر محبوب و دوست داشتنی

با سلام و خسته نباشید فرارسیدن ایام محرم به شما و شیعیان را تسلیت میگویم  

التماس دعا 

ادامه مطلب بخونید با تشکر از شما

   

سلام دوستان عزیز امروز ۱۳۸۷/۹/۱۳ هست روز خوبی بود جای شما همه خالی بود ساعت ۹ صبح من و مادرم و حدود۳۰ نفرناشنوا از طرف انجمن خانواده ناشنوایان ایران رفتیم پیش آیت الله هاشمی رفسنجانی ملاقات داشتیم و از صحبتهای ایشان خیلی خوب بود و ما را خوشحال شد  و من اون رو خیلی دوست دارم  و برای سلامتی
آیت الله هاشمی رفسنجانی و خانواده گرامیشان صلوات بفرستید.  

با تشکر از شما 

لادن صحرایی ناشنوا  

**** 


*** 

مواجهه با مرگ 5 مرحله دارد :

مرگ در انتظار همه ماست و راه فراری از آن، هرگز وجود ندارد. ما، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، عمه‌ها و عموها، والدین، دوستان، معلمان و همسایه‌هایمان را از دست می‌دهیم و با هر از دست دادنی، بخشی از ما می‌میرد...

مرگ برای کسانی که فوت کرده‌اند، دیگر یک معما نیست و زنده‌ها تنها کسانی هستند که در تلاش برای فهم معنای آن هستند. انسان‌های اولیه در 60 هزار سال پیش هنگام دفن مردگان، مراسم خاصی تدارک می‌دیدند و در بسیاری از فرهنگ‌های اولیه، اعتقاد بر این بود که افراد پس از مرگ، به زندگی ادامه داده و همان نیازهایی که موقع زنده بودن داشته‌اند را پس از مرگ هم دارند و بنابراین همراه مردگان خود، غذا، ظروف، اسلحه و جواهرات را هم دفن می‌کردند. امروزه هم نگرش ما نسبت به مرگ، با توسعه تکنولوژی پزشکی، تغییری نکرده است. بعضی افراد با کمک علوم پزشکی و یا سایر علوم، هر کاری می‌کنند تا پیر شدن را به تاخیر انداخته و یا با مرگ مقابله کنند، گروهی دیگر به مرگ به‌عنوان یک فرآیند طبیعی بیولوژیکی نگریسته و سعی می‌کنند تا خود را با مرگ وفق دهند و با وقار و اعتماد به نفس آن را بپذیرند و نه اینکه از آن رنج ببرند. اما چگونه می‌توان درد و رنج مرگ خود و عزیزان را کم کرد؟
برخورد با مرگ

 محققان، پنج مرحله از واکنش‌هایی که افراد در قبال مرگ از خود بروز می‌دهند را این‌گونه توضیح می‌دهند:
1) انکار (من؟ نه!)
در ابتدا، اینکه مرگ در حال وقوع است، اغلب به‌وسیله بیماری که رو به مرگ است، پس زده می‌شود! این انکار و تکذیب بر شوک اولیه، غلبه یافته و اجازه می‌دهد تا فرد شروع به جمع‌آوری منابع خود کند بنابراین این انکار، در این مرحله، پس از مدتی مکانیزم دفاعی خوبی است که می‌تواند نگران‌کننده شود اگر اقوام و دوستان فرد محتضر، آن را مورد تایید قرار دهند.
2) خشم (چرا من؟)
 در دومین مرحله، فرد در حال فوت در ارتباط با مرگ قریب‌الوقوع شروع به احساس خشم و آزردگی کرده و این عصبانیت و خشم ممکن است نسبت به خدا، یا اقوام و خانواده و مراقبت‌کنندگان از فرد باشد که در این خصوص کاری از دست آنها برنمی‌آید اما سعی دارند تا هرگونه ابراز خشم را کنترل کرده و به بیمار کمک کنند تا وارد مرحله بعد شود.
3) چانه‌زنی (باشه من، اما...)
بیمار در این مرحله ممکن است سعی به چانه‌زنی آن هم با خدا کند تا راهی برای تغییر سرنوشت یا حداقل، تعویق مرگ پیدا کند. بیمار ممکن است در قبال بهبود، قول دهد که کار خوبی انجام دهد یا از اعضای فامیل بیشتر دلجویی و مراقبت کند.
4) افسردگی (آره، سراغ من اومده)
بیمار در چهارمین مرحله به تدریج، شرایط کامل خود را تشخیص داده و این کار با افسوس خوردن در مورد از دست دادن سلامت است و سپس به غم از دست دادن دوستان، اعضای خانواده و یا زندگی تبدیل می‌شود. شاید این زمان، سخت‌ترین اوقات باشد. فرد رو به مرگ نباید در این دوره، تنها باشد و از طرفی هم نباید به او دلخوشی کاذب داد زیرا ناراحتی در این مرحله امری اجتناب‌ناپذیر است و باید با آن کنار آمد.
5) پذیرش (بله، من! من حاضرم)
فرد در آخرین مرحله، واقعیت مرگ را پذیرفته است: این نه ترسناک است و نه دردناک و نه غمناک است و نه مسرت‌بخش، بلکه غیرقابل اجتناب است. کسی که منتظر پایان زندگی است ممکن است بخواهد تا افراد اندکی را ملاقات کند و یا خود را از سایرین جدا کرده یا شاید هم فقط برای حمایت، به یک نفر پناه ببرد.
راه شما برای مقابله
اینکه فرد چگونه با مرگ مواجه می‌شود، به نوع مقابله او با سایر استرس‌های عمده زندگی‌اش بستگی دارد. کسانی که در سازش با سایر بحران‌های زندگی دچار اشکال بوده‌اند قاعدتاً مشکلات بیشتری در سازش با مرگ نیز خواهند داشت پس سعی کنید روش درستی برای مقابله با مشکلاتتان بیابید.  
برای شادی روح همه مردگان و روح خواهرم لاله صحرایی فاتحه و صلوات بفرستید با تشکر از شماقربانت لادن 
*****

با سلام و خسته نباشید ببخشید دیر آمدم بعلت درسهام و کارآموزی وقتم خیلی پره وقت نمیکنم بیام نت و این وبلاگ تا آخر بهمن آپ نمیشود و نظرات پست قبلی را
تایید میکنم انشالا. 
میخواهم در مورد لیلا حاتمی عزیز بنویسم و این روزها اصلا حالم خوب نیست بخاطر سینما جمهوری مالکان لیلا حاتمی و علی مصفا هست و اتش سوزی شده لیلا عزیز اصلا حالش خوب نیست و من این خبر شوکه شدم به شدت خیلی ناراحت شدم و من شنیدن خبر آتش سوزی بسیار متاسف و تاثرشدم امیدوارم جبران خسارت بشود.  

آتش بعد از خاموشی شعله گرفت!  

درباره سوختن سینما جمهوری تهران دم دستی ترین شایعه- حقیقت غیر موثق-  این است که گروهی به تلافی دعوت علی مصفا و لیلا حاتمی از خاتمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری  سینمایی را که بخشی از آن متعلق به این دو بازیگر بود  به آتش کشیدند و بس(!)

ماجرای از انجایی شروع شد که چندی پیش و در مراسم کمپین دعوت از خاتمی  که در مسجد امیر‌المومنین تهران برگزارشد عاطفی‌ترین بخش این همایش سه ساعته را لیلا حاتمی بازیگر سینما  عهده دار شد و در انجا پشت تریبون  ایمان خاتمی را به او یادآور شد. لیلا حاتمی با لحنی بغض‌آلود که جمعیت حاضر را به شدت متاثر کرده بود، گفت؛ آقای خاتمی ما از شما می‌خواهیم به اندازه ایمانتان مصمم باشید و به خاطر کودکان و کسانی که نمی‌خواهند کشور را ترک کنند در انتخابات حاضر شوید.

روزنامه کارگزاران درباره این موضوع امروز نوشت ؛" چرا سینما جمهوری در آتش سوخت؟ در حالی که سازمان آتش‌نشانی هنوز درباره علل این حادثه اظهار نظر نکرده شایعات فراوانی درباره این اتفاق به‌وجود آمده است. برخی معتقدند راه‌اندازی کافه «آنتراکت» در طبقه دوم سینما جمهوری و تبدیل شدن آن به پاتوق فرهنگی و روشنفکری می‌توانسته به عنوان دلیلی برای جنجال‌هایی درباره سوختن این سینما باشد. لیلا حاتمی و علی مصفا که مدیریت کافه و بخشی از سینما را برعهده داشته‌اند درباره این مسئله هنوز اظهار نظری نکرده‌اند. اما حمله چند ناشناس به دفتر سینما و پاره کردن عکس‌های محمدعلی فردین و بازیگران قدیمی سینمای ایران و حواشی مختلف باعث نتیجه‌گیری‌هایی درباره «عمد» یا «غیرعمد» بودن آن شده است. سینمایی که بخشی از خاطرات دوستداران قدیمی سینما را شکل داد و حالا با صندلی‌های سوخته، دیوارهای از بین رفته و تابلوی نئون سیاه و زغال شده خودنمایی می‌کند. سینما «جمهوری» [نیاگارای سابق] یکی از 10 بنای مهم تهران است که ارامنه این شهر آن را در سال‌های 1320 و 1330 شمسی ساخته‌اند. سال 1351 محمدعلی فردین به همراه شریکش آن را خرید و بعد از انقلاب بود که 50 درصد سهم شریک به بنیاد مستضعفان واگذار شد و فردین هم بعد از ممنوع شدن از کار سینما، امتیازش را به برادرش عبدالله فردین منتقل کرد.  اما بعد از تعطیلی موقت سینما به دلیل عدم بازدهی، دوباره تمام سهم آن به فردین بازیگر تعلق گرفت و تنها با مرگ او بود که سهام آن توسط خانواده علی حاتمی خریداری شد. به این ترتیب سینما «جمهوری» صاحبان تازه‌ای یافت که در این چند سال اخیر تغییرات زیادی در آن به‌وجود آوردند. "

علی مصفا در گفتگو با رادیو زمانه با رد این احتمالات می‌گوید که منتظر انتشار نظر کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در این‌باره خواهد بود.

مصفا که از بازیگران نام‌آشنای سینما در ایران است، در عین حال افزوده که در صورتی که ثابت شود این حادثه عمدی و حامل پیام‌های سیاسی بوده باشد، براساس باور‌هایی که به آن اعتقاد دارد به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد. 

با تشکر از حبیب (وبلاگ چیزی شبیه روزنامه)

 دیشب یعنی 1آذر خواب لیلا حاتمی و علی مصفا را دیدم خیلی جالب بود از همه دوستانی خواهشی دارم برای لیلا حاتمی عزیز دعا کنید همیشه سلامتی باشد .لیلا حاتمی عزیز خیلی دوستت دارم و همیشه به یادتم بوووووووس

******  

عکسهای لیلا حاتمی و علی مصفا درهمایش دعوت از خاتمی

 

بیش از دو ساعت برنامه های متنوع همایش پویش دعوت از خاتمی بارها لبخند را بر لبان حاضران نشاند و دو بار همراه با سخنان بغض آلود لیلا حاتمی بازیگر مشهور سینما و نماهنگی از سخنان خاتمی اشک را بر گونه های حاضران حامی نامزدی خاتمی جاری کرد.  

عاطفی ترین بخش این همایش دو ساعته هنگامی بود که لیلا حاتمی بازیگر سینما پشت تریبون قرار گرفت و ایمان خاتمی را به او یادآور شد. لیلا حاتمی با لحنی بغض آلود که جمعیت حاضر را به شدت متاثر کرده بود، گفت؛ آقای خاتمی ما از شما می خواهیم به اندازه ایمان تان مصمم باشید و به خاطر کودکان و کسانی که نمی خواهند کشور را ترک کنند در انتخابات حاضر شوید. علی مصفا همسر لیلا حاتمی و بازیگر سینما هم با خواندن شعری از پدرش استاد مظاهر مصفا از خاتمی خواست نامزد انتخابات شود.  

عزیزانم از آقای خاتمی حمایت کنید و انشالا خبر خوش رئیس جمهور آقای خاتمی را خواهم شنید.با تشکر از لادن 



نظرات 60 + ارسال نظر
مجید پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:16

سلام لادن جان نه خسته . شرمنده من خیلی وقط بود بیکار نمیشدم.

من ۱ ماه دیگه باید بروم سربازی توی امتحان فیلم سازی هم رد شدم. ولی مشکلی نیست بعد میرم دنبالش.

فعلا دلم میخواد یک رمان بنویسم .

راستی من آهنگ لیلا خیلی سخته دلم میخواد دانلودش کنم چطوری ..

مرسی پیشنهاد میکنم آبوم ماه من توی سایت لیلا فروهر فرم پرکنید و بخرید.یا دانلود ویدئو خیلی سخته در سایت لیلا فروهر بخش دانلودستان دانلود کنید موفق باشید.

نیلوفر پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 http://www.helpme.blogfa.com

سلام. لادن جون عزیز و مهربان. چه اپ خوبی کردی عالی بود. هر وقت اپ کردی خبرم کن. نکنه منو فراموش کردی...من که همیشه به یادتم با اینکه سرم شلوغه ولی به یادتم. همیشه خوب اپ میکنی و وبلاگت قشنگ و خوندنیه. دلم برات تنگ شده..بوس

مرسی نیلوفر مهربونم لطف و محبت دارید منهم همیشه به یادتم بوووووووووس

فرید پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:10 http://www.haniye-tavasoli.blogfa.com/

سلام :‌ وبلاگت قشنگه / لذت بردم
اگه به من هم سر بزنی و نظر بدی ممنون می شم

مرسی شما همینطورموفق باشید.

گلاره پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 16:45 http://www.gelarelove.persianblog.ir

سلام دوست عزیز .خوشحالم باهاتون اشنا شدم باب اون سایتها که فیلتره .شماه نسبتی با لیلا فروهر دارین؟

خیلی خوشحال شدم اون سایت لیلا فروهر اصلی فیلتره ولی شمیم فیلتر نیست به اینجا بروید و ببینید امیدوارم لذت ببرید.
http://www.shameemclub.com/
من یکی ار طرفدار و دوست لیلا فروهر عزیز هستم و باهاش در ارتباطیم و خیلی دوستش دارم.

مجید پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:36

سلام

لادن جان مگه آبوم های خواننده های خارج از کشور هم به ایران میفرستن.

در ضمن من موزیک خیلی سخته را به صورت MP3 میخوام یک آدرسی بلدی بدی دانلود کنم.

سلام مرسی همیشه سربزنی خیلی ممنونم بله از خارج به ایران بفرستد لطفا با مدیران سایت یلدا و محسن هماهنگ کنید و قبلا موزیک دانلود گذاشتم بخاطر خلاف قانون سایت لیلای عزیز را برداشتم میتوانید به سایت لیلا شمیم ایمیل بزنید.همیشه موفق و شاد باشید.
info@leilamusic.org

شقایق جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:31

سلام لادن عزیزم خوبی؟لادن راستش بی نهایت ناراحت و شوک شدم به خاطر سوختن سینما و غم لیلای عزیز که درکش میکنم
ممنون از عکس قشنگی که ازش گذاشتی
لطفا مارو از وضعیتش بی خبر نذار خیلی نگرانشم خیلی

میبوسمت

سلام شقایق عزیزم قربونت برم مرسی مرسی لطف دارید دستت درد نکنه برایتان‌ارزوی موفقیتی میکنم.

میثاق شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:57 http://www.DonyayeDelTangi.Blogfa.COm

سلام
خوبی؟
وبلاگه قشنگی داری من یه چند وقتی بود وبمو آپدیت نکرده بودم
ولی الان دیگه آپیدم اگه زحمتی نیست یه سری به من بزن خوشحال می شم
پس منتظرتم ها دیر نکنی یه وقت.............
مواظبه خودت باش
Fadat Besham U Ham Fadam Beshi
T A B A D
Bo0o00o00o0o00ooo00os Bo0o00oo0o0o00oo0s

سلام میثاق مرسی سرزدی خیلی خوشحالم کردی خیلی ممنونم.

ali.a شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 http://zirechatrebaran.blogfa.com

salam ladan man az hich kas tarafdari nemikonam va be shedat aghaye khatami va ahmadi nejado doost daram
ama entekhabi ke khode adam anjam nade va faghat be khatere chand ghatre ashk bashe entekhabe dorosti nist
man ham doost daram aghaye khatami raeise jomhoor beshe vali na alan balke 4 sale dige

سلام مرسی سرزدی دستت درد نکنه درکت میکنم و همیشه موفق و شاد باشید.

د شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:07

•*.
.•*..*•.ســــــلام ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*چطوری دوست مهربونم؟
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*وبلاگت محشره عزیزم
.•*.888888.•*..*•. .•*..*•. .
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.شاد باشی
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. آرزومند آرزوهــــای قشنگت
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..بای .•*.*.•*.*
.•*..*•. .•*..*•.


دانیل

www.yadegaritarik.blogfa.com




نمی دانستم انجا برای انها است



خاتمی هم ادم خوبی نیست برای رئیس جمهوری
او برای وزیر ارشاد بودن خوب است


سلام مرسی دانیل عزیز همیشه سربزنی و خجالتم دادی دستت درد نکنه همیشه موفق باشید.

مژگان شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 http://deltangi_va_man.persianblog.ir

سلام عزیزم امیدوارم خوب باشه و همواره موفق ممنونم که بهم سر زدی عزیزمُ
منم برایت بهترین آرزوها رو دارم
فقط خاتمی و هر کی دخمر عموی گلم دوست داره مخصوصا لیلا فروهر

سلام دخترعموی عزیزم مژگان عزیز قربونت برم خیلی خیلی خوشحالم کردی دستت درد نکنه بووووووووووووووووس

سلام

ممنون لادن جان خواهر گلم انشالله جبران کنم.

فعلا که من بدشانسم نه تو .چون فکر کردم با رفتنت به تئاتر دیگه کارم درست میشه ولی بازم بدشانسی.
حالا باید چیکار کنم بعد از خدا تو تنها امید من بودی.

باور کن دیوونه شدم این روزها تو دانشگاه امتحاناتم رو افتضاح می دهم چون تمرکز ندارم خیلی حالم خرابه.

دیگه خجالت می کشم ازت کمک بخوام.
راستی شماره شبنم معززی رو میتونی بدی تا خودم ازش بخوام؟

خودم هم نمی دونم چیکار کنم لادن . به نظرت چیکار کنم؟

دانیل یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:32

مرسی از این همه تشکر بابا تو خیلی با معرفتی دوست قدیمی

مرسی همیشه به یادتم همیشه موفق باشید.

لادن یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 http://www.a1elb.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااام لادن جون
خوبی
خوشی
خوش می گذره
به یادتم همیشه
دوست خوب و مهربونم
موفق باشی
و
شاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
بوس و قلب و گل

سلام لادن عزیزم قربونت برم بد نیستم مرسی به یادم هستی لطف و محبت دارید ممنونم.

چیزی شبیه روزنامه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:05 http://h8531b.blogfa.com/

سلام بر لادن عزیز


به روزم

چشم انتظار حضورم

سلام ممنون از حضورت .

سوسن تسلیمی بازیگر یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:51

وعده نوزده آبان

سوسن تسلیمی

پدرنازنینم. این یادنوشته کوتاه اگرچه برای شماست ولی به خوبی می دانم توان و امکان خواندن آن را هرگز نخواهید داشت. یکشنبه نوزدهم آبان ماه 1387 شما وجود گرامی مسافر راهی شدید که از آن بازگشتی نیست. پدرجان شاید خودتان نمی دانید که نوزدهم آبان ماه امسال درست مصادف با آخرین روز دیدارمان در تهران بود. بیست و یک سال پیش در چنین روزی من با شما و سرزمین مادری ام وداع گفته و به قصد سرنوشتی نامعلوم به سوی دیگر دنیا سفر کردم. سال های دوری از شما بسیار بود. دلتنگی تان را داشتم ولی فرصت دیدار هرگز حاصل نشد در عوض قرار همیشگی مان عصر روزهای یکشنبه بود. ساعتی را روی خط تلفن با هم حرف می زدیم و از اینجا و آنجا می گفتیم. صدایتان مثل همیشه گرم، مهربان و پر از مهر پدری بود. از لحظه به لحظه زندگی ام می پرسیدید و از تک تک کارهایم. نگران یخبندان زمستان های بلند سوئد بودید، سفارش می کردید که لباس گرم بپوشم و مراقب سرما باشم. در خیال تان من هنوز همان دختر کوچک تان بودم که نیاز به مراقبت پدر را داشت. همان دختر کوچکی که اغلب همراه تان به تماشاخانه می بردید. شاید روزی ببینم تان. تا فرارسیدن آن روز خدانگهدارتان. دستبوس شما. دخترتان سوسن.

استکهلم یکشنبه 16 نوامبر 2008

سلام میدونم خودت خانم تسلیمی نیستید این نامه توی سایت سینمای ما خوندم مرسی.

برادران گلشیفته فراهانی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 http://www.baradaranegoli.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممممممممم
ممنون که سر زدی من عکس هارو از وب یا سایت های معتبر سینمایی پیدا میکنم یا اینکه دوستان کد عکس هارو به صورت نظر شخصی به من میدن
خوشحال میشم بازم به ما سر بزنید
گلشیفته ای باشد

سلام مرسی دستت درد نکنه خبرم دادی من همیشه از گلی جون حمایت میکنم خیلی دوستش دارم و دلم براش خیلی تنگ شده.

آرش سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:39 http://www.setarehbaran.blogsky.com

حیف که من ایرانم و الا حتما شرکت می کردم

مرسی خوشحال شدم سرزدی از لیلا حاتمی لطف دارید خیلی ممنونم همیشه موفق باشید.

حسین سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:26 http://www.sharh-e-parishani.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری و مطالب جالبتر . در این مورد فقط میتونم بگم که حیف شد و امیدوارم سینما دوباره بازسازی بشه هرچند که نمیشه از دولت توقعی داشت . . .
اگه دوست داشتی سری هم به من بزن خوشحال میشم
پیروز باشی و آریایی

سلام مرسی سرزدی انشالا مشکل سینما جمهوری حل میشود مرسی لطف دارید.

مجتبی صحرائی سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:02 http://MojtabaSahraei.blogfa.com

سلام
اسم وبلاگتو یدفه تو وبگردی دیدم.
فامیلی صحرائی کمتر دیده بودم ؛ اما امروز یدفه سه تا تو نت دیدم.از اینجا: http://mmg2.blogfa.com/

این یکی صحرائی که فقط تو نخ برنامه نویسیه!!!

خوشحال میشم سری به وب+لاگ من بزنید!

سلام مرسی هم فامیلیم خیلی خوشحال شدم لطف دارید انشالا بیشتر باهم آشنا میشویم.

علی-اتنه فقیه نصیری چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:18

سلام لادن جان


خوبی خواهر گلم؟

لادن حالا باید چیکار کنم

یعنی باید تا اسفند صبر کنم؟ خیلی زیاده

هر روز طلوعی دیگر بر انتظار فرداهای من...............

برای رفتنت به تئاتر هم ممنون .انشالله بیای شیراز جبران میکنم.
راستی نمایش چطور بود؟

علی جان من واقعا شرمنده تو هستم .که من شنیدم مراسم هفتمین احمد آقالو آتنه عزیز اومده بود من شانس نداشتم که نرفتم اونجا.
نمایش خوب بود.جات خالی بود و برایتان ارزوی موفقیتی میکنم.

کوثر چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:24 http://kosar2005.persianblog.ir

سلام...برای خانوم حاتمی دعا می کنم...امیدوارم آقای خاتمی رئیس جمهور آینده ایران باشه!!!که اگه نشه روزگارمون از اینی که هست بدتر هم می شه

سلام مرسی لطف دارید از لیلا حاتمی حمایت کنید و همیشه موفق باشید.

سیاوش قاسمی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 http://www.siavashghasemi.tk

سلام
عکسهای پشت صحنه سریال مدرسه ما روی وبلاک قرار دهم خوشحال می شم سر بزنید

سلام آقای سیاوش قاسمی بازیگر محبوب مرسی سرزدی دستت درد نکنه چشم حتما سری بزنم خیلی متشکرم.

شادی شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:52 http://www.shadi-poster.com

اپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم[گل][گل]

دانی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:50

سلام دوست عزیز
شاید تو ما رو فراموش کرده باشی . اما ما همیشه به یاد دوستانی که از ابتدا ما رو تنها نذاشتن هستیم
دعوت ما رو بپذیرو بیا
منتظر یه نیم نگاهتیم


دانیل
www.yadegaritarik.blogfa.com

مرسی دانیل عزیزم همیشه باوفا و با معرفت
اینقدر لطف دارید من همیشه به یادتم .

لادن دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 http://www.a1elb.blogfa.com/

سلام لادن عزیزززززززززززززززززم می بوسمت مرسی

قربونت برم لادن عزیزم دلم برات تنگ شده.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:22 http://www.srpdeaf.blogfa.com/

با سلام دوست عزیز خوبی من چند وقته خیلی مشغولم چون نزدیک امتحانات هست در ضمن نتونستم وارد گوگل و پست الکترونیکی ام شوم بعداْ بهت خبر می دم مطالبت درباره خانم حاتمی جالب بود ممنون

سلام مرسی سرزدی منتظرتم و خوشحال میشم.

آریا دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:34

میشه خواهش ازت بکنم ایمیل گلی رو بهم بدی تروخدا

گلی عزیز اصلا وقت نمیکنه به تک تک هوادارانش جواب بدهند .
گلی خیلی خیلی خیلی دیر جواب بدهد مثلا سه ماه یکبار جواب بدهد.
من نمیتوانم ایمیل گلی جون بدهم شرمنده از خانواده فراهانی یا مهدوی بگیر و خیلی سلام مرا به ایشان برسانید با تشکر.

مجتبی صحرائی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:25 http://MojtabaSahraei.blogfa.com

سلام و از دیدن وبلاگ یه صحرائی دیگه بسیار خوشحالم!!
در پناه پروردگار عالم: موفق - پیروز و سربلند باشید!

سلام مرسی اینقدر لطف و محبت دارید خیلی متشکرم.

میلاد (باران ما)، (تازه‌های باران) سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 http://www.baranews.com

نظرسنجی: بهترین بازیگر جشنواره فجر 27 از نظر شما چه کسی خواهد بود؟
http://baranema.frm.ir/viewtopic.php?f=12&t=27
برای اطلاعات بیشتر به باران ما، تازه‌های باران و باران سینما مراجعه کنید.
www.baranema.com
www.baranews.com
www.barancinema.com
منتظر حضور شما هستیم.

پریا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:35 http://barancinema.com

شرکت در نظر سنجی که امسال سیمرغ بلورین به کدام بازیگر تعلق میگیرد
برای شرکت به ادرس
http://baranema.frm.ir/viewtopic.php?f=12&t=27
و اطلاعات بیشتر به ادرس
http://www.baranema.com/

یه بحث توپ را بندازیم حال بیایم
می تونی به دوستاتم لادن بگی تا یه بحث خوب راه بندازیم؟

مجید ۰۱۱۱ سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:54 http://darbedarashegh.blogfa.com

ســـــــــــــــلام گلم

---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|-------آپم-زود بیا-----|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
من اپیدم
زود باش سوار شو بیا خوشحال میشم
.*. منتظرتم
فقط زود زود بیا که خیلی تنهام

برای حمایت از ما روی تبلیغات داخل سایت کلیک کنید(انتخاب اول وبمستر های ایرانی)

[گل]

مهدی چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:05

علی وزینی گل آقای جوان همدان جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 http://sahmema.blogfa.com

ممنون از خبراتون

مرسی آقای وزینی همیشه از دیدن کامنت شما خیلی خوشحال میشم.

مهدی شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:06

آخ ببخشید سفید اومد
حالتون خوبه لادن خانم
وبلاگتون حرف نداره این سومین وبلاگ توپیه که تو عمرم دیدم واقعا زیباست هر موضوعی بخوای داخلش پیدا می شه مرسی
لادن خانم من چند روز دستم بند بود نتوانستم میلتونو بخونم ببخشید جوابشو واستون میل کردم منتظر جوابتونم
تشکر
خدانگهدار

سلام مهدی جان مرسی منتظر جواب ایمیلت هستم.

سرود مامان سام شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 http://sambooli.blogfa.com

سلام عزیزم
من تازهبا وبلاگ قشنگت آشنا شدم....مرتبم سر میزنم.خواستم ببینم شما که نا شنوایی.........چطور لیلا فروهر رو دوست داری......یا آهنگشو توی وبت گذاشتی اگه جسارت کردم ببخشید........راستی به وبلاگ سام هم سر بزن ......مرسی

سلام مرسی لطف دارید من کم شنوا هستم.لطفا آرشیوهایم مراجعه کنید.باتشکر از شما

دل نوشته های من شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:35 http://mmg2.blogfa.com/

سلام عزیزم
چند وقته سری به ما نمیزنی معلوم سرت خیلی شلوغه
عاطفه هم سلام میرسونه خیلی دوست داره ببینت
موفق و شاد باشی قربانت مریم

سلام دخترعمو عزیزم قربونت برم مرسی ببخشید دیر بیام و سلام مرا به عاطفه جون خیلی برسون.میبوسمت به امیددیدار

abozar شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:27 http://mokhbezan.blogfa.com

عالی بود فقط اگه میشه شمارتو واسم بفرست به همکاریت نیاز دارم خیلی گلی دوست دارمok

سلام مرسی آدرست اشتباه هست لطفا دوباره سری بزن و با ایمیلم ladanloveleila@yahoo.com در تماس باش.

نفس طلا سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:28 http://1010a.blogfa.com

سلام خانومی چرا خبرم نکردی که اپی ولی من اومدم خبرم کنم که اپم یه سر بزنی خوشحال میشم
راستی خیلی وارد سیاست نشو بقیه که خیری ازش ندین توهم نمی بینی زیاد خودتو درگیر نکن
قربونت تا بعد

سلام نفس طلا قربونت برم مرسی بوووووووووووووووووس

کانون ناشنوایان استان مازندران چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 http://www.deafmazandaran.blogfa.com

ای صبا از من به اسماعیل قربانی بکو ، زنده بر کشتن زکوی یار شرط عاشقی نیست . عید مبارک باد
با تشکر : مهسا و مهدی

با سلام مرسی اینقدر لطف و محبت دارید با تشکر از شما به امیددیدار مجدد

.•٭ فصل بارونـی ٭•. چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:30 http://fasle-barooni.blogfa.com/

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
سلام
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
پندهای عقل دور اندیش را
من پذیرفتم که عشق افسانه است
این دل درد اشنا دیوانه است
میروم از رفتن من باش شاد
از عذاب دیدنم ازاد باش
گر چه تو زودتر از من میروی
آرزو دارم ولی عاشق شوی
ارزو دارم بفــــهـــــمی درد را
تلخی برخورد های سرد را....
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
سلام عزیز...
من دوباره برگشتم به این مجازه دل داده گان...
خوبی؟
من که نبودم عذر تقصیر...
اما خوشحالم که تو هستی...
بازم پیشم بیا و سر بزن...
یه متن گذاشتم شاید همه ی حرف این چند وقتم باشه...
خوشحال میشم بیایو قدم رنجه کنیو بخونیش...
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
[گل] بازم ممنون [گل]
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

دانیل پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:23

سلام


خیلی مهم شده ای تحویل ژلیز

مرسی دانیل عزیز برام دعا کن.

امین شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:14 http://ghatarat.blogfa.com/

سلام
خوب بود
مرسی
سر بزنید.

سلام مرسی همیشه سربزنی دستت درد نکنه همیشه موفق باشید.

ناشنوای سربداران دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:07 http://www.deafsarbadaran.blogfa.com/http://

سلام لادن مهربانم
ماشاءا... استعداد شما خیلی خوبه
من دوباره آمدم به وبتون
عید سعید غدیر خم مبارکتون باشه

سلام خانم کیخسروی جان مرسی قربونت برم شما همینطور و همیشه موفق و شاد باشید به امیددیدار

ناشنوای سربداران دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:14 http://www.deafsarbadaran.blogfa.com/

سلام لادن مهربانم
خوب هستید؟
من دوباره آمدم به وبتون
ماشاءا... استعداد شما خیلی خوبه همیشه موفق باشید
عید سعید غدیر خم مبارکتون باشه

دانیبل سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:44

سیلا م
خوبی کجاهایی نسیتی دوست من خوب به هر حال به روز کردم و منتظر دید و بازدید شما خواهم بود
راستی اینجا چیزی عوض شده کمی برام نا آشناست
به هر حال مطلب آخرت با حال بود حال کردم آفرین
Daniel
www.yadegaritarik.blogfa.com

با سلام دانیل عزیز لطف دارید ببخشید خیلی دیر بیام نت.

سونیا سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:15

salam ladan jan khobi man sonia hastam (kelase adabiat) omadam saiteto didam kheyli saitet khobe va kheyli ghashang minevisi manm kheyli doset daram

سلام سونیا عزیزم همکلاس دانشگاهیم و شما خیلی باهوشی وقتیکه استاد ادبیات گفت لادن صحرایی. شما فوری بمن گفتید وبلاگتان را دیدم خیلی عالیه من خجالتی شدم شما خیلی باهوشی مرسی خوشحال شدم شما را پیدا کردم و در امتحانات خوب درس بخونید و انشالا با شوهرمحترمتان همیشه خوشبختی و موفقیتی باشید و حتماباهات تماس بگیرم و انیقدر لطف و محبت دارید برایتان ارزوی موفقیتی میکنم به امیددیدار مجدد

دا چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:42

حال کردم آفرین
راستی در حال ساخت و طراحی یک سایت انتقادی و اجتماعی هستیم که در راستای فرهنگ ایرانی و تحلیل اخبار و از نگاهی هم طنز است امیدوارم که بتوانیم از وجود شما عزیز بهره بریم
اگر تمایل داشتید به همکاری لطفا به ما ایمیل بزنید
مرسی
راستی تبلیغات و اسپانسر مالی خوب سرا غ دارید ؟
به هر حال امیدداریم با دید بازی که از شما سراغ دارم در خدمت باشم
Email : shalamrood@gmail.com
Daniel
www.yadegaritarik.blogfa.com

sepideh چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 19:52 http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام ....

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با:

*** من کنتم مولاه فهذا علی مولاه ... ***
(به مناسبت عید غدیر خم)

همراه با اطلاعیه ای در مورد زمان و مکان برگزاری بزرگداشت ناصریا در تهران

**جاوید یاد و نام ناصریا**

مرسی سپیده عزیزم خدا روح ناصر عبداللهی شاد باد
برا ی شادی روح ناصریا فاتحه و صلوات بفرستید.

مونا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:34 http://www.delshifte.blogfa.com

سلام لادن جون
هیچ معلوم هست کجایی خانومی
دلم برات تنگ شده ...
یادی از ما نمیکنی ....
به هر حال برات آرزوی موفقیت میکنم .

مرسی مونا عزیزم قربونت برم همیشه به یادتم خیلی دوستت دارم.

میلاد (باران ما)، (تازه‌های باران) پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:49 http://www.baranews.com

نشانی «تازه‌های باران کوثری» تغییر کرد. خواهشمند است از این پس با این نشانی‌ها به «تازه‌های باران کوثری» بیایید.

baranews.com
baranews.persianblog.ir
[گل]
خواهشمند است نشانی وب ما را در پیوندهای وبلاگ‌تان درست کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد