لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

مظالبهای جالب ( ادامه مطلب)

1- مشخصات فیلم تازه گلشیفته فراهانی

2-ده نکته خارق العاده در مورد مایکل جکسون نمیدانستید.

لطفا ادامه مطلب کلیک کنید.متشکرم.

مشخصات فیلم تازه گل‌شیفته فراهانی به کارگردانی رولند جافی





گلشیفته فراهانی که این روزها با «درباره الی...» بر پرده سالن‌های سینمای تهران است، در پروژه تازه کارگردان رولند جافی که یک فیلم درام است،در نقش لیلا با او همکاری می‌‌کند. این فیلم در مرحله پیش تولید قرار دارد و اکران‌اش برای سال 2010 برنامه ریزی شده است. مهم‌ترین آثار جافی در مقام کارگردان، فیلم‌های «ماموریت» (با بازی رابرت دنیرو و جرمی آیرونز) و همچنین تریلر سیاسی متعهدانه «کشتزارهای مرگ» است که هینگ اس نگور برای بازی در این فیلم توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را بگیرد. سایت «سینمای ما» به زودی اطلاعات تازه‌ای درباره داستان و دیگر مشخصات این فیلم در اختیار علاقه‌مندان سینما خواهد گذاشت. نام این فیلم فعلا There Be Dragons اعلام شده است.

*


10 نکته خارق‌العاده که در مورد مایکل جکسون نمی‌دانستید!!





یکی از کاربران اینترنت عکسی را از تصویر مجسمه زن مصری باستانی در موزه شیکاگو گرفته است. او فکر می‌کند که مایکل جکسون ایده جراحی پلاستیکش...
 
 تختخواب اکسیژن مایکل جکسون
 
http://dvbpersian.blogsky.com/مایکل جکسون
مایکل جکسون به خاطر زیبا ماندن و داشتن عمر بیشتر عادت داشت در محفظه اکسیژنی بخوابد. او بعدها به منظور کمک درمانی به قربانیان سوختگی رختخوابش را به یک مرکز پزشکی کالیفرنیایی اهدا کرد.

مجسمه مصری مایکل جکسون
 
مایکل جکسونhttp://dvbpersian.blogsky.com/
یکی از کاربران اینترنت عکسی را از تصویر مجسمه زن مصری باستانی در موزه شیکاگو گرفته است. او فکر می‌کند که مایکل جکسون ایده جراحی پلاستیکش را از این مجسمه گرفته!!

پوتین‌های ضد جاذبه زمین اختراع مایکل جکسون
 
http://dvbpersian.blogsky.com/

مایکل کفشهای خاصی را اختراع و به نام خودش به ثبت رسانید. فردی که این کفش را می‌پوشید می‌توانست آنقدر به جلو و به سمت زمین خم شود که گویی اصلا هیچ جاذبه ای وجود ندارد. او از این کفشها برای حرکتهای معروف "خم شدن" در موزیک ویدئوی "Smooth Criminal"  استفاده کرد.
 

شامپانزه ای به نام بابلز؛ بهترین دوست مایکل
 
http://dvbpersian.blogsky.com/مایکل جکسون و بابلز
در سال 1985 یک شامپانزه سه ساله به نام بابلز توسط مایکل جکسون از یک مرکز تحقیقاتی سرطانی تگزاس آزاد شد. از آن زمان تا بحال بابلز تبدیل به بهترین دوست و همراه دائمی ‌مایکل شد و همه جا با او ظاهر شد. او حتی شبیه مایکل لباس می‌پوشید و در تور آلبوم Bad با مایکل همراه بود. بابلز الان در یک محوطه امن مخصوص حیوانات اقامت دارد؛ چرا که اگر برای بازی کردن با مردم بیرون بیاید زیاد در امان نخواهد بود. جکسون همیشه با بچه‌هایش برای تماشای حیوانات اهلی و خانگی می‌رفت و این شامپانزه وقتی که مایکل در اطرافش بود رفتارهای بامزه و بچه گانه در می‌آورد!!
 
مایکل از یک بیماری ژنتیکی نادر رنج می‌برد
 
http://dvbpersian.blogsky.com/
مایکل دارای بیماری نادر ارثی بود که در اثر کمبود Alpha-1 antitrypsin در بدن به وجود می‌آید. بیماری چنان نادر است که از بین 8000 نفر فقط یک نفر به آن مبتلا شده و به خاطر همین تقریبا در سراسر جهان ناشناخته باقی مانده.

بیلی جین؛ اولین ویدئویMTV از یک هنرمند سیاه پوست
 
http://dvbpersian.blogsky.com/ 
اولین آهنگ و آوازی که به وسیله یک فرد هنرمند سیاه پوست در MTV اجرا شد، ویدئوی "بیلی جین" مایکل جکسون بود.

بازی ویدئویی مایکل جکسون
قبل از اینکه مایکل جکسون صرفا تبدیل به ستاره ای تقریبا عجیب و غیر عادی شود، سگا یک بازی ویدئویی به نام Moonwalker مخصوص مایکل جکسون خلق کرد. Moonwalker به خاطر اینکه اولین نمونه از زندگی واقعی و هنری ستاره‌ها در بازی ویدئویی را ارائه می‌کرد و نیز به خاطر استفاده کردن از آهنگ‌های جکسون جالب توجه بود.
این بازی ناخواسته طعنه آمیز هم بود؛ چراکه مایکل جکسون مسئولیت نجات دادن بچه‌های بی‌پناه از دست مدیر جنایتکار به نام آقای بیگ را برعهده گرفت (اگرچه پس از بازنگری گفتند که شاید آقای بیگ فردی بوده که بچه‌ها را نجات داده است.)

 عروسک پلاستیکی احمقانه و ترسناک مایکل جکسون!!
 
 هنر دست ژاپنی‌ها!! به همه چیزهای عجیب مربوط به سلطان پاپ فکر کنید، هیچ کس نمی‌تواند این تریلر و عنوان فراموش نشدنی آن و همچنین ویدئویی که تبدیل به نشانه ثابت و همیشگی این سلطان پاپ آمریکایی شد را فراموش کند. شکل کاریکاتوری مایکل جکسون که در این ویدوئو ظاهر شد!

بزرگترین Thriller رقص جهان
 
مhttp://dvbpersian.blogsky.com/

در “Thrill the World” که در سال 2008 اتفاق افتاد بالغ بر 4000 نفر از مردم سراسر جهان بهترین دستکشهای سفیدشان را دست کرده و آرایشهای احمقانه را انجام دادند تا از ویدئوی مایکل تجلیل کنند.

بازی Punch-Out مایکل جکسون
 
http://dvbpersian.blogsky.com/مایکل جکسون
مایک ال میفیلد در نمایش پانچ عروسک وحشتناکی از مایک ساخت که تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های  NES شد.
در این بازی او برای زنده ماندن با Macaulay Culkin مبارزه می‌کند. میمون، کفشها و حرکتهای رقص خاص مایکل دوباره در این بازی مسخره و خنده دار دیده می‌شوند.
نظرات 2 + ارسال نظر
گل جوان دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:42 http://sahmema.blogfa.com

سلام خوبید
ببخشید چندوقتی بهتون سر نزدم
موفق باشید

دل نوشته های من سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:29

به نام آیین داریوش

با سلام خدمت لادن عزیز
امیدوارم که تا به امروز به هر آرزویی که میخواستی رسیده باشی. من خیلی خوشحالم که عاطفه دختر عمویی مثل تو دارد.به امید دیدار
محمدرضا هستم همسر عاطفه

با سلام محمدرضا عزیز مرسی خیلی خوشحالم کردی از شما و عاطفه عزیز خیلی عذرخواهی میکنم به عروسی نیامدم. ولی به شما و عاطفه عزیز پیوندتان را تبریک میگویم و انشالله همیشه خوشبختی و موفقیتی باشید به امیددیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد